Unica s-a relansat luna asta, cu Inna pe copertă. Câteva lucruri legate de layout:
În primul rând, ceva despre fonturi: bătrânele Helvetica + Didot. E incredibil cum funcționează Helvetica (Neue), sans-seriful de titlu, pe un layout din 2014, mai ales că bătrânul naș al fontului a murit recent, la 84 de ani. Citiți aici despre font, care e probabil cel mai cunoscut și folosit din secolul XX și de după. Documentarul ăsta e și le de văzut, dacă îl puteți găsi.
În revistă o să vedeți foto pe fundal neutru/tiefetzate, expresive ca mimică și atitudine – gen Toni Grecu. Împreună cu fonturile potolite, treaba asta poziționează revista într-o zonă sus-potolită.
Layoutul de mai sus îl postez fiindcă e unul de advertorial (articol plătit de brand) și arată că așa ceva se poate face și civilizat.
Shooting de modă de Alex Gâlmeanu – aceeași abordare simplă, dar lipsită de greșelile pe care le tot găsești în revistele din România.
O imagine bună/bine aleasă (vezi relația cu titlul) creează de la sine un layout ok, fără alte fițe.
Cam asta voiam să vă arăt. Ar mai fi un interviu (linkul e către un pdf) despre branduri personale, pe care mi l-a cerut revista – conține o serie de lucruri pe care le poate pune în aplicare oricine.