The Industry Awards: de ce le-am făcut, cum le-am făcut, cine le-a luat

Acum mai multe luni, a început să ne bântuie ideea unor premii care să fie nişte hat tip-uri pentru ceea ce e mai cutting edge şi mai interesant în comunicare şi industrii conexe. Cum pe piaţa media propriu-zisă lucrurile scârţâie, iar creaţia publicitară nu se poate lăuda cu foarte multe lucruri (asta s-a văzut inclusiv la Effie, în primăvară, unde s-au decernat doar şase din 19 gold-uri), am mers spre digital şi branduri personale de Web.

Am construit un juriu cu care am avut grijă să fie în acelaşi timp competent şi indepedent, repartizat pe categorii. Cu alte cuvinte, am avut grijă ca la software românesc să nu jurizeze producători autohtoni, producţiile TV să fie judecate de oameni care nu fac parte din grupuri media cu televiziuni şi aşa mai departe. Nu intru în toate detaliile, fiindcă acestea vor începe să apară în comunicate de presă şi altele asemenea şi, presupun, sunteţi curioşi să aflaţi câştigătorii. Lista e după cum urmează:

Al zecelea premiu, de popularitate, care a fost stabilit prin vot pe Awards.Theindustry.ro, a revenit tot Bitdefender.

Cea mai grea etapă a fost a nominalizărilor sau, de fapt, a propunerilor de nominalizări. Tocmai fiindcă pe listă au fost domenii în care nu există ierarhii clare şi informaţia e disparată, ca aplicaţiile de mobile sau fotografia, a trebuit să scormonim o mulţime şi am trăit cu grija de a nu ne scăpa ceva esenţial. La producţii TV independente a fost pe dos, anul acesta majoritatea televiziunilor şi-au internalizat o bună parte din producţii, aşa că am acordat numai trei nominalizări, în loc de cinci, ca la restul categoriilor.

Sala de la Club Control a fost fierbinte şi foarte plină, premiile au primit urale şi toată lumea, cu mici excepţii, a fost mulţumită. Asta ne dă curaj pentru la anul, când vom construi pe aceeaşi idee şi vom elimina bug-urile.

Câteva poze imperfecte, pe care le-am făcut cu iPhone-ul, în aşteptarea celor profi:

Teo, înainte de a urca pe scenă ca să MC-uiască seara, cu Ana-Maria

Teo de la Club 99, înainte de a urca pe scenă ca să MC-uiască seara, cu Ana-Maria

Cristi Manafu dă premiul pentru cea mai bună aplicaţie românească de Android

Cristi Manafu dă premiul pentru cea mai bună aplicaţie de Android

Tudor Galoş premiază Bitdefender pentru Cel mai bun software românesc

Tudor Galoş premiază Bitdefender pentru Cel mai bun software românesc

Horia Vârlan înşfacă trofeul pentru Cireaşa de pe tort

Horia Vârlan înşfacă trofeul pentru Cireaşa de pe tort

În fine, ţin să mulţumesc personal Romtelecom/Clickshop pentru sprijin, fiindcă au avut curajul să se implice într-o primă ediţie, iar în astfel de cazuri prima ediţie e cea mai dificilă.

  1. Bogdan Reply

    Felicitari! Mi se pare o idee foarte buna si imi pare rau ca nu am auzit de ele inainte de eveniment sau jurizare….

    Ca o mini-experienta dupa ce am vazut Galele Premiilor Ecommerce de vreo 6 ani, este extrem de util si daca reusesti ca faci criteriile cit mai vizibile, chiar inainte de eveniment – ca si modul cum sunt selectate finalistele sau finalistii.

    Bafta!

Post your thoughts