Iulian Comanescu: Pai prima intrebare e ce cauti tu cu inca o revista, draga Dana, pe piata si asa aglomerata de women glossy.
Revista cu care iese (azi) Dana Negrila e InStyle, de la Attica Media, concurentul grec al lui Antonios Liberis, iar piata e aglomerata rau. Acum doua zile s-a lansat Marie Claire. Dana Negrila e redactor-sef la InStyle si are un trecut imaculat compus din Unica, Beau Monde si Men’s Health
Dana Negrila: nu e chiar asa aglomerata
Dana Negrila: daca vorbim de reviste glossy licente
Dana Negrila: iar pe mine acestea ma intereseaza, in primul rind
Iulian Comanescu: Crezi ca face cititoarea vreo diferenta? Stie ca Unica e fara licenta si Glamour cu?
Dana Negrila: eu cred ca se vede know how-ul unei reviste care vine cu o licenta de afara
Iulian Comanescu: Crezi ca-l vad cititoarele?
Dana Negrila: si da, cred ca cititoarea mea va observa diferenta
Dana Negrila: poate nu neaparat constient
Iulian Comanescu: Unica, fara licenta, are un tiraj putin mai mare ca Avantaje, care e o revista cu licenta.
Dana Negrila: eu cred ca femeia din romania evolueaza
Dana Negrila: si percepe
Iulian Comanescu: Da, evolueaza.
Dana Negrila: sau incepe sa perceapa si micile diferente
Dana Negrila: care tin de calitatea editoriala
Dana Negrila: vizuala
Iulian Comanescu: Unica, Bolero, Look sunt inventii autohtone. Avantaje, Cosmo, Elle, Glamour, Joy etc. sunt cu licenta.
Iulian Comanescu: Nu e cam inghesuiala? intreb din nou. Printre astea cu licenta.
Dana Negrila: eu cred ca nu e inghesuita daca fiecare ne respectam segmentul de piata
CHESTII DE POZITIONARE
Iulian Comanescu: Asa. Care-i segmentul InStyle?
Dana Negrila: segmentul In Style, si ca sa te iau cu notiuni din prezentarea colegilor mei de la marketing
Dana Negrila: e concentrat undeva in zona 25-35 de ani, cu precadere in zona de 28 de ani
Dana Negrila: educata, cu un simt al modei, cu venituri medii si peste
Iulian Comanescu: Care-i diferenta dintre segmentul asta si segmentu lu Avantaje?
Iulian Comanescu: La Avantaje sunt babe sarace, daltoniste?
Dana Negrila: nu, sint femei tinere, dar sa zicem, care privesc mult la posturi tv gen Acasa
Dana Negrila: 🙂
Iulian Comanescu: Bun. Alea de la Avantaje se uita pe Acasa.
Iulian Comanescu: Inseamna ca alea de la raposatul Acasa Magazin (revista) erau babele sarace sau daltoniste?
Dana Negrila: nu stiu de acasa magazin, scuze
Dana Negrila: am doar 29 de ani
Dana Negrila: si inca vad in toate culorile
Iulian Comanescu: Bine.
Iulian Comanescu: Pan-aici mi se pare ca lansezi o revista cu licenta care isi propune cam ce-si propun alte reviste cu si fara licenta din zona de glossy.
Dana Negrila: sa revin putin si la cititoarea mea?
Dana Negrila: eu imi propun sa ii ofer femeii tinere solutii de stil (stil de viata, stil vestimentar) evoluate, dar fara fite
Iulian Comanescu: Aha. Sunt niste nuante acolo pe care eu nu le percep. Mai zi.
Dana Negrila: adica ii ofer surse de inspiratie ce tin de viata, de moda, de frumusete din viata celebritatilor
Dana Negrila: dar intr-un mod in care ele si-l pot permite
Dana Negrila: hainele nu trebuie sa fie de milioane, ca sa arati de milioane
Iulian Comanescu: Grozav. In definitiv, si altii au facut succes pe niste idei de revista la fel de (putin) diferentiate.
Dana Negrila: Si inca ceva
Dana Negrila: In Style nu este o revista de moda
Dana Negrila: este o revista de stil
Iulian Comanescu: Glamour s-a pozitionat ca retorica de marketing langa Elle, ca format si pret langa Joy si Bolero (aici pricep diferenta – mai tinere, chestii).
Iulian Comanescu: Si uite ca vinde… 40 de mii? [39.308 media pe 2007, locul al treilea pe piață după Cosmo și Bolero]
Dana Negrila: da, Glamour vinde bine
Dana Negrila: zona asta mai young
Dana Negrila: e bine acoperita
Dana Negrila: eu vad o zona buna de exploatat pe segmentul meu de virsta,
Dana Negrila: adica al femeilor care au crescut in cariera, au venituri bune, calatoresc, sint educate si informate
Dana Negrila: sint mai mature sa zicem decit cititoarele joy, bolero sau glamour
MAMA, 50 DE MII VANDUTE?!
Iulian Comanescu: Deci pan-aici e ok. O sa mai iei putin din tirajul celor care exista de pe piata si poate ca o sa vinzi si tu.
Iulian Comanescu: E nasol pentru toata piata fiindca toate atacurile astea vor duce mai multe titluri in zona gri. Se va intampla oarecum ce s-a intamplat la cotidiene. Se schimba top 5-ul, mai sunt inca cinci care au necazuri.
Iulian Comanescu: Chestiile alea pe care le-ai spus mai sus sunt mai prin toate prezentarile. In afara de asta – ce target ai?
Iulian Comanescu: Ca nr. de exemplare vandute dupa x luni?
Dana Negrila: seful meu mi-a fixat anul acesta 50.000
Iulian Comanescu: E o tona.
Iulian Comanescu: N-are nimeni 50. [Bolero are 44.459 medie pe același 2007. Elle e rentabilă la 19.605]
Iulian Comanescu: Si la cum iti lauzi cititoarele alea, daca vorbesti serios, sunt cam selecte pentru un rezultat atat de sus.
Dana Negrila: visele mele merg pe urmatorii 3 ani undeva la 100.000
Dana Negrila: stii ce cred eu?
Dana Negrila: daca nu iti propui, nu faci
Iulian Comanescu: De acord. Think big si tot restul.
Dana Negrila: si daca mai si un redactor sef care si-a vazut visul cu ochii,
Dana Negrila: ai toate sansele sa iti iasa [cred că aici Dana spune că visa InStyle de când era mică]
Dana Negrila: acum campaniile pe care si le propune trustul Attica pe In Style sint destul de puternice
Iulian Comanescu: A, campanii.
Dana Negrila: eu cred ca daca sint cumparata in primele 3 numere, reusesc sa fidelizez
Iulian Comanescu: Povesteste-mi despre asta. Marie Claire, care apare in acelasi timp cu voi, are in ADN campanii. Un alt competitor deja existent pregateste si el niste campanii.
Iulian Comanescu: Toata lumea face campanii acum.
Dana Negrila: este o revista fantastica
Iulian Comanescu: Care-i o revista fantastica?
Dana Negrila: fantastica pentru mine e doar In Style
Dana Negrila: si Marie Claire e o revista cu renume
Dana Negrila: si ii respect autoritatea
Dana Negrila: dar avem segmente diferite de piata
Dana Negrila: si asa e si normal
Dana Negrila: sa revin la campanie
Dana Negrila: Va fi outdoor, tv, adio, in tara destul de intens
Dana Negrila: in mall-uri avem reviste gigant
Dana Negrila: de 2 m
Iulian Comanescu: Aha, campanie de publicitate.
Iulian Comanescu: Credeam ca e o campanie editoriala.
Dana Negrila: este o stategie de comunicare
Dana Negrila: cu totul
Dana Negrila: noi mergem mult pe promovarea brandului
INSA AVEM SI CONCEPT, SI CONCURENTA…
Iulian Comanescu: Zi si mie conceptu.
Dana Negrila: In Style e o revista care a revolutionat piata de reviste de femei, cind a aparut ea in America acum 15 ani
Dana Negrila: dar nu este un brand de zeci de ani
Dana Negrila: cum se pot lauda alte reviste
Dana Negrila: cu o popularitate mai mare
Iulian Comanescu: Asa.
Iulian Comanescu: Cum a revolutionat?
Iulian Comanescu: Era mai obraznica, mai…?
Dana Negrila: nu, a prezentat aspectele din viata unei femei: moda, beauty, deco,
Dana Negrila: prin intermediul celebritatilor
Iulian Comanescu: Pe care le-au prezentat si altii.
Dana Negrila: nu neaparat
Dana Negrila: caci In Style prezinta partea mai personala, mai naturala a celebritatilor
Dana Negrila: si mai putin cea formala
Dana Negrila: ai sa vezi ca la noi toate vedetele sint machiate natural, coafate natural
Iulian Comanescu: Pai Lumea femeilor are moda, beauty, deco, celebritati.
Dana Negrila: In Style e o revista apropiata de viata reala
Iulian Comanescu: Hai ca te-am fiert destul cu chestia asta. Ok, mi-ai zis si conceptul.
Iulian Comanescu: De care din revistele de pe piata ti-e mai teama?
Dana Negrila: eu nu ignor puterea nici unei reviste
Dana Negrila: de a-si tine cititorii aproape de ea
Dana Negrila: dar…
Iulian Comanescu: Da’ care-s competitorii tai directi, cu segmentarile alea pe care tu le percepi si eu nu?
Dana Negrila: elle
Dana Negrila: cosmopolitan
Dana Negrila: cumva si harper’s bazaar
Dana Negrila: beau monde
Dana Negrila: care mult timp a mers pe conceptul In Style
Dana Negrila: si a mers bine
Dana Negrila: e o revista frumoasa [22.303 vândute pe ianuarie-iunie 2007, 21.794 pe iulie-decembrie 2007]
Iulian Comanescu: Da, ai fost pe-acolo.
Dana Negrila: exact
Dana Negrila: cam pe aici ne pozitionam
Iulian Comanescu: Ok.
BOMBA CU CEAS DIN PRIMUL INSTYLE: O GEANTA SUPERBA
Iulian Comanescu: Cu ce o sa vinzi primul numar?
Dana Negrila: va avea tot tirajul un insert
Dana Negrila: o geanta superba
Dana Negrila: de zi
Iulian Comanescu: Asa.
Iulian Comanescu: Tu ai facut geanta aia?
Dana Negrila: da, intre un deadline si o coperta:-)
Dana Negrila: o nimica toata
Dana Negrila: dar am pus mult suflet
Iulian Comanescu: In ce l-ai pus, in afara de geanta?
Dana Negrila: cam in tot ce apare in revista
Dana Negrila: si crede-ma
Dana Negrila: ca am mers la fiecare shooting
Dana Negrila: si am muncit cot la cot cu toata lumea
Iulian Comanescu: Da, bine-bine, da’ eu vreau sa stiu ce mai e in revista in afara de poseta aia.
Dana Negrila: ti-am trimis coperta
Dana Negrila: ai vazut ca ne lansam cu Renee (Russo, da? Doamna Russo, pentru voi si pentru mine, uratilor.) [Zellweger.]
Iulian Comanescu: Da.
Dana Negrila: sint 2 editoriale de moda
Dana Negrila: cu doua femei superbe, Malvina Cervenschi si Oana Nistor, solista trupei Active
Iulian Comanescu: Chestii interne mai aveti?
Dana Negrila: content local e peste 65%
Iulian Comanescu: Malvina si Oana si mai ce?
Dana Negrila: nu uita ca sus scrie In Style Romania
Dana Negrila: deci e mult content local
Iulian Comanescu: Da, bun.
Iulian Comanescu: Dar da-mi niste exemple.
Dana Negrila: un editorial de beauty cu protagonistele serialului Cu un pas inainte, Laura, Aylin si Crina
Iulian Comanescu: Aha.
Dana Negrila: Un interviu cu Livia Dila
Dana Negrila: Stil masculin cu Mihai Petre
Dana Negrila: Acasa la cu Gabi Firea
Iulian Comanescu: De ce nu e vreo vedeta majora?
Iulian Comanescu: Gen Esca sau ceva?
Dana Negrila: Andreea Esca este imaginea unei reviste de femei [The One]
Dana Negrila: nu va aparea in In Style
Dana Negrila: vedete majore, adica cele maxim 5 din Romania?
Dana Negrila: asa cum le percepe toata lumea?
Iulian Comanescu: Da. Aia te face vedeta, perceptia tuturor.
Dana Negrila: eu cred ca nu doar acestea au ceva de spus
Iulian Comanescu: Avem la tine in revista o prezentatoare de stiri zisa Malvina de la Meteo, o cantareata zisa Oana de la Activ…
Iulian Comanescu: E o fereala, cum sa zic, de Teo, Esca si altele. Esca, ok, e la The One. Oricum, nu prea vinde. Coperte si altele.
Dana Negrila: nu sint in targetul meu [am uitat s-o intreb pe Dana, cum naiba nu sunt, daca le stie toata lumea si sunt vedete majore?]
Dana Negrila: si ca sa-ti dau o justificare
Dana Negrila: Malvina e o femeie nu doar frumoasa, ci fara fite, desteapta
Dana Negrila: si calda
Dana Negrila: a fost minunata in editorialul nostru
Iulian Comanescu: Cate pagini are?
Iulian Comanescu: InStyle?
Dana Negrila: 228
Iulian Comanescu: De asta se leaga o intrebare de la Dragos Varsandan, seful peste Revistele Ringier. Are Unica si Bolero pe piata de glossy.
Dana Negrila: Dragosss
Iulian Comanescu: Ce asteptari de vanzari ai la 11,9 RON si 228 de pagini, pe un segment unde pretul e de 6,9 RON?
Iulian Comanescu: 200 de mii de exemplare vandute?
Dana Negrila: e pretul cu insert
Dana Negrila: am zis
Dana Negrila: va fi insert pe tot tirajul
Iulian Comanescu: cu geanta.
Iulian Comanescu: Fara geanta cat costa?
Dana Negrila: este o geanta evaluata la 20 de euro
Dana Negrila: fara geanta nu exista numarul asta
Dana Negrila: lansarea e doar cu geanta
Dana Negrila: deci ne asteptam sa vindem, ca sa-ti raspund
Iulian Comanescu: Si numarul urmator, fara geanta, cat costa?
Dana Negrila: si numarul urmator am tot insert
Dana Negrila: surprize
Dana Negrila: tot o geanta
Dana Negrila: dar de vara
Iulian Comanescu: Cum e – geanta e-n revista sau revista in geanta?
Dana Negrila: stii, femeile sint genti-addict
Iulian Comanescu: Da.
Dana Negrila: aici e un subiect dezbatut indelung de mine cu seful meu
Iulian Comanescu: Despre genti.
Dana Negrila: in visele mele
Dana Negrila: vreau sa vind fara insert
Dana Negrila: ca doar eu fac reviste
Iulian Comanescu: Attica cu ce se ocupa in Grecia, genti sau reviste?
Iulian Comanescu: Tie ce-ti place mai mult, geanta sau revista?
Dana Negrila: Attica in Grecia vinde reviste si vinde bine
Iulian Comanescu: Cu genti sau fara?
Dana Negrila: ca mai sintem asociati si cu Imako
Iulian Comanescu: Bravo.
Iulian Comanescu: Revistele Attica din Grecia sunt cu genti sau fara?
Dana Negrila: in Romania, fara genti, nici o revista nu vinde mai mult de 15000
Dana Negrila: sa fim seriosi
Dana Negrila: pai la noi titajele se trag jumate cu insert, jumate fara
Dana Negrila: piata noastra e cea mai dificila
Iulian Comanescu: Piata romaneasca. Asa ti-au zis astia de la Attica?
Dana Negrila: pina si in bulgaria lucrurile sint mai clare
Iulian Comanescu: Cate reviste de femei sunt pe piata in Grecia?
Dana Negrila: in style, bazaar, vogue
Dana Negrila: astea sint sigur
DANA NEGRILA PE INSULA PUSTIE. GEANTA NU POATE LIPSI, CITITI SA VEDETI CE I-AM MAI DAT
Iulian Comanescu: Mai am o intebare cu o insula pustie.
Iulian Comanescu: O tot pun prin ymterviuri.
Dana Negrila: pai, zi-mi
Iulian Comanescu: Cica naufragiezi si te apropii de o insula pustie.
Iulian Comanescu: In apa, langa tine, sunt:
Dana Negrila: colacul de salvare, sigur
Dana Negrila: ca nu prea stiu sa inot
Iulian Comanescu: Lasa colacul. Sunt primul numar din InStyle din Romania, geanta de la primul numar din InStyle Romania si Ioana Maria Vlas.
Iulian Comanescu: Ce salvezi dintre geanta, revista si Ioana Maria Vlas?
Dana Negrila: ce cauta Maria Vlas in filmul meu?
Dana Negrila: cine e scenaristul?
Dana Negrila: vreau sa vorbesc cu el
Iulian Comanescu: Eu.
