Web 2.0: euforia se apropie de sfârșit

Un număr de indicii duc către ideea că Web 2.0 nu mai e tocmai o euforie. Clipurile de amator de pe YouTube cad în clasamente, autoritatea Technorati scade – deci interacțiunea dintre bloguri e mai mică, chiar la același trafic -, conținutul bine realizat, bine nișat tinde să se aleagă zgomotul produs de marea masă, identitățile bloggerilor sunt din ce în ce mai bine precizate. Sunt mai multe simptome din care am încercat să trag niște concluzii în Evenimentul zilei.

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

5 thoughts on “Web 2.0: euforia se apropie de sfârșit”

  1. Probabil știi că acest concept a fost inventat de mass-media mainstream, nu de creatori și dezvoltatori. Este o perioadă de inovație pe Web și termenul este folosit pentru a delimita serviciile supercomerciale de cele orientate spre utilizator și gratuit.

    Este ca și cum eu aș vorbi despre încercarea de recreare a unui Gemeinschaft nostalgic online. Tot despre rețelele sociale ar fi vorba, oricum.

  2. Web 2.0 este un instrument nu o ideologie. Dar scopurile inițiale cred că au fost atins, îți faci un site mai repede, poți să fii reporter instantaneu, poți să ai un feedback rapid de la eventualii utilizatiori, ce vrei mai mult?

    Cei care se ocupă în mod special de diseminarea informațiilor cred că sunt foarte mulțumiți de W2.0.

    Foarte fain comentariul lui Marian S.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *