ymterviu.033 – Dana Negrilă, despre arma secretă a InStyle: o poşetă

Iulian Comanescu: Pai prima intrebare e ce cauti tu cu inca o revista, draga Dana, pe piata si asa aglomerata de women glossy.

Revista cu care iese (azi) Dana Negrila e InStyle, de la Attica Media, concurentul grec al lui Antonios Liberis, iar piata e aglomerata rau. Acum doua zile s-a lansat Marie Claire. Dana Negrila e redactor-sef la InStyle si are un trecut imaculat compus din Unica, Beau Monde si Men’s Health

InStyle România, nr. 1

Dana Negrila: nu e chiar asa aglomerata

Dana Negrila: daca vorbim de reviste glossy licente

Dana Negrila: iar pe mine acestea ma intereseaza, in primul rind

Iulian Comanescu: Crezi ca face cititoarea vreo diferenta? Stie ca Unica e fara licenta si Glamour cu?

Dana Negrila: eu cred ca se vede know how-ul unei reviste care vine cu o licenta de afara

Iulian Comanescu: Crezi ca-l vad cititoarele?

Dana Negrila: si da, cred ca cititoarea mea va observa diferenta

Dana Negrila: poate nu neaparat constient

Iulian Comanescu: Unica, fara licenta, are un tiraj putin mai mare ca Avantaje, care e o revista cu licenta.

Dana Negrila: eu cred ca femeia din romania evolueaza

Dana Negrila: si percepe

Iulian Comanescu: Da, evolueaza.

Dana Negrila: sau incepe sa perceapa si micile diferente

Dana Negrila: care tin de calitatea editoriala

Dana Negrila: vizuala

Iulian Comanescu: Unica, Bolero, Look sunt inventii autohtone. Avantaje, Cosmo, Elle, Glamour, Joy etc. sunt cu licenta.

Iulian Comanescu: Nu e cam inghesuiala? intreb din nou. Printre astea cu licenta.

Dana Negrila: eu cred ca nu e inghesuita daca fiecare ne respectam segmentul de piata

CHESTII DE POZITIONARE

Iulian Comanescu: Asa. Care-i segmentul InStyle?

Dana Negrila: segmentul In Style, si ca sa te iau cu notiuni din prezentarea colegilor mei de la marketing

Dana Negrila: e concentrat undeva in zona 25-35 de ani, cu precadere in zona de 28 de ani

Dana Negrila: educata, cu un simt al modei, cu venituri medii si peste

Iulian Comanescu: Care-i diferenta dintre segmentul asta si segmentu lu Avantaje?

Iulian Comanescu: La Avantaje sunt babe sarace, daltoniste?

Dana Negrila: nu, sint femei tinere, dar sa zicem, care privesc mult la posturi tv gen Acasa

Dana Negrila: 🙂

Iulian Comanescu: Bun. Alea de la Avantaje se uita pe Acasa.

Iulian Comanescu: Inseamna ca alea de la raposatul Acasa Magazin (revista) erau babele sarace sau daltoniste?

Dana Negrila: nu stiu de acasa magazin, scuze

Dana Negrila: am doar 29 de ani

Dana Negrila: si inca vad in toate culorile

Iulian Comanescu: Bine.

Iulian Comanescu: Pan-aici mi se pare ca lansezi o revista cu licenta care isi propune cam ce-si propun alte reviste cu si fara licenta din zona de glossy.

Dana Negrila: sa revin putin si la cititoarea mea?

Dana Negrila: eu imi propun sa ii ofer femeii tinere solutii de stil (stil de viata, stil vestimentar) evoluate, dar fara fite

Iulian Comanescu: Aha. Sunt niste nuante acolo pe care eu nu le percep. Mai zi.

Dana Negrila: adica ii ofer surse de inspiratie ce tin de viata, de moda, de frumusete din viata celebritatilor

Dana Negrila: dar intr-un mod in care ele si-l pot permite

Dana Negrila: hainele nu trebuie sa fie de milioane, ca sa arati de milioane

Iulian Comanescu: Grozav. In definitiv, si altii au facut succes pe niste idei de revista la fel de (putin) diferentiate.

Dana Negrila: Si inca ceva

Dana Negrila: In Style nu este o revista de moda

Dana Negrila: este o revista de stil

Iulian Comanescu: Glamour s-a pozitionat ca retorica de marketing langa Elle, ca format si pret langa Joy si Bolero (aici pricep diferenta – mai tinere, chestii).

Iulian Comanescu: Si uite ca vinde… 40 de mii? [39.308 media pe 2007, locul al treilea pe piaţă după Cosmo şi Bolero]

Dana Negrila: da, Glamour vinde bine

Dana Negrila: zona asta mai young

Dana Negrila: e bine acoperita

Dana Negrila: eu vad o zona buna de exploatat pe segmentul meu de virsta,

Dana Negrila: adica al femeilor care au crescut in cariera, au venituri bune, calatoresc, sint educate si informate

Dana Negrila: sint mai mature sa zicem decit cititoarele joy, bolero sau glamour

MAMA, 50 DE MII VANDUTE?!

Iulian Comanescu: Deci pan-aici e ok. O sa mai iei putin din tirajul celor care exista de pe piata si poate ca o sa vinzi si tu.

Iulian Comanescu: E nasol pentru toata piata fiindca toate atacurile astea vor duce mai multe titluri in zona gri. Se va intampla oarecum ce s-a intamplat la cotidiene. Se schimba top 5-ul, mai sunt inca cinci care au necazuri.

Iulian Comanescu: Chestiile alea pe care le-ai spus mai sus sunt mai prin toate prezentarile. In afara de asta – ce target ai?

Iulian Comanescu: Ca nr. de exemplare vandute dupa x luni?

Dana Negrila: seful meu mi-a fixat anul acesta 50.000

Iulian Comanescu: E o tona.

Iulian Comanescu: N-are nimeni 50. [Bolero are 44.459 medie pe acelaşi 2007. Elle e rentabilă la 19.605]

Iulian Comanescu: Si la cum iti lauzi cititoarele alea, daca vorbesti serios, sunt cam selecte pentru un rezultat atat de sus.

Dana Negrila: visele mele merg pe urmatorii 3 ani undeva la 100.000

Dana Negrila: stii ce cred eu?

Dana Negrila: daca nu iti propui, nu faci

Iulian Comanescu: De acord. Think big si tot restul.

Dana Negrila: si daca mai si un redactor sef care si-a vazut visul cu ochii,

Dana Negrila: ai toate sansele sa iti iasa [cred că aici Dana spune că visa InStyle de când era mică]

Dana Negrila: acum campaniile pe care si le propune trustul Attica pe In Style sint destul de puternice

Iulian Comanescu: A, campanii.

Dana Negrila: eu cred ca daca sint cumparata in primele 3 numere, reusesc sa fidelizez

Iulian Comanescu: Povesteste-mi despre asta. Marie Claire, care apare in acelasi timp cu voi, are in ADN campanii. Un alt competitor deja existent pregateste si el niste campanii.

Iulian Comanescu: Toata lumea face campanii acum.

Dana Negrila: este o revista fantastica

Iulian Comanescu: Care-i o revista fantastica?

Dana Negrila: fantastica pentru mine e doar In Style

Dana Negrila: si Marie Claire e o revista cu renume

Dana Negrila: si ii respect autoritatea

Dana Negrila: dar avem segmente diferite de piata

Dana Negrila: si asa e si normal

Dana Negrila: sa revin la campanie

Dana Negrila: Va fi outdoor, tv, adio, in tara destul de intens
Dana Negrila: in mall-uri avem reviste gigant

Dana Negrila: de 2 m

Iulian Comanescu: Aha, campanie de publicitate.

Iulian Comanescu: Credeam ca e o campanie editoriala.

Dana Negrila: este o stategie de comunicare

Dana Negrila: cu totul

Dana Negrila: noi mergem mult pe promovarea brandului

INSA AVEM SI CONCEPT, SI CONCURENTA…

Iulian Comanescu: Zi si mie conceptu.

Dana Negrila: In Style e o revista care a revolutionat piata de reviste de femei, cind a aparut ea in America acum 15 ani

Dana Negrila: dar nu este un brand de zeci de ani

Dana Negrila: cum se pot lauda alte reviste

Dana Negrila: cu o popularitate mai mare

Iulian Comanescu: Asa.

Iulian Comanescu: Cum a revolutionat?

Iulian Comanescu: Era mai obraznica, mai…?

Dana Negrila: nu, a prezentat aspectele din viata unei femei: moda, beauty, deco,

Dana Negrila: prin intermediul celebritatilor

Iulian Comanescu: Pe care le-au prezentat si altii.

