Cifra de afaceri a Ringier a crescut cu 5,3 procente, până la 1.536 milioane de franci elvețieni (965,8 milioane de euro), pentru operațiunile worldwide (10 țări din Europa și Asia) și a scăzut în România de la 84,3 la 61,5 milioane de franci elvețieni (38,7 milioane de euro). Ringier afirmă într-un comunicat de presă că declinul din România este “datorat în principal vânzării a trei titluri (două ghiduri TV și cotidianul Pro Sport), fluctuațiilor de pe piața valutară și competiției acerbe, în special pe segmentul tabloidelor”.
Profitul net pe pe cele 10 țări este de 62,2 milioane de franci elvețieni, iar echivalentul din România (probabil pierdere) nu a fost comunicat.
La capitolul “așteptări pentru 2009”, Ringier comunică următoarele:
Cel mai probabil, veniturile din publicitate vor continua să scadă și în acest an. Primele semne de redresare nu sunt așteptate mai devreme de 2010. Ringier va continua așadar să-și eficientizeze activitatea, dar își va intensifica și investițiile. Aceste eforturi vor depăși aria cotidianelor și revistelor sale bine poziționate și se vor extinde către media digitală, concentrându-se în special pe platformele online existente și pe dezvoltarea de aplicații pe mobil pentru titlurile sale.
Comunicatul de presă [Doc]