Dana Negrila: you suck
Iulian Comanescu: Stiu. Te-am prevenit.
Dana Negrila: altcineva
Iulian Comanescu: Dar, desigur, in loc sa te-ncaieri cu scenaristul ai putea sa o lasi pe Ioana Maria Vlas sa se-nece.
Dana Negrila: pai bag revista in geanta, si pe Maria Vlas o pun sa ne care in spate
Iulian Comanescu: Aha.
Iulian Comanescu: Vlas am exclus oarecum.
Iulian Comanescu: Presupunand ca totusi ai de ales intre geanta si revista.
Iulian Comanescu: Ca asta-i scenariul, sa salvezi doar o chestie dintre alea trei.
Dana Negrila: revista o am in cap, deci teoretic am ce sa citesc pe insula
Dana Negrila: geanta, pe de alta parte, ma va ajuta la carat
Dana Negrila: diverse radacini pentru mincat
Dana Negrila: deci…
Iulian Comanescu: Deci importanta e geanta.
Pe coperta nu e Renee Russo, doamna Russo e ceva mai in varsta, ci alta Renee, Zellweger. Stii, fata Bridget Jones, Jerry Maguire…
Anyway, bravo Dana, multa bafta, abia astept sa citesc revista.
cum ar veni target-ul ceva mai rasarit al revistei se va inghesui sa o ia pt o geanta 700 de mii . o geanta scoasa intr-o serie absolut limitata de doar 50.000 de bucati. e ceva ce-mi scapa aici.
io am facut un sodaj sumar printre gagicele de lucreaza p’acilea prin pravalie si toate au declarat in cor ca le doare la 5 metri de geanta. si e niste gagice taman de prin target-ul declarat al revistei.
si sunt io chior sau reneaua de pe coperta e cu totul alta decat doamna russo?
Revistele “glossy” sunt un fel de tabloide prezentate pe hartie scumpa.
Sper ca Internetul sa se dezvolte suficient de mult in toate societatea Europeana astfel incat acest gen de reviste (impreuna cu tabloidele) sa isi gaseasca bine-meritatul sfarsit.
Daca vrei informatii utile din orice domeniu, atunci te repezi la sursa, nu la niste oameni care incearca sa iti vanda pe hartie lucioasa toate prostiile din lume.
Poate sunt eu un pic comunist, dar nu sunt de acord ca un profesor bun sau un om de stiinta sa castige mai putin decat un director de revista “glossy”, deoarece aportul pe care il aduc societatii nici nu se poate pune in balanta. Din pacate eu nu vad o rezolvare la problema asta …. asa ca … “sa traiasca glossy !”
O ultima remarca: voi la ce va ganditi cand spuneti “glossy” ? Pentru mine glossy inseamna o persoana complet iresponsabila mult mai interesata de trendurile la pantofi decat de noile evolutii in cosmologie sau medicina. O persoana care o gasesti mai tot timpul in cluburi si care are niste surse de venit externe, lucru care ii permite sa fie cu totul in afara societatii.
“Sursele externe” sunt fie niste parinti cu stare, fie niste mosteniri sub forma unor afaceri. Exemplu perfect de “glossy” este Paris Hilton.
Trebuie sa mai adaug ceva pentru ca tocmai am citit ce scrie pe coperta: “Revino in forma, starurile iti dezvaluie strategiile lor”.
Mai demult, termenul “strategie” era rezervat comandantilor militari, liderilor din diferite domenii, in general oamenilor pusi in pozitii cheie care trebuie sa ia decizii cu greutate (decizii care nu se pot lua la plezneala).
Hai sa va spun cum ma mentin eu in forma: fug cu cainele in parc o data la 2-3 zile si ocazional ma mai joc cu niste gantere. Asta este “strategia” mea si funtioneza a dracului de bine. Cred ca am facut o mare prostie dezvaluind astfel de secrete aici in mod gratuit. Poate era mai bine daca incercam sa vand “strategia” la reviste “glossy”.
In ziua de azi, un om care prajeste oul pe marginea tigaiei, in loc sa il prejeasca pe mijloc, poate spune ca are o noua “strategie” de prajit oua. Ma scoate din sarite incredibila superficialitate a secolului actual, dar ma consolez cu faptul ca nu sunt singurul care gandeste asa 😉 Mai am cativa prieteni care gandesc tot ca mine 😉
e Renee Zellweger, nu russo!???? sau ma insel???? cred ca doamna Negrila a incurcat borcanele, din prima
nimic deosebit…
o suta de mii, deci? multa bafta Dana. si inca ceva. in romania, fara genti, nici o revista nu vinde peste 15.000? cred ca ai vrut sa zici fara inserturi, dar si asa e incorect, daca revezi cifrele unora pomenite chiar in acest ymterviu.
oricum, entuziasmul este splendid.
ati pornit pe un tiraj mare, pe un pret mare si insert “greu”, ceea ce inseamna o gandire foarte larga, pentru care va felicit. poate instyle va schimba piata, mai stii? si e bine, fiecare titlu aparut inseamna mai multa munca si mai multe provocari pentru ceilalti.
cat despre licente, parerea mea este ca dupa primele numere licenta e egala cu zero daca 1. formatul nu e potrivit pe piata, 2. ideea nu poate fi sustinuta ( continut local de calitate e greu de obtinut, nu e o chestie care sa tina de skillurile noastre ci de “materialul cu care lucram”)
@razvan: glossy :), inseamna a da vietii o abordare care sa o faca mai frumoasa. Nu inseamna a te rezuma la haine si pantofi, diete si secrete ale fumusetii, dar se pune accentul pe ele fiindca ne pun in valoare. Afli din reviste glossy lucruri de care te-ai mira. Eu am fost mult timp scriitoare la-, si scriind am invatat sa devin cititoare 🙂
Bravo, Comanescule!
Imi plac interviurile tale, succinte si la obiect. Biata Dana Negrila cred ca a rezistat cu greu pana la sfarsit, si noroc ca a fost pe ym, si nu i-ai vazut lacrimile… Ce am vazut noi, e urmatorul lucru: sta prost cu notiunile de marketing, are putine idei – si alea fixe, tu ii spui ca lanseaza o revista cu licenta care isi propune cam ce-si propun alte reviste cu si fara licenta din zona de glossy, iar ea se face ca n-aude si ii da inainte cu ce a invatat pe de rost si stie bine – profilul cititoarei ei, care, intre noi fie vorba, este acelasi ca si la revistele pe la care a trecut, fara sa zaboveasca prea mult. Vrea sa-si fidelizeze cititoarele in 3 luni?! si si-a propus o cifra de vanzari stiintifico-fantastica… Trist. Nu stii cine pe cine a aiurit. Attica pe Dana sau Dana pe Attica. Pana la rezultatul selectiei naturale, avem din ce in ce mai multe reviste aiuritoare si inca 20 de ani de-acum incolo ca sa iesim la liman cu ele. Atunci vom fi batrani si noi generatii de Dane Negrila si vedete de care n-a auzit nimeni ne vor da lectii despre cum sa supravietuim si mai ales sa contribuim, luna de luna, la viata lor buna…
Renee Russo?! Am I missing something? In alta ordine de idei am cautat azi revista la toate chioscurile din zona Romana-Amzei-St cel Mare si nici urma de In Style… Distributia asta…
Andreea: Greseala mea, m-a sunat si Dana sa-mi spuna ca am chiflat-o 🙂 Am corectat. Scuze.
Floricica: hai să nu fim răi. Eu, cel puțin, am încercat. În ce privește “succinte și la obiect”, e cel mai neașteptat compliment care mi s-a făcut pentru ymterviuri. Sunt cam lungi și divagante, cu amendamentul că ăsta-i mai scurt și mai la obiect…
@qelul, floricica: aide bre ce sunteti asa rai cu fata 🙂 daca seful ei i-a fixat 50,000 anul asta si nu s-a uitat cu atentie in ce au scris oamenii de la marketing, si aia de capul lor. eu ma indoiesc ca ar fi in romania atatea corporatiste sofisticate care sigur stiu ce e cu know-how-ul da licenta dar cred sincer ca sunt destule + altele foarte disponibile la gentute [da nu chiar juma da suta]. @qelul: gadgicile da la matale asa zic acum. stai sa ia una gentuta si pe urma sa vedem daca apar si nuante diferite prin birau 🙂
Am ras. Cu pofta.
Vai ce-am mai ras. Excelent interviul, domnule Comanescu!
Pentru miss Negrila am doar o intrebare: brainwashed much?