Cum va arăta noul Cotidianul

550_cotidianul.jpg

Mâine se relansează. Azi, a produs o pagina I alternativă, cu layoutul nou. E în stânga. În dreapta, e cea printată efectiv, pe stil vechi. Art-ul se numește Octavian Cociș, care a desenat mai multe ziare locale și, recent, “Zf” și “Gândul”.

La rezoluție mai bună, PDF:

Cum va fi
Cum e.

Eu zic că e bine. Revin cu păreri mai specifice mai târziu, fug la o întâlnire. Până atunci, vă invit și pe voi să spuneți ce credeți.

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

15 thoughts on “Cum va arăta noul Cotidianul”

  1. Arata mult mai bine. Mi se pare mai usor de citit, e mai aerisit, mai curat . Doar sigla imi lipseste la varianta noua. Sigla veche, desigur…

  2. stiu ca poate o sa para ca am o fixatie… dar layout-ul aduce putin cu EVZ.. stiri peste titlu, coloana pe dreapta, texte jos, .. nu stiu… cam asa…

  3. Arata mai spectaculos dar parca e un ziar de weekend sau o revista. Si lipseste, cum spune si Dacian, sigla veche. Ziarul isi schimba si stilul?

  4. Am vazut-o și eu noul layout azi, special am răsfoit Cotidianul ca să îl văd.

    E mai aerisit, mie îmi plac culorile. Trebuie însă să vedem ce va fi în partea de sus a paginii, acolo unde e acum “Așa va arăta prima pagină”. De asemenea, mie cele două articole de jos mi se par că “plutesc’ în pagină, din cauza spațiului alb destul de mare din jurul titlurilor.

    Trimiterile care nu se află nici în capul paginii nici în partea de jos mi se par riscante. Eu am crezut, la o primă privire, că cele doua articole de jos sunt editoriale iar trimiterile sunt tratamente grafice pentru pozele editorialiștilor și titlurile articolelor.

    Mai vedem mâine.

  5. Este evident progresul, din punct de vedere grafic. Prima diferenta intre cele doua abordari nu ii este insa in avantaj. Din doua subiecte majore ale zilei (patriciu + miting PSD) ramane doar unul, celalalt fiind minusculizat. In felul asta avem un cotidian fara actiune, fara eveniment major, axat doar pe un interviu. Si multe fetze, in absenta unei fotografii de presa originala care sa transmita informatie. In concluzie, mai frumos dar tot fara viata.

  6. chiar daca poate e doar o scapare, sau, sa-i zicem o chestie de marketing clara, nu mai apare reclama la carte, desi colectia continua. 😉

  7. mie mi s-a parut prea colorat si cu prea multe subiecte pe prima pagina. pare, totusi, mai profi decat cel vechi…astept ziua de maine.

    inca ceva…nimeni nimic despre noul pret. banuiesc ca nu va ramane 1 leu, cel putin nu ptr mult timp.

  8. Stati putin, va rog. Nu mai vreau rebranding-uri si redesignuri. Cum ramane cu crearea unei identitati? Cum ramane cu crearea, pastrarea si respectarea atasamentul consumatorului?
    Si-n plus, continutul este din ce in ce mai subtire! De ce sa cumperi un ziar frumos si colorat si aerisit daca inauntru stirile venite dupa 7 jumate seara incap poimaine?
    Asta-i o problema de substanta pe care daca n-o rezolvi o sa faci iar rebranding peste juma’ de an! Si o sa faci si o sa tot faci si o sa te intrebi ce nu merge!

  9. the_riggle: ai foarte multa dreptate, mai ales ca acest ziar, cotidianul, nu a fost printre cele mai urate de pe piata. Daca oamenii nu pricep ca au nevoie de continut, de vlaga si nervul unui cotidian veritabil, se pot rebrandui si redesena lunar pana adoptam moneda euro si tot nu rezolva nimic.

  10. Și eu, și eu.

    De bine:
    – logo-ul mai mic = boierie, quality
    – nu mai văd atâtea linii și e bine
    – senzație de ordine, static, creată prin mutarea coloanei de trimiteri în dreapta. Unghiul drept format cu chestiile de jos închide pagina.
    – seriful de la “Republica lui Patriciu” îmi place.
    – din roșu s-a mai scos niște magenta, se duce spre portocaliu = veselie, vioiciune, personalitate – se simțea nevoia.
    – bejul parcă e și el mai lucrat – în bine
    – încadratura de la Patriciu – dacă există arhivă foto bună și se face o regulă cu gros planul în caz de story de personaj, o să fie un element de personalitate.

    De rău:
    – simțeam nevoia unei schimbări mai radicale. Arată ca un face lift și Cotidianul are nevoie de un statement mai clar că lucrurile s-au schimbat, cred.

  11. – a, și trimiterile au fost pe stânga fiindcă aia e fâșia care se vede pe tarabă sau la chioșc, atunci când sunt mai multe titluri parțial unul peste altul. Cel puțin așa am văzut eu prin 2002, când m-am plimbat prin București, înainte de a relansa “Unica” cu Stephane Carpentier. Poate s-au schimbat lucrurile? A făcut cineva cercetarea asta? Pare neserioasă, dar e al dracului de relevantă.

  12. daca ap pune si poza patronului, marele mogul SOV pe prima pagina, cred ca s-ar vinde mai biene

  13. Mie mi-i se pare ca sunt prea multe fonturi. Versiunea veche a ziarului avea acelasi stil la toate fonturile.
    Si layoutul nou noua seamana cu cotidianul Gandul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *