SNA: inserturile în cotidian funcţionează

A apărut noul val al Studiului Naţional de Audienţă (cititorii ziarelor), care este sub embargo de publicare până vineri. Fiindcă nu pot dezvălui cifre, o să spun doar că piaţa scade uşor, ceea ce e normal pentru date de pe perioada verii. Urcă simţitor un cotidian care a făcut inserturi de DVD-uri şi CD-uri. Contrar a ceea ce am mai scris aici, se dovedeşte că inserturile nu sunt doar o specie de hard selling, ci şi un instrument de marketing, care creşte awareness-ul la conţinut.

Nu ştiu cum arată povestea cu cărţi şi CD-uri ca business (profit), iar rezultatele pe termen lung riscă să fie periculoase, deoarece cumpărătorul nu mai ştie ce achiziţionează – publicaţia sau insertul. Însă atunci când obţii prin această metodă creşteri de audienţă (număr de cititori) de peste 10 procente, putem spune că e vorba de marketing de succes.

Fiţi pe fază, revin cu cifre şi interpretări.

  1. Dragos Reply

    De astazi aveau voie sa dea, asa apare in informarea oficiala de la BRAT. De fapt, asa e regula: datele apar in presa la 2 zile dupa ce BRAT le furnizeaza editorilor. De data asta a fost mai ciudat, datele s-au primit marti dupa amiaza (de obicei vin dimineata). Probabil nu au apucat oamenii de cercetare sa prelucreze si din cauza asta nu au aparut in alte ziare.

Post your thoughts