Tătaru vine la HotNews.ro – frecaţi-i ridichea omului cu ardeiul!

Felix Tătaru, omul cu ardeiul, va fi disponibil pe HotNews.ro pentru întrebări, între orele 15.00 şi 17.00. Ca şi alte dăţi, aştept întrebări şi aici.

  1. Gabriel-cu-par-pe-el Reply

    I-am putea freca si Rosia, daca-i pe asa… 🙂

  2. Remusel-cu-draci-pe-el (adica pe sine, nu pe Felix) Reply

    …frumos asa…am mai vazut niste incercari de a-i freca Rosia in niste interviuri, in incercarea de a-l face sa simta morcovul…
    degeaba! nici o remuscare nu parea sa-i penetreze bostanul … 😀

  3. Vasile Reply

    de ce credeti ca familia Saftoiu l-a parasit pe Basescu ?

  4. dana Reply

    Buna ziua, ce va reprosati in privinta campaniei pe care ati facut-o pentru Vasile Blaga la localele de anul trecut?
    si in ce masura credeti ca esecul de la alegerile din iunie i-au afectat traiectoria politica ulterioara?

  5. dromichaetes Reply

    Intrebarea mea: a avut de -a face cu sloganul lui Liviun Negoita [“Stiti de ce”
    ] din campania electorala de la locale si ce crede despre acest tip de slogan de campanie?

    Mai general: cum i s-au parut sloganele politice de la alegerile parlamentare? Este loc de inovatii in acest domeniu sau am ajuns la fundul sacului?

    In rest, salutare si La Multi Ani, Iulian!

  6. Stefan Tribde Reply

    In ce masura considerati ca alianta PD-L-PSD dauneaza imaginii politice sustinuta pana acum de catre PD(-L) –>ma refer la cea prin care PD-Lul sustine o improspatare a clasesi politice, prin promovarea unor nume noi pe prima scena politica?
    (Am pus aceasta intrebare luand in calcul faptul ca multi dintre romani vad in aceasta alianta, mai degraba un regres si o intoarcere la FSN.)

  7. Mihai Reply

    Crezi ca s-ar mai potrivi o campanie de genul celei din 2004 pt TB? Sau ar se va adopta una mai serioasa, mai sobra si plina cu detalii plictisitoare si date neconcludente? Personal, tind sa inclin balanta spre campaniile haioase, cu 2-3 motto-uri de rasunet care sa ramana intiparite in mintea omului, decat sa il sufoci cu zeci, sute de mesaje din care sa nu retina nici unul. Pe ce crezi ca ar trebui sa se bazeze campania de la prezidentiale?

  8. Ionela van Rees-Zota Reply

    Buna ziua!

    Ca Agentie de Presa pentru romanii din Diaspora- recent iesita pe piata, care sunt sansele de promovare si supravietuire, avandu-se in vedere ca momentan este sustinuta din bugetul propriu? Care ar trebui sa fie pasii pentru un succes garantat?

    Cu stima

    Jurist
    Ionela van Rees-Zota

  9. daniel gondurache Reply

    La nivelul eticii de advertising unde se face diferentierea intre pdl si psd, fostii dusmani deveniti compatrioti? Ma refer la tonele de flyere ale lui blaga care erau la gramada cu tancurile si cu alte deseuri pe la toate gurile de metrou. Marea majoritate a mesajelor in campaniile electorale inseamna frustrare personala rezid al relatiilor politicienesti, replica si atac, asta este singura strategie ce presupune ca vinde niste creiere, niste elite, niste oameni capabili sa decida pentru tara. De aici, mai departe, flyerele lipite in continuare pe tomberoanele Bucurestiului ramase de-acum cateva alegeri, sunt dovada vie a mediocritatii si a spiritului de genul ‘mai bine ma-ta’. Cand de fapt, in tot acest timp PDL nu se diferentiaza deloc de PSD, sau PNG. Chioscuri cu burtosi asezate pe pistele de biciclisti, agresivitate, si tone de copaci, aruncati, intru aceleasi mesaje vag populiste, si slab convingatoare. Deci, etica 0, diferentiere nula. Invatati de la mac vs pc;)

    ramane un gest civic sa votezi atunci cand sa presupunem ca esti un simpatizant pdl caruia i-a fost inoculat ca marian vanghelie e un analfabet prieten cu sorin oprescu si care la fel de bine este dusman impreuna cu toti dusmanii psd, toti impotriva pdl? ei pt ei noi pt voi, sau cum era.

Post your thoughts