Businesscover.ro, Filmreporter.ro, Lipandesign.com

Trei site-uri mici care mi-au plăcut fie prin poziţionare, fie prin realizare. Daţi pe “mai mult” ca să vedeţi de unde e captura asta:

Despre Vali Bârzoi, Răzvan Zamfir şi ceilalţi cetăţeni prezenţi pe Businesscover.ro ştiam că provin de la “Capital”, de pe vremea când săptămânalul pe-vremea-aceea-deţinut-de-Ringier mai avea pretenţii la poziţia numărul unu pe piaţă. Acum îi regăsesc pe site-ul pe care l-am linkuit şi pot spune că Businesscover.ro e singurul outlet media din România care sesizează potenţialul unei ştiri consumer ca “H&M vine în România”. Puteţi afla de aici în ce mall şi de când.

Ar mai fi şi Filmreporter.ro, oarecum în aceeaşi sferă de influenţă, făcut de Florentina Ciuvercă, o altă pierdere Ringier: nu numai că ştie cine e Lars von Trier, dar mai face şi interviuri cu el. Filmreporter are deci toate premisele pentru o abordare premium, diferită de algoritmul promo-dosar de presă cu copy şi paste-nu ştiu ce.

În fine, Cristi Lipan, cel mai bun art director de ziar din România după părerea mea, şi-a lansat site-ul de independent la Lipandesign.com. Site-ul e destul de clar influenţat de trendurile de design de pe hârtie (gradiente, transparenţe, fonturi atipice), dar sper să-i aducă lui Cristi clienţi, cum şi merită.

Sau, mă rog, poate că nu: e destul de puţin probabil să-ţi imaginezi că genul de client premium al lui Lipan află despre acesta de pe internet, unde, statistic, e mai plin de doritori de invitaţii de nuntă şi atelele asemenea. Dar o astfel de carte de vizită e necesară de la un punct încolo şi creşte brandul personal al lui Lipan.

Despre Businesscover.ro şi Filmreporter.ro ce să zic? Sunt genul de mici bijuterii de online care ar merita o soartă bună. Cine ştie cum circulă banii pe net însă va fi sceptic, ca şi mine, în privinţa finanţării. Ceea ce nu înseamnă că nu le doresc mult succes.

Post your thoughts