Cum vor scrie ziarele în campanie? Primele două idei interesante

Povestea cu candidatura lui Toma Roman Jr. împotriva lui Tăriceanu pare serioasă, în sensul că omul de la “Jurnalul” o va lansa oficial duminică, la Green Hours, la ora 14.00. Experimentul electoral al lui Toma Roman Jr. e cuplat cu o serie de articole numită “Peștele’n baltă”, care va apărea în ziarul lui Tucă.

Avem prin urmare două idei interesante cu privire la acoperirea media a campaniei: un ziarist-candidat la “Jurnalul” și anunțul de la “Adevărul”, care a decis ca pur și simplu să nu se ocupe de campanie. Teme de reflecție interesante pentru colegii de la “Evenimentul”, “Gândul”, “Cotidianul” sau “România liberă”.

Comunicatul de presă al lui Toma Roman Jr.:

Dragi colegi și “pretini”,

Mario Vargas Llosa, după ce a candidat la președenția Republicii Peru a publicat o carte autobiografică numită “Peștele în apă”. Nu-s megaloman să mă cred Llosa șI nici nu se organizează prezidențiale anul acesta, așa că m-am decis să candidez pentru un post de deputat în Colegiul Electoral 4 Ilfov, susținut de către Partidul Ecologist Român. Din această experință va rezulta o serie de articole despre întâmplările mele electorale, publicată în Jurnalul Național, care se va intitula “Peștele’n baltă”. Pe lângă treaba jurnalistică intenționez să atrag atenția asupra nesimțiților care deversează, la propriu, căcat în Lacul Snagov, sufocă localitățile rurale de lângă București cu palate kitsch din beton sau taie fără autorizație copaci.

Lansarea, felicitările, masa șI dansul vor avea loc duminică, 5 octombrie, la orele 14, la clubul Green Hours de pe Calea Victoriei numărul 120 (sediul GDS). Vă aștept acolo, cu o cantitate semnificativă de țuică fără E-uri.

11 thoughts on “Cum vor scrie ziarele în campanie? Primele două idei interesante”

  1. interesant , este adevarat cititorii vor avea de castigat . Daca el este contracandidat , sa nu uite ca in Ilfov tuica este cu E-uri si mai banuiesc ca toata campania va fi la clubul cu pricina . Nu mai spun nimic ………

  2. Cu ce te ajuta sa ai o campanie la obiect, buna, relevanta, daca insasi tema pe care o reprezinti – ecologia – nu are ‘priza’ la public. Ecologia = ignorata in Romania. 🙁 Nu are nici o sansa, indiferent de campanie.

    La fel, campania lui Cosmin Gusa a fost facuta de 23 Communication Ideas (cu Bogdan Naumovici in frunte). A fost o campanie cel putin decenta? Rezultatul? Gusa a pierdut, dar a pierdut frumos. 😆 A fost o cadere placuta.

    Asa ca poti avea o campanie excelenta, dar pe net sunt lucruri mai intersante pentru oamenii care stau pe net decat politica.

  3. Din pacate pentru el nu o sa-i fie decat o experiente costisitoare atat financiar cat si emotional, pentru ca marii pesti ai baltii ii vor improsca pe cei mai mici si vor face tot posibilul sa iasa la suprafata timp de 4 ani pentru inca o gura de aer proaspat care ne va costa pe noi o gura de aer imputit.

  4. 1. mi se pare ca lipsa de informatii din domeniul politic – in special in timpul campaniei electorale – nu poate sa fie decat un dezavantaj pentru public – pentru cetatean – si pentru presa.

    2. nu cred ca aruncarea in deriziune a alegerilor (ce naiba e ala ‘experiment electoral?!?) va rezolva cumva criza in care se afla clasa politica si democratia din romania. e o scamatorie (au mai facut-o si altii mai bine si cu scopuri mai nobile – http://en.wikipedia.org/wiki/Jello_Biafra#Mayoral_campaign), doar atat.

    si atunci – ce ar putea sa reflecteze ziaristii de la evz, cotidianul si rl? sugerezi sa nu mai scrie nimeni despre campania electorala?

  5. Populismul electoral ii va costa imens pe liberali. Cat de iresponsabil sa fii sa iei o masura precum asta – orice gospodărie individuală poate produce, pentru consum propriu, țuică sau rachiu de fructe, în cantitate de 250 de litri alcool pur, fără plata accizelor – cand contracandidatul lui Tariceanu este Toma Roman jr!!!!!!?????!!!!!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *