Vopsea arteziană

400_chivas.jpg

Daniel Gontz a colorat apa artezienelor de pe Bulevardul Unirii pentru Chivas, ieri, în verde, roz, portocaliu, mov şi albastru. 100 de kilograme de vopsea alimentară, nu e toxică, dar eu recomand totuşi, în continuare, aurolacul şi produsele Fraţilor Micula, fie şi numai din motive de brand fidelity. Puteţi admira feeria până vinerea viitoare.

Mai multe poze:

990_chivas_2.jpg 990_chivas_1.jpg 990_chivas_3.jpg 990_chivas_4.jpg 990_chivas_5.jpg
  1. iann Reply

    e kkt, acum totul e kitsch, da spotul ala de la sony cu explozia de culori tot kitsch a fost nu?

  2. george Reply

    kitsch, nekitsch, important e ca atrag atentia. Cred ca asta a fost si ideea. Mie, cel putin, mi-au atras-o: m-am straduit azi dimineata sa stau pe banda intai, sa nu imi murdareasca masina:)

  3. andrei Reply

    nu e kitsch deloc, eu am trecut azi pe acolo si arata ff bine
    Iar la cat de putine BTL-uri misto se intampla la noi, asta e chiar de senzatie.

    Ma surprinde ca e la Chivas, ma asteptam la cu totul altceva, chiar la Sony cand am vazut pozele.

  4. Adriana Popescu Reply

    Poate dacă fântânile alea nu aveau atâtea brizbrizuri, mai era cum mai era. Dar aşa, rămân la ce am spus mai devreme.

  5. Iulian Comanescu Reply

    Mie nu mi-au displăcut, deşi văd că majoritatea înclină spre kitsch. O să constat în orice caz că au impact, deşi nu ştiu unde se realizează brandingul cu Chivas. Dacă nu cumva se mizează pe un efect în doi timpi, gen se pun culorile alea, presa se interesează şi apoi relatează, ceea ce în ultimă instanţă am făcut eu. Caz în care nu pot decât să felicit marketingul şi agenţia care a executat.

  6. mama Reply

    of, e greu sa te exprimi in limba romana.

    fratilor, daca fantanile sunt kitschoase nu inseamna ca ideea nu e misto. a chiar din contra, apa colorata face sa nu-ti mai sara atat de tare in ohci kitschozitatea fantanilor.

    mie-mi plac tare mult si mi-ar placea sa tot ramana asa de-acum incolo.

    ce mi se pare insa de-a dreptul periculos e ca a devenit obicei la romanul “metropolitan” sa califice drept kitsch orice lucru inedit. tindem sa ne afundam toti in tonuri de gri (vorbesc la figurat, nu va avantati in consideratii colositice). vrem si noi sa facem doar ce-au mai facut si altii. de fapt vrem sa facem doar ceea ce altii au facut si a fost laudat. ca daca nu e laudat inseamna ca e un kkt.

    fratilor, putina personalitate nu strica niciodata. strica, in schimb, sa fii vesnic gigi contra. nu deveniti cu nimic mai interesanti, ci doar niste oameni de a caror acreala se va ferit toata lumea.

    hai pa, ma duc sa mai admir o data fantana, la ora de seara.

  7. George Reply

    Initial, nu mi-a placut cum arata.

    Dar la cat de lipsita de personalitate/culoare/viata/etc se plang bucurestenii ca este capitala, prefer initiativa iesita din comun, cu toate riscurile ei.
    Cati stiu oare ca Turnul Eiffel a ingrozit Parisul atunci cand a fost construit?? (http://en.wikipedia.org/wiki/Eiffel_tower#Background)
    Nu ca fantani colorate ar fi un Eiffel pentru bucuresteni, bineinteles…

  8. gontz Reply

    La inceput ar fi nevoie de o clarificare. Numele este Daniel Gontz si m-as bucura sa fie verificate macar astfel de informatii de baza. Actiunea de la Piata Unirii a fost un proiect de arta, de interventie in spatiul urban. Acet proiect a fost conceput si executat de daniel gontz si doar a fost sponsorizat de chivas.

  9. Christiansen Reply

    Ooof … e obositor pentru ochi … Este demonstrat si stiintific, lumina “colorata” este mai puternica pentru ochi.
    Dar la ce ne putem astepta de la lumea asta care merge spre auto-distrugere.

  10. gontz Reply

    neatza. multumesc de corectie. dar era ok sa corectezi si fraza in care se afirma ca am colorat pt chivas. chivas a fost doar sponsor. daca romtelecom sponsorizeaza ad print, nu inseamna ca adprint a fost facut pt romtelecom…..

  11. Anamaria Ivan Reply

    Eu cand am trecut astazi pe-acolo m-au surprins in mod foarte foarte placut. Parca ar fi fost facute special ca sa imi coloreze mie viata de narcisica mica si zvapaiata. Culoare… culoare, culoare…. pictura pe apa, in mijlocul bucurestiului, fara pensula, fara panza… minunat.
    Acum… cui nu-i place… exista multe cartiere in culori terne, comuniste si care nu obosesc ochiul omului obosit dinainte de a se naste.

    Va urez… sa vedeti partea buna a lucrurilor, si sa pictati Bucurestiul in continuare. Va ajut si eu in curand 🙂

  12. silviu Reply

    Dezgustatoare apa aia colorata! Din fantana trebuie sa curga APA ADEVARATA care mai ales pe canicula asta sa te racoreasca …si nu ‘CITRO’,,, bautura aia racoritoare de pe vremea lu’taticu ,,,se vindea la dozator cu 1 leu si 75 de bani paharu’ si era galben verzuie ca apa din fantanile artistului.Cat priveste apa ROSIEEEEE care tzashneshte din fantana principala ……no comment…!!!!

  13. florin.maxim Reply

    Salut!
    scriu pt ca vad ca s-a facut o confuzie: nu este un btl a lui Chivas, nu este nici o campanie publicitara a lui Chivas.
    proiectul a fost gandit si executat de Daniel Gontz!!!
    Chivas il sustine pe Daniel Gontz in toate manifestarile lui artistice. punct.
    nu a facut-o pt noi!!
    sper sa fi fost destul de clar
    va multumesc,
    florin maxim
    brand manager pernod ricard

  14. claudiu Reply

    Salut!
    florin maxim, spune-mi si mie, te rog, cu ce l-a sprijint Chivas pe artist… I-a pus la dispozitie vopseaua de oua? a pus o pila la primarie, sa-i dea voie sa vopseasca apa?
    Am inteles ca Chivas il sprijina pe artist in actiunile sale, dar de ce trebuie sa scrieti prin comunicate de presa ca Daniel Gontz si Chivas fac si dreg, daca nu e vorba de reclama?
    Iulian, vizavi de ce i-ai spus lui silviu… Omul voia sa spuna ca ii da o senzatie nasoala numai sa priveasca apa aia, pe canicula. Nu e vorba ca bea din ea, dar omul are si el o anumita senzatie, cand e cald si, in loc de apa (aparent climpede), vede chestia aia care seamana cu sange, pipi, ser fiziologic etc…
    Ce-as vrea sa mai intreb, daca se pricepe cineva… Apa aia colorata pateaza?

  15. florin.maxim Reply

    salut!
    chivas nu a facut nimic din toate astea…chivas nu da nici vopsea si cu atat mai mult nu pune pile la primarie. a sustinut financiar actiunea!
    ref la a doua-a intrebare: sa stii ca nu am sa stau acum sa explic ce inseamna PR-ul…exista carti pe tema asta…
    numai bine!

  16. Marina Reply

    Oameni buni,
    Nu stiu ce a vrut sa fie initiativa asta cu apa colorata, dar a iesit ceva ce mie mi-a obosit retina si mi-a crescut tensiunea. Cine va curata mizeria ramasa dupa epuizarea “actului artistic”? Pentru ca piatra din care sunt facute fantanile acelea are destui pori care sa se impregneze temeinic cu “inofensivii” coloranti alimentari. Nu trebuie sa bei personal apa din fantanile alea ca sa te deranjeze operatiunea; in orasul asta mai sunt si pasari care trebuie sa bea apa pe caldura asta, nu doar caini fara stapan si boschetari. Cat despre impresia artistica, un efect estetic mult mai reusit se putea obtine si cu niste reflectoare colorate (asa cum se procedeaza in orase cu edili intregi la minte). Cum vi s-ar parea, pe uscaciunea asta, sa vina cuiva din primarie – care a aprobat experimentul cu fantanile – ideea de a vopsi in verde iarba ofilita din parcuri? V-ati lasa copiii si cainii sa zburde pe asemenea covor de “coloranti alimentari”?

  17. Anamaria Ivan Reply

    Auziti, fratilor, cumnatilor, eu am niste senzatii asa de placute cand trec pe langa apa aia asa de frumoasa, ca ma doare in cot de senzatiile altora… cui nu-i place sa nu se uite, nu alta… Cine ii pune sa se uite? Nu ca ar fi observat fantanile alea cand aveau “apa adevarata”. Acum, de cand arata mai ostentativ, dintr-o data toata lumea observa ca avem fantani pe bd Unirii. Da… AVEM FANTANI, avum ati vazut? Noroc cu artistul asta care ne face sa vedem ceea ce nu stim sa apreciem. Daca va place alt tip de arta, puteti sa va ingropati in cenusiu, nu va opreste nimeni, dar “lasati culorile sa vina la mine” ca sa zic asa “na na na na”

    va imbratisez

  18. claudiu Reply

    Vaaai, iarta-ne, florin.maxim… Deci, e vorba de PR, nu de reclama. Trebuie sa punem mana pe carte serios, daca vrem sa intelegem ce vrea sa comunice artistul… Sau PR-istul. Sau si unul si altul… 🙂

  19. Neagrigore Reply

    O atitudine cam nedemna de PR a domnului Florin Maxim. Poate este de la caldura, dar cu trimiteri la citit carti nu se umplu nici librariile si nici bibliotecile.

Post your thoughts