Ştire extrem de importantă

Din ciclul “bombe şi exclusivităţi din lumea media”, PR-ul Sport 1 vă prezintă:

Stimati colaboratori,

Doresc sa va informez ca in atasament puteti gasi comunicatul de presa pe care Sport 1 doreste sa-l faca cunoscut.

Pentru mai multe detalii va stau la dispozitie.

3, 2, 1 şi:

Din octombrie SPORT1 în echipament nou

După doi ani canalul de sport se prezintă cu o nouă imagine.

SPORT1, canalul de sport operat de către Chello Central Europe face parte dintr-un portofoliu compus din 7 canale. Datorită procesului de achiziţie din ultima vreme s-a reuşit alcătuirea unui pachet tematic care oferă distracţie de calitate pentru fiecare membru al familiei, pachet din care telespectatorii noştri pe lângă SPORT1 cunosc bine deja şi canalul Minimax, dedicat copiilor.

Din toamna lui 2008 conducerea concernului pe lângă extinderea regională pune accent pe reînnoire şi dezvoltare în cadrul căruia imaginea SPORT1 se va schimba în totalitate.

Asemenea oricărui produs comercial televiziunea trebuie deasemenea să se reînnoiască din când în când ca reacţie la schimbarea tendinţelor şi cerinţelor cumpărătorilor (telespectatorilor). Noua imagine a SPORT1 va fi mult mai dinamică conferind canalului o înfăţişare mult mai modernă şi puternică. Pe lângă asta SPORT1 are o veste bună fanilor din România în ceea ce priveşte emisiunile, căci transmiterea din luna octombrie a competiţiilor de futsal este numai începutul, tot aici se va transmite în direct majoritatea întâlnirilor din Liga MOL la hochei pe gheată!

Horváth Dori Gábor, directorul general al Chello Central Europe a declarat că sarcina primordială a companiei din viitorul apropiat este îmbunătăţirea calităţii din toate punctele de vedere. Prima staţie a acesteia este perfecţionarea imaginii, reîmprospătarea profilului, propriu-zis „operaţia estetică” acolo unde este necesar. Următoarea treaptă este îmbunătăţirea calităţii programelor oferite, punandu-se accent exclusiv pe conţinuturile de înaltă calitate achiziţionate sau produse. Pe lângă acestea, ţinând pasul cu cea mai importantă tendinţă a erei moderne, digitalizarea, în următoarea perioadă Chello Central Europe tratează ca sarcină primordială exploatarea cât mai largă a domeniului new media.

Noul look al SPORT1 apare pe micile ecrane pe 1 octombrie.

Ce pot adăuga? Doar că am încadrat postul de faţă la “PR”, fiindcă spune mai multe despre modul cum se face PR în România decât despre tectonica televiziunilor transnaţionale.

  1. gogo Reply

    Probabil ca in curand una din statii va fi in limba maghiara si ne va invata cum sa facem gulas.

  2. Tudor Reply

    Fara nici o rautate, cred ca de fapt asta e si problema: ca e comunicatul cuiva care nu cunoaste bine limba romana, din simplul motiv ca e de nationalitate maghiara. Cit despre marea stire continuta in el… poate ca o companie serioasa ar fi reusit sa comunice si ideea, daca ar fi stiut exact ce vrea compania sa comunice :)…

  3. Iulian Comanescu Reply

    Tudor: curios, nu m-am gândit la limba nativă a autorului comunicatului. Eu zic că e execrabil în primul rând fiindcă e rău gândit. Într-o limbă nefamiliară poţi comite unele dezacorduri şi altele asemănătoare, dar structura textului poate fi bună sau proastă independent de asta.

Post your thoughts