UPC investește în gestiunea clienților

UPC bagă 10 milioane de euro în sistemele de gestiune a clienților, spune compania de cablu într-un comunicat de presă. Investiția include un sistem de gestiune numit cSpire, care printre altele activează automat diferite servicii oferite clienților. Urmează o platformă pe nume VITRIA, care unifică baza de date de clienți și face call centerul mai accesibil.

Acuma nu mă întrebați când o să se vadă mai bine pe cablul de la Astral. Ceea ce știu dintr-o vizită de la Amsterdam, de pe la sfârșitul lui 2005, e că UPC worldwide (Liberty Global) plănuia investiții zdravene de tot mai ales în serviciul de clienți. Iar în România, problema se punea altfel decât afară. Aici era vorba mai curând de cozile care se fac iarna la casierii decât de service on-line pentru ofertă digitală și alte OZN-uri.

Comunicatul de presă:

Investițiile în relațiile cu clienții sunt prioritare pentru UPC România

București, 23 ianuarie 2006 – Investițiile companiei UPC România au vizat cu prioritate, în anul 2006, îmbunătățirea serviciilor de relații cu clienții, modernizarea sistemelor informatice și a rețelei și dezvoltarea infrastructurii, astfel încât clienții să beneficieze de servicii și produse îmbunătățite. Astfel, în cursul anului trecut, UPC România a investit în dezvoltarea sistemului de facturare și a renunțat la emiterea facturii în avans pentru clienții de televiziune prin cablu. În acest moment, UPC emite facturi clienților, pentru înștiințare de plată, la începutul lunii, iar data scadentă pentru plata serviciilor este ultima zi a lunii respective.

Modernizarea sistemelor de gestiune a clienților. Suma investită de UPC în 2006 și 2007, pentru modernizarea sistemelor informatice, este de peste 10 milioane de euro. La sfârșitul anului trecut, compania a finalizat implementarea sistemului automat de gestiune a clienților, cSpire, care permite reprezentanților de relații cu clienții să activeze automat produsele și serviciile. Sistemul, utilizat de UPC la nivel european, are ca scop eficientizarea operațiunilor și creșterea satisfacției clienților prin integrarea proceselor și îmbunătățirea semnificativă a vitezei de livrare a serviciilor către clienți. Implementarea sistemului cSpire va fi urmată, în acest an, de instalarea platformei VITRIA, care vizează unificarea bazelor de date cu clienții și creșterea accesibilității în call center.

„Și în acest an vom continua programul de investiții pentru a îmbunătăți serviciile de relațiile cu clienții, pentru a crește semnificativ calitatea produselor și pentru a lansa în cât mai multe localități oferta Triple Play de servicii integrate de televiziune, Internet și telefonie”, a declarat Georgiana Dragomir, Director Relații cu Clienții UPC Astral.”

Informații suplimentare despre UPC

UPC România

UPC România este este una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din țara noastră. Rețelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.300.000 clienți din aproximativ 200 orașe. De când a intrat în România, în 1992, UPC a investit peste 500 milioane USD și a devenit cel mai mare investitor american din țară. UPC Romania este afiliată la Liberty Global, Inc.

Liberty Global

Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB și LBTYK) este unul dintre liderii industriei mondiale de comunicații prin cablu oferind servicii video, voce și acces la internet, pentru a conecta cei 13 milioane de clienți la lumea informației, a comunicării și divertismentului. Compania are rețele de comunicații în bandă largă în 17 țări, în principal în Europa, Japonia, Chile și Australia. Liberty Global deține acțiuni în companii de distribuție de programe și conținut media, cum sunt Jupiter TV în Japonia și Chellomedia în Europa.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm contactați:

Dana Dobrescu

Specialist Relații cu Mass Media, UPC România

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

3 thoughts on “UPC investește în gestiunea clienților”

  1. Este esential pentru orice firma care creste sa-si gestioneze clientii cat mai bine. Este, dupa parerea mea, activul principal pentru o firma precum UPC. Nici nu vreau sa ma gandesc cate produse poate vinde UPC dupa aceea si cate oportunitiati de business si parteneriate o sa aiba.

  2. Maxim: E esențial mai ales pentru cabliști, care au intrat cu tri-play. La Amsterdam s-a vorbit de un client service în trei trepte. Ideea era că ecranul va fi atât de customizabil, încât toate babele își vor încurca posturile între ele și tot restul, dat fiind că vor fi și mai multe o dată. De aceea, mai întâi era un sistem de help-uri ca în Windows, în pasul doi asistență prin chat și de-abia după aia îți venea the cable guy ca să-ți treagă mașinăria acasă.

    Totuși, dacă m-ai invita să vindem chestiile astea mâine, în București, la o coadă de la unul din sediile Astral, cu doamnele alea sado-maso de la casierie, eu n-aș veni. De aia eram cam ațos cu comunicatul UPC: Nu zic că chestiile alea nu rezolvă probleme. O să rezolve. Dar toată lumea se-ntreabă când.

  3. It’s a joke or what ? Oricum eu ma pregatesc sa parasesc corabia UPC ca si alte cateva mii .

    1. serviciu financiar la pamant de 3 ori mi-au gresit factura , odata trimisa incompleta , odata TVA calculat cu 22% odata nu mai mi-a trimis deloc (nu sunt sigurul caz , cand am fost la relatii clienti mai era vro 10 cu aceeasi probleme).
    2. Depinde de 1 si datorita greselilor mi s-a taiat cablu , a trebuit sa dovedesc cu facturile ca este platit si si-au cerut scuze. Repunerea in functiune a durat 2 saptamani nici pan aacum nu mi-au dat discout pentru perioada cat nu a functionat.
    3. La servciul clienti pentru Internet daca suni astepti intre 30 si 90 min. Testat ! Cand am intrebat de ce se asteapta atat mi s-a zis ca e o companie mare si ca nu au oameni la suport.
    4. La repunere in functiune mi s-a zis ca trebuie sa schimbe cablu ca nu mai e compatibil cu retea. Au schimbat, mi-a zis ca trebui platit , am facut-o facura nu am primit nici acum desi nu era problema mea eu am platit odata cablu la instalarea initiala.

    Sa rezum : UPC pe afara vopsit gardul inauntru leopardul sau in alte cuvinte doar agentia care se ocupa de imaginea lor lucreaza restul bat campii.

    Sfat: nu utilizati serviciile UPC – mai nou au fost si amendati datorita intelegerii avute cu RDS si datorita nerespectarii contractului pt. triplay.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *