The Industry nr. 3: trendurile din publicitatea românească

The industry, coperta de la nr. 3

The industry, coperta de la nr. 3

Cam așa arată numărul 3 din The Industry. Cum faceți rost de el? Fie îl primiți în plic dacă sunteți deja pe lista de distribuție, fie mergeți să-l luați de la Cărturești, fie, în fine, vă lăsați adresa fizică aici, în ideea că mai sunt câteva sute de exemplare gratuite disponibile.

Despre sumar: sunt mulțumit de cum au ieșit toate subiectele (un interviu cu Adrian Boțan de la McCann, “Job description-ul” cu fotojurnaliști, ceva despre blogurile faimoase afară și ce mai fac oamenii care le-au dat naștere, un kit de unelte 2.0 pentru jurnaliști etc., etc). Cover story-ul e însă o încercare de a întregi retrospectiva parțială (din motive de neparticipare a unor agenții importante) de la Ad’Or. Spre bucuria noastră, cei care nu au fost la Ad’Or au acceptat să vină în The Industry, așa cum a acceptat și Ad’Or-ul. Polemica dintre cele două tabere e foarte complicată și mai curând pentru uzul oamenilor de publicitate cu state vechi, așa că nu pot decât să mă bucur că am reușit să creăm un teren neutru pentru întâlnire și că Florin Dumitrescu a scris un eseu foarte instructiv, în care a decelat cinci trenduri ale publicității românești de după 1990: globaliști, umoriști, tradiționaliști, segregaționiști și realiști. Desigur că ceea ce am reținut pentru revistă nu e exhaustiv și nici nu are cum fi, pentru spoturi și altele vă trimitem și la ediția de net.

Toate subiectele de care am vorbit și o serie de altele o să le punem pe www.theindustry.ro în zilele următoare.

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *