UPC lansează o ofertă de 20 Mb/s

De la 1 octombrie, UPC lansează trei pachete cu cablu digital, telefonie și internet, categorisite ca Small, Medium și Large. Large include o conexiune de internet de până la 20 Mbiți/s și cablu cu 107 canale. Cablul digital înseamnă o calitate asemănătoare cu cea a farfuriilor DTH.

UPDATE: A venit și newsletter-ul RDS. Creșteri de la 1 la 2 Mb/s la abonamentul cel mai ieftin, de la 2 la 3 Mb/s la cel intermediar, cel mai scump rămâne la 4 Mb/s.

Detalii în comunicatul de presă:

* Vor fi 3 pachete: Small, Medium și Large
* 20 Mbps: noua viteză maximă și cea mai mare de pe piață
* TVA inclus: plătești cât citești
* 107 – numărul care reprezintă cea mai completă grilă de programe pentru televiziunea digitală

București, 3 octombrie 2007 – De la 1 octombrie, fiecare serviciu UPC vine în 3 variante: Small, Medium, Large. Serviciile sunt prezentate mult mai simplu, astfel încât clienții să aleagă ușor și repede. Compania aduce și alte vești bune pentru clienți: a crescut vitezele la internet, a redus tarifele la telefonie, a îmbunătățit oferta de televiziune digitală prin cablu. Și, pentru prima dată pe piața de comunicații prin cablu, un client care cumpără televiziune, internet și telefonie la pachet plătește un preț redus pentru abonamentul total.

Pachetele UPC 3Play includ:

* Pachetul UPC 3Play Small: preț 50 lei

UPC Internet Small, cu viteza de acces de până la 1 Mbps,

UPC Tel Small, cu convorbiri gratuite, nelimitat în rețeaua UPC,

UPC TV Small, cu programele de televiziune din pachetul analog.

* Pachetul UPC 3Play Medium: preț: 75 lei

UPC Internet Medium, cu viteza de acces de până la 10 Mbps,

UPC Tel Medium, cu convorbiri gratuite, nelimitat în rețeaua UPC și către celelalte rețele fixe, naționale, în afara orelor de vârf,

UPC TV Small, cu programele de televiziune din pachetul analog.

* Pachetul UPC 3Play Large: preț: 100 lei

UPC Internet Medium, cu viteza de acces de până la 10 Mbps,

UPC Tel Large, cu convorbiri gratuite, nelimitat, în orice rețea fixă, națională, oricând,

UPC TV Medium, cu 101 de canale prin serviciul de televiziune digitală prin cablu în București (sau cu programele de televiziune din pachetul de bază și programele suplimentare, pentru celelalte orașe).

Un client care ia cele 3 servicii la pachet economisește până la 15 lei.

Ce este nou în oferta de servicii UPC

Internet: viteze de până la 20 Mbps

* Viteze mai mari la Internet, pentru download și upload
* Noi tipuri de abonamente, cu noi prețuri
* Clienții optează pentru unul din cele 3 abonamente: Small, Medium și Large
o UPC Internet Small, cu viteză de download de până la 1 Mbps, viteză de upload de până la 256 Mbps, pentru 25 lei/lună
o UPC Internet Medium, cu viteză de download de până la 10 Mbps, viteză de upload de până la 1 Mbps, pentru 35 lei/lună
o UPC Internet Large, cu viteză de download de până la 20 Mbps, viteză de upload de până la 2 Mbps, pentru 60 lei/lună

Telefonie: tarife reduse pentru convorbiri către mobil și în străinatate

* Tarife reduse către rețelele mobile: 0,4 lei/minut1
* Simplificarea ofertei internaționale: numărul zonelor de tarifare s-a redus la 4
* Clienții aleg unul dintre cele trei abonamente: Small, Medium și Large
o UPC Tel Small: convorbiri gratuite, nelimitat în rețeaua UPC și 0,1 lei tarif/minut pentru convorbiri către alte rețele fixe, pentru 10 lei/lună
o UPC Tel Medium: cu convorbiri gratuite, nelimitat în rețeaua UPC și către celelalte rețele fixe, naționale, în afara orelor de vârf și 0,1 lei tarif/minut pentru convorbiri către alte rețele fixe, naționale, în orele de vârf, la 20 lei/lună
o UPC Tel Large: convorbiri gratuite, nelimitat în orice rețea fixă, națională pentru 35 lei/lună

Televiziune: 100 de programe TV și calitate a imaginii de 100 de puncte, cu UPC Digital TV

* noi pachete de servicii pentru televiziunea digitală prin cablu, UPC Digital TV, pentru clienții din București:
o UPC Digital TV Small, cu 60 de canale, la 35 lei/lună
o UPC Digital TV Medium, cu 100 de canale, la 45 lei/lună
o UPC Digital TV Large, cu 107 canale, la 65 lei/lună
* Clienții UPC au acces la 107 programe – cea mai completă grilă pentru televiziunea digitală
* Clienții recepționează gratuit pe celelalte televizoare din locuință, pachetul de bază analog UPC TV Small cu 45 de canale TV.
* Primul decodor este oferit gratuit în custodie.

Televiziunea digitală prin cablu oferă o calitate foarte bună a imaginii si sunet stereo. Recepția semnalului digital se face fără antenă de satelit. Clienții au acces la ghidul electronic de programe (EPG), au opțiunea de blocare a vizionării anumitor canale de către copii (Parental Control), pot accesa rapid canalele preferate ale fiecărui membru al familiei. Serviciul de televiziune digitală prin cablu va fi disponibil anul viitor și în alte orașe din țară.

„De acum, vrem ca totul să fie cât mai simplu pentru clienții noștri. Să fie simplu pentru fiecare client când citește oferta noastră, când intră în Centrele de Relații cu Clienții, când vine o echipă tehnică în casele lor, când utilizează serviciile noastre. De aceea simplificăm oferta, modernizăm Centrele de Relații cu Clienții, lucrăm la simplificarea facturii telefonice, îmbunătățim rata de răspuns în Call Center. Va fi din ce în ce mai simplu pentru clienții UPC”, a declarat Raluca Milin, Director de Marketing și Vânzări UPC România.

Informații suplimentare despre UPC

UPC România. UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din țara noastră. Rețelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.300.000 de clienți din aproximativ 200 orașe. De când a intrat pe piața românească, în 1992, UPC a investit peste 600 de milioane USD, devenind astfel cel mai mare investitor american din țară. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc.

Liberty Global, Inc. Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB și LBTYK) este unul dintre liderii industriei mondiale de comunicații prin cablu oferind servicii video, voce și acces la internet, pentru a conecta cei 16 milioane de clienți la lumea informației, a comunicării și divertismentului. Compania are rețele de comunicații în bandă largă în 17 țări, în principal în Europa, Japonia, Chile și Australia. Liberty Global, Inc. deține acțiuni în companii de distribuție de programe și conținut media, cum sunt Jupiter TV în Japonia și Chellomedia în Europa.

Oferta RDS, comunicată tot azi, cuprinde un maximum de 4 mb/s, pentru pachetul cel mai scump, și crește puțin viteza de la celelalte pachete:

33 thoughts on “UPC lansează o ofertă de 20 Mb/s”

  1. Interesant, dar chestia cu “până la” 20 Mbps e deja fumata !
    Deci practic poate sa fie intre 0-20 Mbps in functie de incarcarea retelei.
    Nu zice nimic de viteza minim garantata.

  2. Jean: corect. Viteza minima garantata e numai la oferta pentru persoane juridice, din cate stiu eu, care e mult mai scumpa. Asta-i pentru persoane fizice, dupa ce vad in comunicatul de presa. Totusi, 20 Mb/s e cel mai mare “pana la”?

    In principiu, eu zic ca toti o s-o tina asa, cu “pana la”, mult si bine. Toata chestia e sa aiba si infrastructura ca sa se apropie de pragul maxim.

    Mai interesanta e chestia cu cablul digital. Nu e o noutate absoluta, dar daca incepe sa se marcheteze, e ceva mai bine pentru cine are un televizor de doamne-ajuta. Semnalul e mult mai bun si mai e si EPG-ul ala. Cel putin asa am vazut eu la cineva care avea cablu analogic din cartier si un Astral digital, cred ca exista pe vremuri un soi de oferta experimentala.

  3. “UPC Internet Small, cu viteză de download de până la 1 Mbps, viteză de upload de până la 256 Mbps, pentru 25 lei/lună”
    Sper că e o greșeală, și trebuia să fie Kbps, că așa vreu și eu 🙂

  4. Avand in vedere ca la abonamentul de 6 mbps mergea cu vreo 2 mbps, atunci ar trebui asteptat noul abonament de 60 mbps pentru a prinde cei 20.

  5. Astept cu nerabdare simplificarea relatiei cu clientii UPC si imbunatatirea ratei de raspuns in call center.
    Cred ca mesajul ar fi fost mai bun daca nu ziceau nimic si clientii UPC simteau direct aceste schimbari pentru ca eu din ce citesc in presa, nu cred ca avem inca o cultura a respectului catre celalalt (fie client, companie, partener, etc.) ci doar deziderate si nevoia de a castig pe termen scurt – si nu e doar cazul UPC. Dar cred ca in toata aceasta ecuatie e nevoie si de un client care sa ceara respect si care sa aleaga si in functie de acest criteriu, desigur unde monopolul nu si-a facut de cap (acolo poti sa astepti respect mult si bine)…

  6. Astia de la UPC au cele mai infecte servicii posibile iar Customer Service penduleaza intre notiunile de inexistent si nesimtit de-a dreptul.

    In ceea ce priveste preturile sint aberante, in comparatie cu ale altor concurenti. Apropo de viteza minima garantata, notiune foarte pertinenta adusa in discutie, Clax ofera asa ceva pentru persoane fizice si merge foarte, foarte decent. Clax fiind pe linga UPC ca o musculita de otet pe linga un elefant, deci, cu atit mai mare meritul lor.

    “Pina la” – opinie personala – este echivalent cu “niciodata”, “la sfantu’ asteapta” sau “de pastele cailor”.

  7. Pai eu am deja de la RDS de cateva luni Fiberlink cu viteza de pana la 50Mb/s (si chiar ajunge la 40-50Mb/s) cu 45 lei/luna care include si minute de telefonie.

    Si au si o oferta de cablu digital tot de cam atunci. Din cate am inteles primesti chiar 2 decodoare fara sa platesti in plus, desi asta nu am testat.

  8. “in principiu” (e la moda in Romania chestia asta) e atractiva oferta. in detaliu totusi, a oferi semnal digital TV (cablu digital sa ma pici cu ceara si nu ma prind cum”arata”), are o grama’ de hibe.
    1) se ofera *doar* in capitala. si in capitala ca sa parafrazez “tot o chestie la moda”, *DOAR IN LOCATII SELECTE*. ca n-or sa traga “cablu digital” pt Nea Jiji in Pipera (exemplu aleatoriu) de la mama dracu’. simplu, nu se merita. o sa fie ceva de gen Romtelecom : “aduna 10/20/30/n samnaturi si ne gandim si noi daca va bagam in seama sau nu”
    2) sunt cel putin 3 firme concurente care ofera “digital by air” cu toate acronimele mentionate in comunicat. boom, dolce, digi (si daca cauti chiar gasesti “oferte-de-oferte” la colegii de cod CAEN)sa nu zicem ca se faulteaza singuri -vezi focus sat-
    3)ai nevoie de receptor (a se citi TV) care sa stie. degeaba ai abonament nu stiu de care, daca tu tot la telecolor/diamant/safir vizionezi “crimele de la ora 5”. intr-adevar, piata se schimba, dar LENT. inca se cumpara in Romania “chestii” care sa tina o viata : TV/AC/si-toate-electrocasnicele-“albe”.
    4)oferte-in-oferta – 3play/4play/nplay : tarziu. au inceput excelent : infinite minute in reteaua proprie de telefonie. dar STOP. nu-nteleg de ce. viziunea de ansamblu asupra marketing-ului este “intrerupta”. actiune-pauza-actiune-pauza. aici gandirea “de pe vremuri” : sa vedem ce fac ceilalti, chiar nu-si are rostul. rectific : e total in defavoarea lor. si,de data asta, au concurenta nu gluma: inafara dual-polului voda/orange care se “blocheaza” unul pe celalalt nebagand prea tare-n seama “restul”, Romtelecom si Cosmote fac pasi “stelari” (combinati chiar intr-un anumit context)
    si,dar nu in cele din urma, s-au trezit f. tarziu la capitolul *internet* cand acesta ar trebui sa primeze.
    @”pana la”…sa fim seriosi, TOTI ofera exact acelasi lucru “amestecand” cuvintele mai mult sau mai putin in termeni “fardati”. pe de alta parte, asta e pariul lor. daca reusesc sa ii tina “teava” la 75% din ceea ce promit + investesc in infrastructura (marea buba a tuturor cablistilor isp-isti) ar lovi destul de bine in bau-bau care este acum Romtelecom. dar, privind retrospectiv, cel putin pe partea de infrastructura, nu vad nici macar pe termen scurt (1-3 ani) o “crestere calitativa” de proportii. si toata vina sta in ideile unor baieti destepti de la marketing care dupa ce imprastie-n stanga si dreapta cu comunicate facute sa “sparga piata” le aduc si celor de la tehnic la cunostinta ideile lor, idei deja contractuale. trist.
    o zi buna !

