Web 2.0: euforia se apropie de sfârşit

Un număr de indicii duc către ideea că Web 2.0 nu mai e tocmai o euforie. Clipurile de amator de pe YouTube cad în clasamente, autoritatea Technorati scade – deci interacţiunea dintre bloguri e mai mică, chiar la acelaşi trafic -, conţinutul bine realizat, bine nişat tinde să se aleagă zgomotul produs de marea masă, identităţile bloggerilor sunt din ce în ce mai bine precizate. Sunt mai multe simptome din care am încercat să trag nişte concluzii în Evenimentul zilei.

  1. George Hari Popescu Reply

    Probabil ştii că acest concept a fost inventat de mass-media mainstream, nu de creatori şi dezvoltatori. Este o perioadă de inovaţie pe Web şi termenul este folosit pentru a delimita serviciile supercomerciale de cele orientate spre utilizator şi gratuit.

    Este ca şi cum eu aş vorbi despre încercarea de recreare a unui Gemeinschaft nostalgic online. Tot despre reţelele sociale ar fi vorba, oricum.

  2. eftimie Reply

    Web 2.0 este un instrument nu o ideologie. Dar scopurile iniţiale cred că au fost atins, îţi faci un site mai repede, poţi să fii reporter instantaneu, poţi să ai un feedback rapid de la eventualii utilizatiori, ce vrei mai mult?

    Cei care se ocupă în mod special de diseminarea informaţiilor cred că sunt foarte mulţumiţi de W2.0.

    Foarte fain comentariul lui Marian S.

Post your thoughts