SNA: inserturile în cotidian funcționează

A apărut noul val al Studiului Național de Audiență (cititorii ziarelor), care este sub embargo de publicare până vineri. Fiindcă nu pot dezvălui cifre, o să spun doar că piața scade ușor, ceea ce e normal pentru date de pe perioada verii. Urcă simțitor un cotidian care a făcut inserturi de DVD-uri și CD-uri. Contrar a ceea ce am mai scris aici, se dovedește că inserturile nu sunt doar o specie de hard selling, ci și un instrument de marketing, care crește awareness-ul la conținut.

Nu știu cum arată povestea cu cărți și CD-uri ca business (profit), iar rezultatele pe termen lung riscă să fie periculoase, deoarece cumpărătorul nu mai știe ce achiziționează – publicația sau insertul. Însă atunci când obții prin această metodă creșteri de audiență (număr de cititori) de peste 10 procente, putem spune că e vorba de marketing de succes.

Fiți pe fază, revin cu cifre și interpretări.

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

7 thoughts on “SNA: inserturile în cotidian funcționează”

  1. De astazi aveau voie sa dea, asa apare in informarea oficiala de la BRAT. De fapt, asa e regula: datele apar in presa la 2 zile dupa ce BRAT le furnizeaza editorilor. De data asta a fost mai ciudat, datele s-au primit marti dupa amiaza (de obicei vin dimineata). Probabil nu au apucat oamenii de cercetare sa prelucreze si din cauza asta nu au aparut in alte ziare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *