Teoctist Superstar

E un titlu pe care l-am dat mai an în EVZ și uite că rămâne real. Slujba de Înviere de la Patriarhie a făcut 3,6 rating mediu pe urban, la TVR 1, față de același tronson (cu alte slujbe) cu 1,8 la Pro TV, 1,4 la Antena 1, 1 la Prima TV.

De remarcat cifrele totuși mici – lumea s-a ocupat cu altele decât televizorul de Înviere. În 2005, Teoctist a făcut 4,8 puncte la TVR 1, în timp ce Pro-ul a obținut 2,5, iar antena, 1,6, pe același segment.

Comunicatul de presă:

Slujba de Înviere, lider de audiență

Tradiționala Slujbă de Înviere, transmisă pe TVR 1, a fost lider de
audiență, pe toate categoriile de public – național, urban și
comercial, în intervalul 23.20-24.59, în noaptea de sâmbătă spre
duminică.
Conform datelor furnizate de TNS-AGB International, cu un rating
mediu, la nivel național, de 4,2% (share 21,8%), respectiv de 3,6%
(cotă de piață de 18,6%) în mediul urban, slujba ținută la Catedrala
Patriarhală din București a fost urmărită, în medie, de peste 827.000
de telespectatori, în toată țara. În același interval, posturile
comerciale au înregistrat rating-uri medii 1,6% (ProTV), 1,5% (Antena
1), 1% (Prima Tv), la nivel național, respectiv 1,8% (ProTV), 1,4%
(Antena 1), 1% (Prima TV), în mediul urban. Inclusiv publicul urban cu
vârste cuprinse între 18-49 de ani a preferat transmisiunea de pe TVR
1 emisiunilor difuzate de posturile comerciale, postul public
înregistrând o audiență medie de 2,2% (cotă de piață de 11,9%), față
de 2,1% ProTV (11,2% share) și 1,5% Antena 1 (8,2% share).
Și emisiunea Surprize, surprize difuzată sâmbătă seară (20.11-23-02)
a fost lider de audiență la nivel național și urban, cu audiențe medii
de 9,8% (25,5% share), respectiv 7,6% (20,3% share), când posturile
comerciale de televiziune înregistrau rating-uri medii de 4,1% (Antena
1), 3,5% (ProTV), Prima TV (1,9%), respectiv 4% (ProTV), 3,8% (Antena
1), 2% (Prima Tv), la nivel urban. Peste 1.913.000 de telespectatori
din întreaga țară au stat alături de echipa Surprizelor, până aproape
de miezul nopții, în timp ce pe target-ul urban, numărul mediu al
telespectatorilor care au urmărit emisiunea a fost de 819.000.

DEPARTAMENTUL COMUNICARE ȘI RELAȚII INTERNAȚIONALE

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

5 thoughts on “Teoctist Superstar”

  1. Iulian Comanescu… un fel de Neo al presei. Si de ce ma rog e asa de interesanta remarca ta legata de IPS?

  2. offtopic – s-a lansat antena 2( pe duplex antena 1 si pe net ). Ei zic ca poate sa vina oricine in studio. Momentan, la marea lansare am vazut deja 10 oameni care sunt public platit, pe care i-am vazut zicandu-si “parerile” si la marina almasan. Deci nu prea vrea lumea sa-si spuna parerea inca. ( if u remember, comunicatul de presa zicea ceva si de o emisiune de-alu Mircea Badea, ce s-o fi intamaplat?).
    Ziceam asa, ca merita lansarea antena 2 un topic nou, nu ? 🙂

  3. Cosmine , exista anumiti oameni care nu vad decat rating/audienta chiar si in aceste (sau acele) zile de sarbatoare. Sa te lauzi cu audienta din zi de pasti mi se pare tipic romanesc (adica de rahat)

  4. comunicatul e dat de TVR nu de patriarhie; ceea ce doar se subaintelege dc ai rabdare sa citesti cifrele pana la capt; in alta ordine de idei, in general lumea a mers la Inviere si prea putini au ramas sa se uite la TV.

  5. aiurea…”tipic romanesc” . exact genu asta de remarca e “tipic romanesc” …lamentarea pioasa a unuia dintre ceilalti oameni , care nu vad de sarbatori decit miel si bere , de obicei dublu . Oriunde in lumea asta televiziunile au obiceiu de a’si masura audientele tocmai de sarbatori , dintr’un motiv ft simplu : sunt zilele in care omu sta acasa , bea , mananca si se uita la teveu . Cat despre “lauda” – a sunat de parca ar fi o blasfemie sa dai un comunicat de presa cu cifre .

    si o chestiune de ordin personal : ma bucur [ca prostul] ca imbecilii sentimentali [9.8%] au depasit cu mult in numar pe nerozii mistici [4,2%] … 🙂 )))

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *