Tabletoidizarea: ce este și care sunt atributele ei

Am început să postăm pe Theindustry.ro articolele din dosarul despre Tabloidizare. Primele două părți:

  • Jurnalism în era iPad: Tabloidizarea e o idee în ton cu “The medium is the message“, afirmația lui McLuhan. Iar tableta e mai aproape, funcțional, de un televizor și în același timp o telecomandă, deși se trage din calculator. Și mai e un lucru de stabilit: care e diferența față de tabloidizare (fără “et” la mijloc, adică transformarea conținutului jurnalistic din anii ’90, dictată de schimbarea formatului de hârtie).
  • 10 atribute ale conținutului: dacă avem o transformare a conținutului care poate fi numită “tabloidizare”, care sunt notele definitorii? Putem vorbi despre oralitate și umor, feminizare, data journalism și infografii și altele, în număr de 10.
Revista de hârtie ar trebui să vă ajungă la birou, dacă sunteți pe lista de parteneri Intact, sau o puteți găsi în locuri precum Cărturești.
iPad Stand

iPad. Image via Wikipedia

Enhanced by Zemanta

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *