Vodanet intră sub poala NetBridge

Site-urile Vodanet vor fi vândute în exclusivitate de NetBridge, anunţă un comunicat de presă al primei companii. Din Harta Publicităţii On-Line a lui Vivi deduc că asta aduce Boom-NetBridge la loc pe locul I în topul brokerilor de publicitate on-line din România şi plasează ARBOmedia din nou pe poziţia a doua.

E prima mutare ofensivă eficace a NetBridge de la plecarea lui Orlando Nicoară la Mediapro.

Comunicatul de presă vorbeşte despre un parteneriat şi despre faptul că Vodanet nu a reuşit să atingă decât 800.000 de euro ca şi cifră de afaceri în 2006, ca motiv pentru parteneriat:

Site-urile Vodanet vor fi vandute in 2007 in exclusivitate de catre Netbridge

In 2007, spatiul media al siteurilor Vodanet va fi vandut exclusiv de catre Netbridge, ca urmare a deciziei companiei de publishing online de a semna un parteneriat cu aceasta agentie.

„Suntem convinsi ca in prezent, acest parteneriat reprezinta alegerea optima pentru noi. Netbridge este un partener traditional pentru Vodanet, avand obiective care sunt in concordanta cu ale companiei noastre. Pana in prezent am dezvoltat o relatie armonioasa, pe care o vom continua si pe parcursul acestui an”, declara Vlad Stan, Managing Director al Vodanet.

Din cauza schimbarilor dese de anul trecut, in ceea ce priveste strategia de vindere a spatiului media, “am reusit sa atingem o cifra de afaceri de doar 800.000 de Euro, cu 20% mai putin decat ne propusesem la inceputul lui 2006”, a declarat managerul companiei. Cota de piata a Vodanet Media pentru 2006 a fost cuprinsa intre 12-15%, calcul facut pe baza estimarilor majoritatii jucatorilor pietei de publicitate online.

In ceea ce priveste estimarile financiare pentru 2007, Vodanet Media isi doreste o cota de piata la 15-18% din piata media oline traditionala estimata de principalii jucatori ai pietei ca fiind cuprinse intre 7.5 – 9 milioane de Euro. “De asemenea, ne gandim foarte serios sa lansam si alte tipuri de servicii online care sa contribuie la cresterea cifrei noastre de afaceri in 2007”, a declarat Mirela Ciucur Business Development Manager Vodanet.

Referitor la relatia cu Splendid Media, Managing Directorul Vodanet declara: „Regretam despartirea de Splendid Media Interactive. Cu siguranta, ei sunt unii dintre profesionistii cu care am colaborat cel mai bine in domeniul vanzarilor media, iar prezenta unor companii asa cum este Splendid Media Interactive, care vin cu experienta si profesionalismul lor in domeniu, aduce plus valoare jucatorilor de pe piata romaneasca de media online. Desi vom fi in concurenta, le dorim mult succes in 2007 in atingerea scopurilor pe care si le-au propus”.

Despre Vodanet Media

Dezvoltand proiecte care ating interese dintre cele mai variate, raspunzand la o gama larga de intrebari si oferind solutii si servicii in maniera creativa si profesionista, Vodanet s-a impus ca un jucator important pe piata de publishing si advertising online.

Cu o activitate de 7 ani in media si publicitatea online romaneasca Vodanet Media detine in portofoliul sau de publisher branduri precum: www.acasa.ro, www.ele.ro, www.imagoo.ro, www.bloombiz.ro, www.smartbuy.ro, proiecte care insumeaza un trafic de peste 3,2 milioane de vizitatori luna conform www.trafic.ro, si a dezvoltat serviciul de inchiriere si cumparare DVD cu livrare la domiciuliu exclusiv online, www.videomax.ro care serveste peste 25.000 clienti doar in Bucuresti.

  1. Ionut Oprea Reply

    Vodanet era deja sub poala netBridge, ca sa te parafrazez, si amandoua erau in poala NCH. Insa VDN si NBR au hotarat sa se descotoroseasca de SMI. Va aduceti aminte de comunicatul prin care NBR si SMI isi uneau fortele ca sa vanda minunatul VDN? N-au trecut multe luni de atunci. Si cu putin timp inainte de asta, VDN parca se vindea independenta.

    Nu vreau sa fiu rautacios, vreau doar sa arat cata inconsistenta poate genera gandirea pe termen imediat.

  2. Vivi Reply

    Ionut, eu am tot comentat pe seama planurilor (ciudat de volatile) de afaceri ale Vodanet. 🙂

    Si cand au inceput sa fie vanduti de SMI chiar carcoteam despre cata incredere poate avea SMI in parteneriatul asta si cat de mult o sa tina. Well, nu foarte mult, se pare.

    Din cate aud insa, e posibil ca apele Vodanet sa se mai fi linistit. In plus, probabil ca decizia de data asta a fost mai degraba fortata de NCH, caz in care vor trebui sa inghita o vreme si sa o lase asa.

  3. Iulian Comanescu Reply

    Raven: era un zvon că se închide. Coroborat cu faptul că Vlad Stan zice că n-au făcut destui bani… Oricum, şi cu, şi fără povestea cu NetBridge, e clar că ceva trebuie să se întâmple cu el: ori se închide, ori se schimbă. Ştie cineva cum stă cu traficul? Lipsa statisticilor publice înseamnă, de obicei, că nu grozav.

  4. raven Reply

    Eu am un blog la ei si estimez traficul la circa 50 de vizitatori/zi (tinand cont ca eu nu sunt mort dupa trafic, nu-mi pun rss-uri, technocrati etc. prostii – oricum nici nu pot). Am semnat si un contract cu ei :D. Nu ar trebui sa ma anunte si pe mine cineva?

Post your thoughts