Dana Negrila: nu neaparat

Dana Negrila: caci In Style prezinta partea mai personala, mai naturala a celebritatilor

Dana Negrila: si mai putin cea formala

Dana Negrila: ai sa vezi ca la noi toate vedetele sint machiate natural, coafate natural

Iulian Comanescu: Pai Lumea femeilor are moda, beauty, deco, celebritati.

Dana Negrila: In Style e o revista apropiata de viata reala

Iulian Comanescu: Hai ca te-am fiert destul cu chestia asta. Ok, mi-ai zis si conceptul.

Iulian Comanescu: De care din revistele de pe piata ti-e mai teama?

Dana Negrila: eu nu ignor puterea nici unei reviste

Dana Negrila: de a-si tine cititorii aproape de ea

Dana Negrila: dar…

Iulian Comanescu: Da’ care-s competitorii tai directi, cu segmentarile alea pe care tu le percepi si eu nu?

Dana Negrila: elle

Dana Negrila: cosmopolitan

Dana Negrila: cumva si harper’s bazaar

Dana Negrila: beau monde

Dana Negrila: care mult timp a mers pe conceptul In Style

Dana Negrila: si a mers bine

Dana Negrila: e o revista frumoasa [22.303 vândute pe ianuarie-iunie 2007, 21.794 pe iulie-decembrie 2007]

Iulian Comanescu: Da, ai fost pe-acolo.

Dana Negrila: exact

Dana Negrila: cam pe aici ne pozitionam

Iulian Comanescu: Ok.

BOMBA CU CEAS DIN PRIMUL INSTYLE: O GEANTA SUPERBA

Iulian Comanescu: Cu ce o sa vinzi primul numar?

Dana Negrila: va avea tot tirajul un insert

Dana Negrila: o geanta superba

Dana Negrila: de zi

Iulian Comanescu: Asa.

Iulian Comanescu: Tu ai facut geanta aia?

Dana Negrila: da, intre un deadline si o coperta:-)

Dana Negrila: o nimica toata

Dana Negrila: dar am pus mult suflet

Iulian Comanescu: In ce l-ai pus, in afara de geanta?

Dana Negrila: cam in tot ce apare in revista

Dana Negrila: si crede-ma

Dana Negrila: ca am mers la fiecare shooting

Dana Negrila: si am muncit cot la cot cu toata lumea

Iulian Comanescu: Da, bine-bine, da’ eu vreau sa stiu ce mai e in revista in afara de poseta aia.

Dana Negrila: ti-am trimis coperta

Dana Negrila: ai vazut ca ne lansam cu Renee (Russo, da? Doamna Russo, pentru voi si pentru mine, uratilor.) [Zellweger.]

Iulian Comanescu: Da.

Dana Negrila: sint 2 editoriale de moda

Dana Negrila: cu doua femei superbe, Malvina Cervenschi si Oana Nistor, solista trupei Active

Iulian Comanescu: Chestii interne mai aveti?

Dana Negrila: content local e peste 65%

Iulian Comanescu: Malvina si Oana si mai ce?

Dana Negrila: nu uita ca sus scrie In Style Romania

Dana Negrila: deci e mult content local

Iulian Comanescu: Da, bun.

Iulian Comanescu: Dar da-mi niste exemple.

Dana Negrila: un editorial de beauty cu protagonistele serialului Cu un pas inainte, Laura, Aylin si Crina

Iulian Comanescu: Aha.

Dana Negrila: Un interviu cu Livia Dila

Dana Negrila: Stil masculin cu Mihai Petre

Dana Negrila: Acasa la cu Gabi Firea

Iulian Comanescu: De ce nu e vreo vedeta majora?

Iulian Comanescu: Gen Esca sau ceva?

Dana Negrila: Andreea Esca este imaginea unei reviste de femei [The One]

Dana Negrila: nu va aparea in In Style

Dana Negrila: vedete majore, adica cele maxim 5 din Romania?

Dana Negrila: asa cum le percepe toata lumea?

Iulian Comanescu: Da. Aia te face vedeta, perceptia tuturor.

Dana Negrila: eu cred ca nu doar acestea au ceva de spus

Iulian Comanescu: Avem la tine in revista o prezentatoare de stiri zisa Malvina de la Meteo, o cantareata zisa Oana de la Activ…

Iulian Comanescu: E o fereala, cum sa zic, de Teo, Esca si altele. Esca, ok, e la The One. Oricum, nu prea vinde. Coperte si altele.

Dana Negrila: nu sint in targetul meu [am uitat s-o intreb pe Dana, cum naiba nu sunt, daca le stie toata lumea si sunt vedete majore?]

Dana Negrila: si ca sa-ti dau o justificare

Dana Negrila: Malvina e o femeie nu doar frumoasa, ci fara fite, desteapta

Dana Negrila: si calda

Dana Negrila: a fost minunata in editorialul nostru

Iulian Comanescu: Cate pagini are?

Iulian Comanescu: InStyle?

Dana Negrila: 228

Iulian Comanescu: De asta se leaga o intrebare de la Dragos Varsandan, seful peste Revistele Ringier. Are Unica si Bolero pe piata de glossy.

Dana Negrila: Dragosss

Iulian Comanescu: Ce asteptari de vanzari ai la 11,9 RON si 228 de pagini, pe un segment unde pretul e de 6,9 RON?

Iulian Comanescu: 200 de mii de exemplare vandute?

Dana Negrila: e pretul cu insert

Dana Negrila: am zis

Dana Negrila: va fi insert pe tot tirajul

Iulian Comanescu: cu geanta.

Iulian Comanescu: Fara geanta cat costa?

Dana Negrila: este o geanta evaluata la 20 de euro

Dana Negrila: fara geanta nu exista numarul asta

Dana Negrila: lansarea e doar cu geanta

Dana Negrila: deci ne asteptam sa vindem, ca sa-ti raspund

Iulian Comanescu: Si numarul urmator, fara geanta, cat costa?

Dana Negrila: si numarul urmator am tot insert

Dana Negrila: surprize

Dana Negrila: tot o geanta

Dana Negrila: dar de vara

Iulian Comanescu: Cum e – geanta e-n revista sau revista in geanta?

Dana Negrila: stii, femeile sint genti-addict

Iulian Comanescu: Da.

Dana Negrila: aici e un subiect dezbatut indelung de mine cu seful meu

Iulian Comanescu: Despre genti.

Dana Negrila: in visele mele

Dana Negrila: vreau sa vind fara insert

Dana Negrila: ca doar eu fac reviste

Iulian Comanescu: Attica cu ce se ocupa in Grecia, genti sau reviste?

Iulian Comanescu: Tie ce-ti place mai mult, geanta sau revista?

Dana Negrila: Attica in Grecia vinde reviste si vinde bine

Iulian Comanescu: Cu genti sau fara?

Dana Negrila: ca mai sintem asociati si cu Imako

Iulian Comanescu: Bravo.

Iulian Comanescu: Revistele Attica din Grecia sunt cu genti sau fara?

Dana Negrila: in Romania, fara genti, nici o revista nu vinde mai mult de 15000

Dana Negrila: sa fim seriosi

Dana Negrila: pai la noi titajele se trag jumate cu insert, jumate fara

Dana Negrila: piata noastra e cea mai dificila

Iulian Comanescu: Piata romaneasca. Asa ti-au zis astia de la Attica?

Dana Negrila: pina si in bulgaria lucrurile sint mai clare

Iulian Comanescu: Cate reviste de femei sunt pe piata in Grecia?

Dana Negrila: in style, bazaar, vogue

Dana Negrila: astea sint sigur

DANA NEGRILA PE INSULA PUSTIE. GEANTA NU POATE LIPSI, CITITI SA VEDETI CE I-AM MAI DAT

Iulian Comanescu: Mai am o intebare cu o insula pustie.

Iulian Comanescu: O tot pun prin ymterviuri.

Dana Negrila: pai, zi-mi

Iulian Comanescu: Cica naufragiezi si te apropii de o insula pustie.

Iulian Comanescu: In apa, langa tine, sunt:

Dana Negrila: colacul de salvare, sigur

Dana Negrila: ca nu prea stiu sa inot

Iulian Comanescu: Lasa colacul. Sunt primul numar din InStyle din Romania, geanta de la primul numar din InStyle Romania si Ioana Maria Vlas.

Iulian Comanescu: Ce salvezi dintre geanta, revista si Ioana Maria Vlas?

Dana Negrila: ce cauta Maria Vlas in filmul meu?

Dana Negrila: cine e scenaristul?

Dana Negrila: vreau sa vorbesc cu el

Iulian Comanescu: Eu.

Dana Negrila: you suck

Iulian Comanescu: Stiu. Te-am prevenit.

Dana Negrila: altcineva

Iulian Comanescu: Dar, desigur, in loc sa te-ncaieri cu scenaristul ai putea sa o lasi pe Ioana Maria Vlas sa se-nece.

Dana Negrila: pai bag revista in geanta, si pe Maria Vlas o pun sa ne care in spate

Iulian Comanescu: Aha.

Iulian Comanescu: Vlas am exclus oarecum.

Iulian Comanescu: Presupunand ca totusi ai de ales intre geanta si revista.

Iulian Comanescu: Ca asta-i scenariul, sa salvezi doar o chestie dintre alea trei.

Dana Negrila: revista o am in cap, deci teoretic am ce sa citesc pe insula

Dana Negrila: geanta, pe de alta parte, ma va ajuta la carat

Dana Negrila: diverse radacini pentru mincat

Dana Negrila: deci…

Iulian Comanescu: Deci importanta e geanta.

Dana Negrilă, redactor-şef InStyle România
  1. Ionouka

    Pe coperta nu e Renee Russo, doamna Russo e ceva mai in varsta, ci alta Renee, Zellweger. Stii, fata Bridget Jones, Jerry Maguire…
    Anyway, bravo Dana, multa bafta, abia astept sa citesc revista.

  2. qelul

    cum ar veni target-ul ceva mai rasarit al revistei se va inghesui sa o ia pt o geanta 700 de mii . o geanta scoasa intr-o serie absolut limitata de doar 50.000 de bucati. e ceva ce-mi scapa aici.
    io am facut un sodaj sumar printre gagicele de lucreaza p’acilea prin pravalie si toate au declarat in cor ca le doare la 5 metri de geanta. si e niste gagice taman de prin target-ul declarat al revistei.
    si sunt io chior sau reneaua de pe coperta e cu totul alta decat doamna russo?

  3. Razvan (360romania.eu)

    Revistele “glossy” sunt un fel de tabloide prezentate pe hartie scumpa.

    Sper ca Internetul sa se dezvolte suficient de mult in toate societatea Europeana astfel incat acest gen de reviste (impreuna cu tabloidele) sa isi gaseasca bine-meritatul sfarsit.

    Daca vrei informatii utile din orice domeniu, atunci te repezi la sursa, nu la niste oameni care incearca sa iti vanda pe hartie lucioasa toate prostiile din lume.

    Poate sunt eu un pic comunist, dar nu sunt de acord ca un profesor bun sau un om de stiinta sa castige mai putin decat un director de revista “glossy”, deoarece aportul pe care il aduc societatii nici nu se poate pune in balanta. Din pacate eu nu vad o rezolvare la problema asta …. asa ca … “sa traiasca glossy !”

    O ultima remarca: voi la ce va ganditi cand spuneti “glossy” ? Pentru mine glossy inseamna o persoana complet iresponsabila mult mai interesata de trendurile la pantofi decat de noile evolutii in cosmologie sau medicina. O persoana care o gasesti mai tot timpul in cluburi si care are niste surse de venit externe, lucru care ii permite sa fie cu totul in afara societatii.

    “Sursele externe” sunt fie niste parinti cu stare, fie niste mosteniri sub forma unor afaceri. Exemplu perfect de “glossy” este Paris Hilton.

  4. Razvan (360romania.eu)

    Trebuie sa mai adaug ceva pentru ca tocmai am citit ce scrie pe coperta: “Revino in forma, starurile iti dezvaluie strategiile lor”.

    Mai demult, termenul “strategie” era rezervat comandantilor militari, liderilor din diferite domenii, in general oamenilor pusi in pozitii cheie care trebuie sa ia decizii cu greutate (decizii care nu se pot lua la plezneala).

    Hai sa va spun cum ma mentin eu in forma: fug cu cainele in parc o data la 2-3 zile si ocazional ma mai joc cu niste gantere. Asta este “strategia” mea si funtioneza a dracului de bine. Cred ca am facut o mare prostie dezvaluind astfel de secrete aici in mod gratuit. Poate era mai bine daca incercam sa vand “strategia” la reviste “glossy”.

    In ziua de azi, un om care prajeste oul pe marginea tigaiei, in loc sa il prejeasca pe mijloc, poate spune ca are o noua “strategie” de prajit oua. Ma scoate din sarite incredibila superficialitate a secolului actual, dar ma consolez cu faptul ca nu sunt singurul care gandeste asa 😉 Mai am cativa prieteni care gandesc tot ca mine 😉

  5. beatrice

    e Renee Zellweger, nu russo!???? sau ma insel???? cred ca doamna Negrila a incurcat borcanele, din prima
    nimic deosebit…

  6. lamaie

    o suta de mii, deci? multa bafta Dana. si inca ceva. in romania, fara genti, nici o revista nu vinde peste 15.000? cred ca ai vrut sa zici fara inserturi, dar si asa e incorect, daca revezi cifrele unora pomenite chiar in acest ymterviu.
    oricum, entuziasmul este splendid.
    ati pornit pe un tiraj mare, pe un pret mare si insert “greu”, ceea ce inseamna o gandire foarte larga, pentru care va felicit. poate instyle va schimba piata, mai stii? si e bine, fiecare titlu aparut inseamna mai multa munca si mai multe provocari pentru ceilalti.
    cat despre licente, parerea mea este ca dupa primele numere licenta e egala cu zero daca 1. formatul nu e potrivit pe piata, 2. ideea nu poate fi sustinuta ( continut local de calitate e greu de obtinut, nu e o chestie care sa tina de skillurile noastre ci de “materialul cu care lucram”)
    @razvan: glossy :), inseamna a da vietii o abordare care sa o faca mai frumoasa. Nu inseamna a te rezuma la haine si pantofi, diete si secrete ale fumusetii, dar se pune accentul pe ele fiindca ne pun in valoare. Afli din reviste glossy lucruri de care te-ai mira. Eu am fost mult timp scriitoare la-, si scriind am invatat sa devin cititoare 🙂

  7. Floricica

    Bravo, Comanescule!
    Imi plac interviurile tale, succinte si la obiect. Biata Dana Negrila cred ca a rezistat cu greu pana la sfarsit, si noroc ca a fost pe ym, si nu i-ai vazut lacrimile… Ce am vazut noi, e urmatorul lucru: sta prost cu notiunile de marketing, are putine idei – si alea fixe, tu ii spui ca lanseaza o revista cu licenta care isi propune cam ce-si propun alte reviste cu si fara licenta din zona de glossy, iar ea se face ca n-aude si ii da inainte cu ce a invatat pe de rost si stie bine – profilul cititoarei ei, care, intre noi fie vorba, este acelasi ca si la revistele pe la care a trecut, fara sa zaboveasca prea mult. Vrea sa-si fidelizeze cititoarele in 3 luni?! si si-a propus o cifra de vanzari stiintifico-fantastica… Trist. Nu stii cine pe cine a aiurit. Attica pe Dana sau Dana pe Attica. Pana la rezultatul selectiei naturale, avem din ce in ce mai multe reviste aiuritoare si inca 20 de ani de-acum incolo ca sa iesim la liman cu ele. Atunci vom fi batrani si noi generatii de Dane Negrila si vedete de care n-a auzit nimeni ne vor da lectii despre cum sa supravietuim si mai ales sa contribuim, luna de luna, la viata lor buna…

  8. Andreea

    Renee Russo?! Am I missing something? In alta ordine de idei am cautat azi revista la toate chioscurile din zona Romana-Amzei-St cel Mare si nici urma de In Style… Distributia asta…

  9. Iulian Comanescu

    Floricica: hai să nu fim răi. Eu, cel puţin, am încercat. În ce priveşte “succinte şi la obiect”, e cel mai neaşteptat compliment care mi s-a făcut pentru ymterviuri. Sunt cam lungi şi divagante, cu amendamentul că ăsta-i mai scurt şi mai la obiect…

  10. iann

    @qelul, floricica: aide bre ce sunteti asa rai cu fata 🙂 daca seful ei i-a fixat 50,000 anul asta si nu s-a uitat cu atentie in ce au scris oamenii de la marketing, si aia de capul lor. eu ma indoiesc ca ar fi in romania atatea corporatiste sofisticate care sigur stiu ce e cu know-how-ul da licenta dar cred sincer ca sunt destule + altele foarte disponibile la gentute [da nu chiar juma da suta]. @qelul: gadgicile da la matale asa zic acum. stai sa ia una gentuta si pe urma sa vedem daca apar si nuante diferite prin birau 🙂

  11. Jo Ilie

    Vai ce-am mai ras. Excelent interviul, domnule Comanescu!

    Pentru miss Negrila am doar o intrebare: brainwashed much?

Comments are closed.