Un pui de “Bild” apare în România prin intermediul Auto Bild, revistă auto pe care Edipresse AS o lansează în octombrie 2008. Redactor-șef: Răzvan Măgureanu, revista promite printre altele teste comparative.
Așa arată coperta slovenă a revistei, care se tipărește în 31 de țări în prezent. Edipresse AS a obținut licența prin intermediul Axel Springer, proprietarul “Bild”, care are o participare de 40% în compania românească.
Comunicatul de presă:
Edipresse AS România lansează revista AUTO BILD
Edipresse AS România lansează în luna octombrie 2008, ediția română a AUTO BILD, revista auto nr. 1 in Europa. AUTO BILD este cea mai vîndută revistă de profil în Germania și este publicată în 31 de țări: Austria, Azerbaijan, Bulgaria, Croația, Cehia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Georgia, Germania, Marea Britanie, Grecia, Ungaria, Indonezia, Italia, Letonia, Lituania, Macedonia, Muntenegru, Olanda, Polonia, Potugalia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Elveția, Thailanda, Turcia și Ucraina.
Cea mai citită revistă de automobile din Europa, AUTO BILD, oferă informații despre cele mai importante tendințe și ultimele noutăți în lumea vehiculelor cu motor. Elementul de unicitate il reprezintă testele comparative, care oferă cititorilor asistență practică în decizia de cumpărare a unei mașini. Revista se adresează tuturor șoferilor și pasionaților de automobile, precum și celor care intenționează să iși cumpere o mașină indiferent de virstă. Redactor șef va fi Răzvan Măgureanu, cu o experiență de peste 15 ani în presa auto.
Edipresse AS România este un parteneriat între Grupul Edipresse și Axel Springer AG, cu 60% respectiv 40% din acțiuni. Compania editează în prezent: Avantaje, Elle, Elle Man, Elle Mariaj, Elle Decoration, Viva!, Viva Auto, Psychologies, Popcorn, Look!, Joy, Computer Bild, Familia mea-Baby, Lucru de mână, Creativ, Povestea mea și Întâmplări Adevărate.
Grupul Edipresse este o companie internațională de media și comunicare, cu sediul central în Elveția. Grupul este activ in domeniul editarii de ziare si reviste, dar și în publishing on-line. Edipresse publică peste 180 de publicații și site-uri în 14 țări și teritorii și are peste 3,000 de angajați. Compania își desfășoară activitatea în Elveția, Spania, Franța, Polonia, Ucraina, Rusia, România și în cîteva țări asiatice precum China (inclusiv Hong Kong și Macau), Singapore, Filipine, Malaezia și Thailanda.
Axel Springer este cel mai mare editor de ziare din Germania și al treilea între editorii de reviste din Germania. Axel Springer a construit în jurul brandului AUTO BILD un portofoliu multimedia vast, ce include branduri multimedia precum BILD și WELT. Cu peste 170 de ziare și reviste publicate, mai mult de 50 de activități online, precum și companii in domeniul televiziunii și radioului, Axel Springer este activ în 33 de țări și are peste 10.000 de angajați.
succes!….dar tare sunt curios cat o sa reziste….piata revistelor auto este in scadere, publicitatea se indreapta mai mult catre outdoor si radio/TV…probabil ca va fi subventionata de grup…
Va fi bilunar ca in Germania?……m-as mira. Au mai fost altii care au dat-o in bara cu asa ceva….
Cu magureanu in functia de redactor-sef nu ii dau multe zile in Romania. E un ciudat care nu prea are vreo treaba cu industria in sine…
Dar e bine ca mai vine o revista auto la noi. Chiar daca e vorba de Libertatea revistelor auto. Acum sa te tii!
@Iulian Comanescu
Unde vizionezi meciul? la terasa sau acasa? 😆
@Iulian Comanescu
……..da si tu un pronostic 😉
Ciudata decizia de a-l numi pe Magureanu. Cristina Simion este un manager care se pricepe la oameni, este surprinzator cum a numit la cirma unui proiect atit de dificil o persoana cu atit de mari deficiente. Magureanu este cunoscut in industria auto ca un dinozaur spagar. Pacat de acest titlu si de Edipresse ca au pornit cu stingul …
Daca este asa de numarul 1 sa scrie si de 0.4 L / 100 KM… http://megalit.ro/libria/2008/05/25/justin-capra/
Eu cred ca tu il confuzi pe Magureanu… In lumea auto e cunoscut pentru cateva defecte dar nu pentru asta.
Cat despre calitatile sale de redactor sef – o mare parte din succesul pe care il are Auto Moto si Sport se datoreaza lui Magureanu. E ciudat ca primeste epitetele astea.
Auto Bild, alaturi de AutoShow (acum la Burda), ar fi al doilea saptamanal de pe piata.
Din punctul meu de vedere e ciudat comunicatul (sa nu zic pe langa rau) pentru ca nu anunta nimic concret si vine cu luni inainte de lansarea revistei.
pe Magureanu nu-l cunosc. sunt cititor fidel de reviste auto.
AMS a scazut _mult_ ca si calitate dupa plecarea lui. asa ca sunt un fost cititor fidel al AMS, acum m-am reorientat spre o alta revista, cu mai putine greseli.
Pacat ca a vandut Vardie Autoshow, altfel iesea ceva frumos din competitia celor doi. Vardie vs. Magureanu, Autoshow vs. Auto Bild.
Magureanu e dinozaur, dar are experienta, si e pus pe treaba – in special sa ingroape ams-ul care a inceput sa scada puternic la capitolul calitate dupa plecarea sa.
Mult succes razvane!