UPC investeşte în gestiunea clienţilor

UPC bagă 10 milioane de euro în sistemele de gestiune a clienţilor, spune compania de cablu într-un comunicat de presă. Investiţia include un sistem de gestiune numit cSpire, care printre altele activează automat diferite servicii oferite clienţilor. Urmează o platformă pe nume VITRIA, care unifică baza de date de clienţi şi face call centerul mai accesibil.

Acuma nu mă întrebaţi când o să se vadă mai bine pe cablul de la Astral. Ceea ce ştiu dintr-o vizită de la Amsterdam, de pe la sfârşitul lui 2005, e că UPC worldwide (Liberty Global) plănuia investiţii zdravene de tot mai ales în serviciul de clienţi. Iar în România, problema se punea altfel decât afară. Aici era vorba mai curând de cozile care se fac iarna la casierii decât de service on-line pentru ofertă digitală şi alte OZN-uri.

Comunicatul de presă:

Investiţiile în relaţiile cu clienţii sunt prioritare pentru UPC România

Bucureşti, 23 ianuarie 2006 – Investiţiile companiei UPC România au vizat cu prioritate, în anul 2006, îmbunătăţirea serviciilor de relaţii cu clienţii, modernizarea sistemelor informatice şi a reţelei şi dezvoltarea infrastructurii, astfel încât clienţii să beneficieze de servicii şi produse îmbunătăţite. Astfel, în cursul anului trecut, UPC România a investit în dezvoltarea sistemului de facturare şi a renunţat la emiterea facturii în avans pentru clienţii de televiziune prin cablu. În acest moment, UPC emite facturi clienţilor, pentru înştiinţare de plată, la începutul lunii, iar data scadentă pentru plata serviciilor este ultima zi a lunii respective.

Modernizarea sistemelor de gestiune a clienţilor. Suma investită de UPC în 2006 şi 2007, pentru modernizarea sistemelor informatice, este de peste 10 milioane de euro. La sfârşitul anului trecut, compania a finalizat implementarea sistemului automat de gestiune a clienţilor, cSpire, care permite reprezentanţilor de relaţii cu clienţii să activeze automat produsele şi serviciile. Sistemul, utilizat de UPC la nivel european, are ca scop eficientizarea operaţiunilor şi creşterea satisfacţiei clienţilor prin integrarea proceselor şi îmbunătăţirea semnificativă a vitezei de livrare a serviciilor către clienţi. Implementarea sistemului cSpire va fi urmată, în acest an, de instalarea platformei VITRIA, care vizează unificarea bazelor de date cu clienţii şi creşterea accesibilităţii în call center.

„Şi în acest an vom continua programul de investiţii pentru a îmbunătăţi serviciile de relaţiile cu clienţii, pentru a creşte semnificativ calitatea produselor şi pentru a lansa în cât mai multe localităţi oferta Triple Play de servicii integrate de televiziune, Internet şi telefonie”, a declarat Georgiana Dragomir, Director Relaţii cu Clienţii UPC Astral.”

Informaţii suplimentare despre UPC

UPC România

UPC România este este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.300.000 clienţi din aproximativ 200 oraşe. De când a intrat în România, în 1992, UPC a investit peste 500 milioane USD şi a devenit cel mai mare investitor american din ţară. UPC Romania este afiliată la Liberty Global, Inc.

Liberty Global

Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB şi LBTYK) este unul dintre liderii industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii video, voce şi acces la internet, pentru a conecta cei 13 milioane de clienţi la lumea informaţiei, a comunicării şi divertismentului. Compania are reţele de comunicaţii în bandă largă în 17 ţări, în principal în Europa, Japonia, Chile şi Australia. Liberty Global deţine acţiuni în companii de distribuţie de programe şi conţinut media, cum sunt Jupiter TV în Japonia şi Chellomedia în Europa.

Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm contactaţi:

Dana Dobrescu

Specialist Relaţii cu Mass Media, UPC România

  1. Maxim Reply

    Este esential pentru orice firma care creste sa-si gestioneze clientii cat mai bine. Este, dupa parerea mea, activul principal pentru o firma precum UPC. Nici nu vreau sa ma gandesc cate produse poate vinde UPC dupa aceea si cate oportunitiati de business si parteneriate o sa aiba.

  2. Iulian Comanescu Reply

    Maxim: E esenţial mai ales pentru cablişti, care au intrat cu tri-play. La Amsterdam s-a vorbit de un client service în trei trepte. Ideea era că ecranul va fi atât de customizabil, încât toate babele îşi vor încurca posturile între ele şi tot restul, dat fiind că vor fi şi mai multe o dată. De aceea, mai întâi era un sistem de help-uri ca în Windows, în pasul doi asistenţă prin chat şi de-abia după aia îţi venea the cable guy ca să-ţi treagă maşinăria acasă.

    Totuşi, dacă m-ai invita să vindem chestiile astea mâine, în Bucureşti, la o coadă de la unul din sediile Astral, cu doamnele alea sado-maso de la casierie, eu n-aş veni. De aia eram cam aţos cu comunicatul UPC: Nu zic că chestiile alea nu rezolvă probleme. O să rezolve. Dar toată lumea se-ntreabă când.

  3. Florin Reply

    It’s a joke or what ? Oricum eu ma pregatesc sa parasesc corabia UPC ca si alte cateva mii .

    1. serviciu financiar la pamant de 3 ori mi-au gresit factura , odata trimisa incompleta , odata TVA calculat cu 22% odata nu mai mi-a trimis deloc (nu sunt sigurul caz , cand am fost la relatii clienti mai era vro 10 cu aceeasi probleme).
    2. Depinde de 1 si datorita greselilor mi s-a taiat cablu , a trebuit sa dovedesc cu facturile ca este platit si si-au cerut scuze. Repunerea in functiune a durat 2 saptamani nici pan aacum nu mi-au dat discout pentru perioada cat nu a functionat.
    3. La servciul clienti pentru Internet daca suni astepti intre 30 si 90 min. Testat ! Cand am intrebat de ce se asteapta atat mi s-a zis ca e o companie mare si ca nu au oameni la suport.
    4. La repunere in functiune mi s-a zis ca trebuie sa schimbe cablu ca nu mai e compatibil cu retea. Au schimbat, mi-a zis ca trebui platit , am facut-o facura nu am primit nici acum desi nu era problema mea eu am platit odata cablu la instalarea initiala.

    Sa rezum : UPC pe afara vopsit gardul inauntru leopardul sau in alte cuvinte doar agentia care se ocupa de imaginea lor lucreaza restul bat campii.

    Sfat: nu utilizati serviciile UPC – mai nou au fost si amendati datorita intelegerii avute cu RDS si datorita nerespectarii contractului pt. triplay.

Post your thoughts