Moguli pe curs de coliziune din motive de Prison Break

Prison Break e un serial puternic, lansat de Pro TV de curând și ajuns, așa cum se poate vedea la linkul dat, pe la episodul al optulea. Are buton și pe meniul ProTV.ro, e normal ca PrisonBreak.ro să fie un domeniu valoros, dar uite că aparține nu Pro TV, ci concurenței (I.Q. Editex, care se poate vedea în linkul cestălalt, e în Realitatea-Cațavencu). De data asta e groasă, nu? Urmarea în… episodul următor.

UPDATE: A apărut și site-ul.

11 thoughts on “Moguli pe curs de coliziune din motive de Prison Break”

  1. Sunt curios cata lume urmareste la TV si cata de pe “torente”, la cateva ore dupa difuzare. As face pariu ca sunt mai multi in a 2a varianta.

  2. clar ca mai multi pe torente … insa ti se pare corect si sanatos? la un moment dat probabil o sa realizam si noi ca e mai frumos sa cumperi ceva decat sa furi asa. ma gandesc ca un episod din serialele astea e 1-3euro max … cred ca ar merita.

  3. Cred ca nu dorm cei doi moguli noaptea ca nu stiu ce sa se mai faCA CU domeniul asta. Are cineva solutii? Zic sa-i ajutam saracii!

  4. problema nu e costul unui episod ci faptul ca noi le vedem la tv la 1-2 ani dupa ce s-au dat la ei… vezi Prison Break, Heroes, 4400 si altele..,

    la 1-2 ani…cand deja s-au rasuflat si tehnologii si sfx si idei…

  5. Țin să-l contrazic pe l0pp. În România în care televiziunea publică spune că nu-și poate permite seriale ca “Grey’s Anatomy” sau “Desperate Housewives”, iar producții ca Prison Break sunt achiziționate la doi ani de la lansare și exilate de posturile comerciale la ore târzii din noapte, varianta “incorectă” și “nesănătoasă” mi se pare perfect justificată. Dacă la cârma televiziunilor sunt niște incompetenți, nu văd de ce publicul interesat de producții de calitate nu ar căuta canale alternative de procurare a produselor dorite.

    Referitor la situația semnalată de dl. Comănescu, mi se pare grăitoare pentru modul în care a fost tratată această producție în România. E un lucru dovedit în majoritatea țărilor europene în care PB a fost difuzat, că producția depășește barierele unui serial clasic și ajunge la statutul de fenomen de masă, un produs pe care fiecare televiziune l-a exploatat comercial cât de bine a putut. În România însă, PB a beneficiat de un marketing de doi bani.
    Promovarea a fost și este ca și inexistentă. Deși Mediapro-ul e un gigant media, singurul canal de promovare folosit a fost Pro TV-ul, și asta doar cu câteva zile înainte de premiera serialului, când postul s-a mulțumit să difuzeze câteva teasere. Nu vreau să fac o comparație cu promovările din alte țări pentru că m-aș întinde prea mult, dar doritorii pot studia în acest sens articolul despre PB de pe Wikipedia română, care are o amplă secțiune referitoare la promovarea în lume a serialului.
    Dar lăsând la o parte promovarea, segmentul orar în care este difuzat serialul mi s-a părut cea mai mare greșeală. Ora 23:15 este una total nepotrivită, nefiind justificată nici de clasificarea audiovizuală, nici de structura grilei de programe. Fiind încadrat în rândul producțiilor -12, PB putea fi difuzat înainte de ora 22 și ar fi putut fi inserat cu ușurință după știrile PRO TV, lucru pe care cei de la PRO o fac în prezent cu un alt serial, “Expertul”, un serial de pe la începutul anilor 2000, aflat la a 4-a difuzare în prime-time (dacă nu mă înșel).
    Trist.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *