Teoctist Superstar

E un titlu pe care l-am dat mai an în EVZ şi uite că rămâne real. Slujba de Înviere de la Patriarhie a făcut 3,6 rating mediu pe urban, la TVR 1, faţă de acelaşi tronson (cu alte slujbe) cu 1,8 la Pro TV, 1,4 la Antena 1, 1 la Prima TV.

De remarcat cifrele totuşi mici – lumea s-a ocupat cu altele decât televizorul de Înviere. În 2005, Teoctist a făcut 4,8 puncte la TVR 1, în timp ce Pro-ul a obţinut 2,5, iar antena, 1,6, pe acelaşi segment.

Comunicatul de presă:

Slujba de Înviere, lider de audienţă

Tradiţionala Slujbă de Înviere, transmisă pe TVR 1, a fost lider de
audienţă, pe toate categoriile de public – naţional, urban şi
comercial, în intervalul 23.20-24.59, în noaptea de sâmbătă spre
duminică.
Conform datelor furnizate de TNS-AGB International, cu un rating
mediu, la nivel naţional, de 4,2% (share 21,8%), respectiv de 3,6%
(cotă de piaţă de 18,6%) în mediul urban, slujba ţinută la Catedrala
Patriarhală din Bucureşti a fost urmărită, în medie, de peste 827.000
de telespectatori, în toată ţara. În acelaşi interval, posturile
comerciale au înregistrat rating-uri medii 1,6% (ProTV), 1,5% (Antena
1), 1% (Prima Tv), la nivel naţional, respectiv 1,8% (ProTV), 1,4%
(Antena 1), 1% (Prima TV), în mediul urban. Inclusiv publicul urban cu
vârste cuprinse între 18-49 de ani a preferat transmisiunea de pe TVR
1 emisiunilor difuzate de posturile comerciale, postul public
înregistrând o audienţă medie de 2,2% (cotă de piaţă de 11,9%), faţă
de 2,1% ProTV (11,2% share) şi 1,5% Antena 1 (8,2% share).
Şi emisiunea Surprize, surprize difuzată sâmbătă seară (20.11-23-02)
a fost lider de audienţă la nivel naţional şi urban, cu audienţe medii
de 9,8% (25,5% share), respectiv 7,6% (20,3% share), când posturile
comerciale de televiziune înregistrau rating-uri medii de 4,1% (Antena
1), 3,5% (ProTV), Prima TV (1,9%), respectiv 4% (ProTV), 3,8% (Antena
1), 2% (Prima Tv), la nivel urban. Peste 1.913.000 de telespectatori
din întreaga ţară au stat alături de echipa Surprizelor, până aproape
de miezul nopţii, în timp ce pe target-ul urban, numărul mediu al
telespectatorilor care au urmărit emisiunea a fost de 819.000.

DEPARTAMENTUL COMUNICARE ŞI RELAŢII INTERNAŢIONALE

  1. Cosmin Pavelescu Reply

    Iulian Comanescu… un fel de Neo al presei. Si de ce ma rog e asa de interesanta remarca ta legata de IPS?

  2. dave Reply

    offtopic – s-a lansat antena 2( pe duplex antena 1 si pe net ). Ei zic ca poate sa vina oricine in studio. Momentan, la marea lansare am vazut deja 10 oameni care sunt public platit, pe care i-am vazut zicandu-si “parerile” si la marina almasan. Deci nu prea vrea lumea sa-si spuna parerea inca. ( if u remember, comunicatul de presa zicea ceva si de o emisiune de-alu Mircea Badea, ce s-o fi intamaplat?).
    Ziceam asa, ca merita lansarea antena 2 un topic nou, nu ? 🙂

  3. Tolo(mac) Reply

    Cosmine , exista anumiti oameni care nu vad decat rating/audienta chiar si in aceste (sau acele) zile de sarbatoare. Sa te lauzi cu audienta din zi de pasti mi se pare tipic romanesc (adica de rahat)

  4. piktor Reply

    comunicatul e dat de TVR nu de patriarhie; ceea ce doar se subaintelege dc ai rabdare sa citesti cifrele pana la capt; in alta ordine de idei, in general lumea a mers la Inviere si prea putini au ramas sa se uite la TV.

  5. omrau Reply

    aiurea…”tipic romanesc” . exact genu asta de remarca e “tipic romanesc” …lamentarea pioasa a unuia dintre ceilalti oameni , care nu vad de sarbatori decit miel si bere , de obicei dublu . Oriunde in lumea asta televiziunile au obiceiu de a’si masura audientele tocmai de sarbatori , dintr’un motiv ft simplu : sunt zilele in care omu sta acasa , bea , mananca si se uita la teveu . Cat despre “lauda” – a sunat de parca ar fi o blasfemie sa dai un comunicat de presa cu cifre .

    si o chestiune de ordin personal : ma bucur [ca prostul] ca imbecilii sentimentali [9.8%] au depasit cu mult in numar pe nerozii mistici [4,2%] … 🙂 )))

Post your thoughts