  9. Da, problema este ca pana la semnalul cel mult mai bun te mananca sfintii; eu mi-am pus decodorul cel nou si semnalul e slab, pentru ca cel mai apropiat amplificator se afla la doua cladiri distanta. Cei de la astral se jura ca vin maine sa remedieze si nu apar, iar cand le-am zis de Protectia Consumatorului, au avut o reactie de genul “deci eu v-am vorbit frumos”.

    Parerea mea este ca au cel mai slab client service dintre toate companiile de cablu si servicii internet de pe piata…

  10. Reclama este sufletul comertului dar din pct de vedere al internetului este cea mai mare tzeapa …. A incercat cineva sa sune la serviciul clientzi astral … cat stai sa-ti raspunda? Cat stai pana-ti rezolva problpema . Nu deuna zi idiotii de la UPC i-0au taiat unui vecin cablu pt ca nu a platit … cu toate ca avea chitantza acasa … Platise pt inca 2 luni. Cretini …

    Tzeapa pe fatza. Asha cum a fost shi la inceput … ‘Pana la’ inseamna viteza posibila … Compara aceasta viteza cu viteza unei retele de cartier si de peeringurile cu ceilalti provideri. Iei cu ”pana la” 20 Mb/s in UPC si restul .. cu viteza lunii stinse.

    Lasa-ne lasa-ne …. UPC …

  11. Si cine n’are tv de doamne ajuta tre sa se’mpuste, nu’i asa?
    Chiar voiam si eu sa vad ce zic altii despre chestia asta:
    Pachetu de programe Basic e disponibil si analog si “digital” , dar cel “digital” e doar digital. Adica, un post aflat la “digital” nu e disponibil intr-un pachet analog, punct. Daca-l vrei tre sa-ti iei mata televizor “de doamne-ajuta”.
    Una peste alta, ei vand un decodor digital, euroscart, care nu merge pe tv vechi si nici (culmea) pe calculatoarele cu interfata tv tuner.
    Parca ar fi ceva discriminare a clientilor cu tv uri fara euroscart.

    [in treacat, nu stiu ce e digital aici, nu cred ca semnalul e digital, posturile din pachet nu sunt digitale 99%. Poate sa fie codare digitala, asta cred ca e de fapt pohta: sa puna stop la programe moka].

    De aici se naste un foarte gras subiect:
    cata lume se uita la posturile nationale de “tocsoaie politice” si cata se uita la cele de “nisa”.

    Am o banuiala ca de fapt scoru e 30-70%, asa ca banii par sa vina din al 2lea segment, ala care parea la inceput doar un motz la basca.

  12. Suna promitator, insa stau si ma intreb, oare este bine sa le ai pe toate de la un singur provider de servicii? Nu e prea riscant?
    Cat despre viteza garantata, asa scrie in contract, in realitate lucrurile stau mai prost, cel putin in cazul meu, unde providerul este RDS.

  13. Alexu: lol, ai uploaduri zdravene de făcut? Și eu cred că e așa cum zici tu.

    Daniel/Răzvan: customer service-ul e nasol peste tot în România. Probabil că e cu cât mai nasol cu cât compania e mai mare. Cabliștii au în general această problemă, fiindcă până la un punct au crescut pe rețete empirice, fără know-how de-afară. UPC a înghițit Astral acum vreo doi ani și ne putem imagina ce s-a întâmplat. Nu cred că problema asta se va rezolva în două zile sau două luni. La fel ca și la RDS.

    Ogo: da, semnal digital prin cablu, știm amândoi despre ce vorbim, nu? Normal că nu e pentru nea Jiji, la el ajunge mai ușor DTH-ul. Eu unul o să caut o ofertă de-asta de cablu digital, oricum. Și farfuria, și cablul au dezavantajele lor: prima nu merge pe orice balcon, al doilea nu ajunge peste tot. Însă la amândouă e mult mai bine decât la analog. Cât privește televizorul – la toate chestiile astea digitale vine în mom. de față o cutie, set-top boxul. Pentru noi, pentru orășeni, nu e mare problemă. Am fost însă acum vreo doi ani în Albania, la o conferință despre televiziunea digitală, de unde am plecat cu o concluzie clară nea Ion din Tichilești o să rămână cu televizorul alb-negru și după 2012, când se face trecerea integrală la digital, cel puțin în spectrul hertzian. Doar că n-o să mai prindă nimic, săracul.

  14. Neagrigore: e mai riscant de la un singur provider, dar e mai scump, cred.

    Alien43: da, chestia cu “tre să se împuște” e cu atât mai gravă cu cât digitalizarea se referă la chestii gen televiziunea publică. Planul de la Geneva prevede analog shutdown în 2012. Altfel zis, UE obligă TVR să emită în digital, așa că Badea Ion rămâne cu radioul din difuzor…

    La privați, îi privește ce oferte marchetează. Oricum, cablul digital nu intră în filmul ăsta. Și cred că și UPC, și alții care oferă, îți dau și alternativa analogă – nu m-am uitat cu atenție prin comunicatul ăla…

  15. la Astral:
    1. Vreau doar net. nu vreau TV. nu pot. de ce imi baga pe gat TVul?
    2.nu vreau digital. imi mai dau o telecomanda. de ce sa folosesc alta telecomanda?
    3. mereu e coada la ghiseu

    eu zic sa lase aroganta cu 20Mbiti pe secunda cand nu pot sa garanteze nimic!

  16. Oh, la la. Reiese că RDS s-a scos, pentru că a anunțat numai creșteri de “până la” 1 mb la ofertele mici. E mai credibil așa?

    Pân la urmă eu vreau internet fix, fiindcă nu sunt mulțumit cu soluția mobilă de acum. Dacă ar fi să mă sfătuiți, ce mi-ați recomanda?

  17. Crede-ma, alternativa analoga nu exista. Am sunat si am intrebat. Iar ei au raspuns: “nu avem decat euroscart”
    Si nu ca ma laud, dar n-am tvdedoamneajuta ….
    Realitatea e ca upc vrea sa scoata mai multi bani de la aceeasi consumatori, le plesneste “digitalu” intre ochi, cand de fapt e doar un decodor gen hbo (ce e drept, mult mai greu de falsificat).
    Profitand de “oferta digitala”, upc rade posturile “suplimentare”. E doar cosmetica pentru reducerea drastica la pachetu basic. Daca era o problema de semnal digital, discutia asta o faceau emitatorii de semnal, care insa tac kitic (ai mentionat tvr). UE nu va obliga totusi pe nimeni sa emita DOAR digital, asa e?

    Dar ce zici de problema din subtext:
    se vand mai bine posturile de nisa, ca dovada lumea de la cozile la convertoarele “digitale” !?!

  18. ALIEN: nu știu cum e cu pachetul de bază și migrația către digitalizare, dar decodorul de HBO e altceva decât cutioiul de la DTH și cablu digital. Am văzut și eu câteva. Recunosc că sunt foarte “pentru” fiindcă tocmai mi-am luat un LCD bunicel și ce se vede și aude pe cablul analog e rușinos. Parțial, și din cauza televiziunilor.

    Cu nișele ai perfectă dreptate. Și ratingul, și banii din reclamă s-au dus către ele. Pro TV are zile când atinge 5-7 puncte la Jurnalul lui Esca, de unde atingea și 13 în trecut.

    Toată mutarea asta convine foarte bine ownerilor. Să ne gândim la Voiculescu: acum trei ani, avea un post, egal 12 minute de publicitate pe oră. Acum, are patru, egal 48. Reclama vine în draci, deci…

    Migrația spre nișe va mai continua încă vreun an-doi. După aceea se va investi în calitate. Deocamdată, o să avem programe din ce în ce mai proaste, iar broadcasterii, bani din ce în ce mai mulți.

  19. UPC sucks!
    Pot sa dea si 99Mbps la un pret de 50 de bani pe luna, ca
    tot nu m-as abona!

    Cand isi revizuiesc politica de relatii cu clientii ar trebui sa ne anunte…
    Apropo… Pagina lor de web e down. Dar cred ca daca o accesezi de pe serverul lor merge bine.

  20. eu am upc de ceva timp si n-am prea avut probleme cu ei. in decembrie am sa trec la abonamentul de 10 Mbps pentru ca toti prietenii mei care au deja mi-au zis ca viteza e cam pe-acolo tot timpul.
    sunt multi sceptici care cand aud de 10-20 de Mbps nu vor sa creada ca e posibil…treaba lor. eu sunt un client relativ multumit de serviciile lor, asa ca nu am de ce sa nu cred ca oferta asta noua merita incercata.

  21. Tudor: Site-ul lor e down?! Ia vezi iti merge tie netul? 🙂 Sau arunci cu r***t intr-un nume doar pentru ca te-ai trezit tu cu fata in perna sau poate cu buzunarul plin de bancnote de la o alt cablist.

    Nu te supara ca intreb, dar aici zici ca nu te-ai abona si la tine pe blog zici ca ai fost abonat. Acum logic ar fi sa zici ca te-ai reabona in cel mai bun caz, deci pana la urma cum ramane nu te-ai abona sau ai fost abonat?

    Daca nu te-ai abona de ce mananci …. cu polonicul si vorbesti din auzite? Oferta asta de la UPC chiar suna mult mai bine decat ofera orice alta firma de cablu din romania la ora actuala. Nu stiu cine iti mai da 100 de programe si viteze sa te uiti la 2-3 streaminguri live in acelasi timp cu 100lei/luna.

  22. hm… nu se folosesc numai de catre unii
    Rescriu partea sensibila asa:

    @pumpkin: Nu alatura fraze in care spui “arunci cu r**t” sau “mananci … cu polonicul” cu unele in care spui “nu te supara ca intreb” Dintre ele, alege ce-i mai bun!
    Asa e bine, sper. Sunt doar cuvinte gata folosite

    Restul chiar era la “cestiune”:
    Rezumatul e asta: Oferta lor (oferta UPC) chiar suna bine. Insa nu-i asa buna precum suna… Si am detaliat chestiunea in cauza…

    In fine Iulian, e dreptul tau sa cenzurezi cum vrei…

  23. Eu sunt abonat la pachetul medium, ce-i drept am fost convins de cineva care avea deja abonament de la upc ca eram cam sceptic, tot auzeam numai porcarii despre upc dar m-am convins . Imi merge bine si netul si tv. telefonul nu l-am folosit ca umblu cu mobilul. dar e bine si nu va mai luati dupa gura targului.

  24. @pacalich : nu te trec la noua viteza decat de la 1 decembrie , asta daca vei semna o anexa la contract. sau poti sa iti reziliezi vechiul contract si sa iti faci abonament nou.

  25. Daca iti reziliezi vechiul contract cu UPC nu poti semna unul nou decat dupa minim 6 luni!
    Asta este (era in 17 septembrie 2007) politica oficiala a UPC…

  26. Sunt multumit de noua conexiune de 20 Mb de la upc este foarte stabila 😛 pt ca din cei 20 mb de abia daca merge la 2 Mb .

  27. Am abonamentul de 10 mb de la upc si asta inseamna ca merge cu o viteza reala afisata intre 100 si 500 kb/s, adik dimineata are 500 pe la ora 8, dar dupa 12 si pana seara este intre 100 si 250.
    In urma cu o luna jumatate am solicitat sa imi schimb abonamentul cu cel de 20 mb si mi s-a spus ca se poate dar sa fac o cerere in noiembrie si o sa beneficiez din decembrie…a venit 1 decembrie si au spus ca abia pe 7 se schimba….si de atunci si pana azi sun de cate 2 ori pe zi, las nr. de mobil la cate doua persoane pe zi si ma aburesc cu totii ca nu de azi ci maine, ca refacem programarea peste o zi, doua (dar de fapt ei nici macar nu se prezinta cand fac aceste programari!)
    Tot din cadrul upc am aflat ca de fapt vechiul modem nici nu este compatibil la noul tip de abonament, dar ei spun ca este o eroare si ca bla-bla-bla…cred ca v-ati si plictisit…..dar nervii mei se macina non-stop si ma minunez cat de mare este bataia de joc si nesimtirea celor de la upc!!
    p.s. – de cand am abonament (de orice fel) nu am intarziat nici o plata, dar recompensa este una: BATAIE DE JOC!

  28. Daca cineva spera ca la abonamentele pt. persoane juridice e mai bine din punct de vedere al vitezei sa stiti ca-i si mai mare teapa. Am patru linii si toate merg penibil.

  29. 1. trafic limitat la 10 Gb / zi dupa care viteza se reduce la 10 % (cautati pe net si citit forumuri)
    2. trafic p2p limitat
    3. relatii cu clientii – praf
    4. stabilitate nu
    5. viteza variaza in funcite de numarul de utlizatori
    lista poate continua

    spuneti NU upc-ului ! si informati-va bine inainte sa faceti un abonament la UPC

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *