Evenimentul zilei dă căldură

De pe IQADS.ro: “Evenimentul zilei” a demarat pe 15 septembrie o campanie în care plătește căldura cititorilor. La propriu, prin intermediul unor cupoane din ziarele de vineri, care includ și alte premii. Campania durează 10 săptămâni. Eu zic că:

– ideea e simpatică
– dar e neadecvată pentru un ziar quality. Se presupune că cititorii unei publicații up-market au bani să-și plătească angaralele lunare, nu? Campania ar fi fost mai potrivită în “Libertatea”.

În fine, nu am văzut cupoanele și tot restul. Voi ce ziceți?

Textul de pe IQAds.ro aici, pare a fi un comunicat Brands&Bears.

8 thoughts on “Evenimentul zilei dă căldură”

  1. N-am rezistat sa nu cumpar editia tiparita de vineri – era pe prima pagina poza aia haioasa cu Basescu.

    Spre surprinderea mea am vazut cuponul cu calorifer si, fiind cu un prieten, mi-am amintit o reclama recenta la detergent in care castigai 100 euro… i-am spus amicului meu ca probabil campania asta cu caloriferul e in target insa el a tinut sa ma contrazica… ba chiar a parut un pic frustrat. M-a atentionat ca am Libertatea in mana insa nu era cazul 🙂

    Discutia noasta a continuat: el mi-a spus ca EVZ e citit de intelectuali, profesori, oameni cu scaun la cap etc… la argumentul respectiv, i-am amintit de salariul mediu si cam la cat se ridica veniturile unui profesor…

    Concluzia de vineri: campania e pe target insa e clar nepotrivita cu EVZ.

    Personal: nu zic musai Logan dar nu poti sa faci campanii dupa ureche…

  2. Ai dreptate. Dar poate vor sa-si atraga cititorii care nu au bani sa-si plateasca caldura, adica EVEZE sa devina o “libertatea” la alt nivel!
    Dupa cum vad nu e departe…..
    Tinand cont ca acele cupoane sunt date cu suplimentul tv cred ca vor sa creasca tirajul EVZ tv, ca tot pierd anual 500.000 euro cu el.

  3. Andreea: E clar că ai o problemă cu EVZ; faptul că au făcut o campanie care poate fi pusă în discuție nu înseamnă că ziarul nu rămâne al treilea din România.

    Întrebare: de unde ai chestia aia cu pierderile de 500 de mii? Ce știu eu din interior e altfel. Nu pot spune, că e din interior și sunt colaboratorul lor.

  4. Iulian: Nu am nicio problema cu EVZ. Nu vad de unde atata claritate. Nu cred ca ai inteles mare lucru din ce am scris eu.
    Daca esti colaborator asta nu inseamna ca stii chiar tot.

    EVZ e cel mai bun ziar ca aspect grafic, despre continut mai vorbim. I

  5. Cred că am înțeles foarte bine ce-ai vrut să zici și încercam să-ți sugerez să adopți un ton mai moderat, fiindcă asta e norma aici.

    Tot nu mi-ai răspuns de unde ai informația cu pierderile de 500 de mii. Când spui astfel de lucruri, trebuie să ai o acoperire sau o sursă credibilă. Putem ști? Că dacă nu, considerațiile tale încep să nu ne facă trebuință.

  6. Bogdan: A, Loganul e mai rău după părerea mea. I-a secat pe cei de la “Jurnalul” de bani și uite că tirajul e ca un roller coaster, s-a apropiat foarte tare de “Evenimentul”. Chestia cu caloriferul e ceva mai puțin greșit, fiindcă nu e o campanie de proporții.

    Din ce-am văzut și făcut eu prin presă, marketingul la produsele quality trebuie să fie altul decât premiile. Chestia aia cu citește pe capac și pune în plic se potrivește pentru lucruri mass.

  7. Iulian: Nu pot sa-ti spun de unde am informatia dintr-un motiv foarte simplu: persoana in cauza este publica si ocupa o functie de conducere intr-un trust de presa. Iar daca ii fac public numele inseamna sa-i fac rau. Te asigur ca sursa este credibila.
    Cred ca am un ton destul de moderat. Nu vad de ce te deranjeaza ca scriu ce gandesc. In fond eu am raspuns celui dinaintea mea si am completat cu informatii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *