Studiu Nickelodeon: new media nu afectează timpul petrecut la televizor

Un studiu Nickelodeon, comentat de CNet, arată că timpul de stat la televizor a crescut la copiii aflaţi în target cu aproximativ două ore, din 2002 şi până în 2006. Studiul s-a făcut pe copii între 6 şi 14 ani şi părinţi de copii până în 14 ani, în SUA. Cam 98 la sută din părinţi intră pe Internet măcar o dată pe săptămână şi petrec cam 33,5 ore pe Web, în timp ce copii din categoria amintită intră în proporţie de 71 la sută şi petrec aproape 20 de ore.

Există şi veşti proaste: Internetul a şters graniţa dintre “acasă” şi “la serviciu”, iar ortografia, enciclopediile de hârtie şi ziarele nu mai sunt considerate necesare/importante de respondenţi. Alte lucruri de care nu mai prea avem nevoie: memorarea numerelor de telefon, linia fixă, radioul şi conversaţia banală (din cauza mp3 playerelor).

Tu, cititorule, câţi ani ai şi cât stai pe Internet? Cântă mp3-uri la tine, acum?

  1. Cristi Roman, GSP Reply

    Iulian, Bill Gates a spus acum 2 saptamini, la Consumer Electronics Show de la Las Vegas, ca timpul petrecut in prezent de tineri la computer e net mai mare decit cel petrecut de respectivii tineri la TV.
    Bine, BG are tot interesul sa sustina asa ceva, este?

  2. Iulian Comanescu Reply

    Cristi: Păi s-ar putea să stăm mai mult şi pe Internet, şi la televizor, nu? Suntem nişte fiinţe din ce în ce mai tehnologice şi mai mediate în comunicare.

    Chiar cred că timpul petrecut pe Web nu e o invenţie a lui Papa Gates, altfel zis.

Post your thoughts