The Industry #2: despre tabletoidizare

The Industry, coperta nr. 2

The Industry, coperta nr. 2

Pentru numărul 2 din “The Industry”, care se distribuie începând de astă seară, am inventat un cuvânt: tabletoidizare. E vorba de ceea ce se întâmplă cu conţinutul atunci când se mută pe tabletă. În jurul acestei noţiuni, care seamănă cu, dar nu e clasica tabloidizare, am construit cover story-ul, care e un dosar de 10 pagini. Include două interviuri cu doi art directori-vedetă, autori de publicaţii native de iPad bazaţi în SUA şi în Vietnam şi 10 atribute pe care le considerăm definitorii pentru organizarea conţinutului pe platformele noi.

Toate lucrurile astea se găsesc de azi în ediţia de print şi, din zilele şi săptămânile viitoare, şi pe Theindustry.ro.

O precizare: chiar când terminam revista, a venit vestea morţii lui Steve Jobs. Am urmărit vreo două zile furtuna media care s-a stârnit şi am ajuns la concluzia că publicul se raportează la el ca la un substitut religios. Puteţi citi deja povestea pe site-ul The Industry.

Într-un fel sau altul, o mare parte din sumarul revistei se leagă de Jobs şi de realizările lui; o să le vedeţi, pe rând, pe site diverse subiecte care nu puteau exista fără inovaţiile Apple.

Post your thoughts