Sneak preview: rubrică nouă în “Media lui Comanescu”. Şi nu numai

Aici. O s-o vedeţi gata după miezul nopţii. Cine ştie ce e Google Docs s-a prins care-i treaba. Cine nu, o să se prindă ce e Google Docs. Sper ca toată lumea să fie mulţumită:-)

  1. Lucian Mindruta Reply

    Citit, oi fi primul?

    E 12.14. Mai sunt citeva ore si batrinul jurnalist anonim de presa clasica pleaca cu elicopterul de pe CC, fugarit de multimea de bloggari strinsa in fata.
    O fi Revolutie? Sau sunt adusi pe convocator de Comanescu?!!

    Mister. Suspans. Televiziune live.
    Dar doar pina cind vine Sergiu, face filmul si ne plictisim cu totii.
    Iulian, nu-i vinde scenariul!

  2. Lucian Mindruta Reply

    Ok. Daca e colectiva ma bag. Ca si bunicul a fost in CAP, cu forta. Cu cit pamint de flori trebuie sa vin (sau sa fiu)?

    L

  3. Andrei Filip Reply

    Normalitate. Din punct de vedere pur economic este normala aceasta tendinta de consolidare in presa scrisa. Suntem in anul 2007 si daca privim mai cu atentie, in marea majoritate a industriilor business-ul a devenit unul de forta si in primul rand unul de forta financiara. De asemenea, dupa ani de crestere continua, tendinta de restructurare, reasezare si consolidare este normala.
    Partea buna este ca in continuare va creste calitatea hartiei, prezentarea grafica, etc incadrandu-ne intr-o tendinta de aliniere la calitatea publicatiilor de afara.
    Partea proasta este ca acei putini jurnalisti verticali si cu adevarat independenti, care au curajul sa spuna lucrurilor pe nume nu isi vor mai gasi loc in aceste redactii.
    Partea buna este ca exista o crestere continua si semnificativa a utilizatorilor de Internet si o puternica migrare a celor cu educatie peste medie si venituri medii-mari spre articolele online ca urmare a faptului ca ne bem cafeaua de dimineata pe fuga, nu mai avem timp sa citim ziarul de hartie si pierdem cel putin o ora pe drumul spre servici si inca una pe drumul de la servici. Personal citesc toate ziarele pe www dupa ora 0 si in timpul zilei doar breaking news care fie imi sosesc pe mail fie apar ca alerta in Feed.
    Toate cele bune,

    Andrei

  4. monica L Reply

    Interesant. Citit pe diagonala. Digerat “in progress” … Nelamurire: faceti ce faceti numai pentru propria pozitionare in zona analistilor media (o rearanjare a liniilor de forta) sau ii aveti si pe consumatorii de media in minte?

  5. Iulian Comanescu Reply

    Monica: pai unde-am zis noi ca “3think” e o rubrica legata de media? Intamplator, la asta ne pricepem toti trei, tema a venit de la Sorin Adam Matei si i-am dat drumul. E clar ca treaba cu pozitionarea ca analisti media cade, nu? Eu m-am pozitionat deja asa, iar Matei si Ulmanu nu stiu daca sunt interesati de eticheta asta. Sunt doi profi, de comunicare (Purdue) si jurnalism (FSJC), activi pe Internet si in presa clasica, pana una-alta.

Post your thoughts