Am început să punem pe net conținutul de la The Industry nr. 7 și începutul e, bineînțeles, cover story-ul. De data asta e vorba de paywall, pornind de la încercarea curajoasă a “Dilemei vechi” de a-și monetiza cititorii. Puteți citi pe site prima parte, referitoare la săptămânalul fondat de Andrei Pleșu și precedente gen “Academia Cațavencu” sau “Gazeta Sporturilor”; în zilele următoare o să mai postăm părțile despre modele de succes din afară și viitorul întregii povești. Sau ceea ce putem spune în momentul de față despre acest viitor.
De la numărul 7, conținutul ediției de print e pus pe net la două săptămâni de la apariția acesteia. Revista apare pe 15 ale lunii și se postează pe Theindustry.ro de pe 1, luna următoare. Asta ca să dăm abonaților ce-i al abonaților, fiindcă știți poate că am introdus și o ofertă de abonamente, pentru cei care nu găseau revista.
Un hint despre ceea ce pregătim la numărul 8: o corespondență externă de la un mare eveniment TV.
Legea mea, pă persoană fizică, e foarte simplă: dacă cineva (indiferent cine) mai pune vreo URMĂ de reclamă într-un conținut plătit va avea parte nu numai de acțiunea de retragere a abonamentului ci și de niște vorbe de duh. Gratis.