The Industry #2: despre tabletoidizare

The Industry, coperta nr. 2

The Industry, coperta nr. 2

Pentru numărul 2 din “The Industry”, care se distribuie începând de astă seară, am inventat un cuvânt: tabletoidizare. E vorba de ceea ce se întâmplă cu conținutul atunci când se mută pe tabletă. În jurul acestei noțiuni, care seamănă cu, dar nu e clasica tabloidizare, am construit cover story-ul, care e un dosar de 10 pagini. Include două interviuri cu doi art directori-vedetă, autori de publicații native de iPad bazați în SUA și în Vietnam și 10 atribute pe care le considerăm definitorii pentru organizarea conținutului pe platformele noi.

Toate lucrurile astea se găsesc de azi în ediția de print și, din zilele și săptămânile viitoare, și pe Theindustry.ro.

O precizare: chiar când terminam revista, a venit vestea morții lui Steve Jobs. Am urmărit vreo două zile furtuna media care s-a stârnit și am ajuns la concluzia că publicul se raportează la el ca la un substitut religios. Puteți citi deja povestea pe site-ul The Industry.

Într-un fel sau altul, o mare parte din sumarul revistei se leagă de Jobs și de realizările lui; o să le vedeți, pe rând, pe site diverse subiecte care nu puteau exista fără inovațiile Apple.

2 thoughts on “The Industry #2: despre tabletoidizare”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *