Studiu Nickelodeon: new media nu afectează timpul petrecut la televizor

Un studiu Nickelodeon, comentat de CNet, arată că timpul de stat la televizor a crescut la copiii aflați în target cu aproximativ două ore, din 2002 și până în 2006. Studiul s-a făcut pe copii între 6 și 14 ani și părinți de copii până în 14 ani, în SUA. Cam 98 la sută din părinți intră pe Internet măcar o dată pe săptămână și petrec cam 33,5 ore pe Web, în timp ce copii din categoria amintită intră în proporție de 71 la sută și petrec aproape 20 de ore.

Există și vești proaste: Internetul a șters granița dintre “acasă” și “la serviciu”, iar ortografia, enciclopediile de hârtie și ziarele nu mai sunt considerate necesare/importante de respondenți. Alte lucruri de care nu mai prea avem nevoie: memorarea numerelor de telefon, linia fixă, radioul și conversația banală (din cauza mp3 playerelor).

Tu, cititorule, câți ani ai și cât stai pe Internet? Cântă mp3-uri la tine, acum?

2 thoughts on “Studiu Nickelodeon: new media nu afectează timpul petrecut la televizor”

  1. Iulian, Bill Gates a spus acum 2 saptamini, la Consumer Electronics Show de la Las Vegas, ca timpul petrecut in prezent de tineri la computer e net mai mare decit cel petrecut de respectivii tineri la TV.
    Bine, BG are tot interesul sa sustina asa ceva, este?

  2. Cristi: Păi s-ar putea să stăm mai mult și pe Internet, și la televizor, nu? Suntem niște ființe din ce în ce mai tehnologice și mai mediate în comunicare.

    Chiar cred că timpul petrecut pe Web nu e o invenție a lui Papa Gates, altfel zis.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *