Scapam de overlayere?

Sunt chestiile alea care ti se deschid peste jumate din ecran si nu te lasa sa citesti/sa dai click-uri. Overlayerele, nu IAB, care e Interactive Advertising Bureau. Interactive Advertising Bureau (IAB.net in SUA, IABEurope.ws in Europa) stipuleaza standarde si formuleaza recomandari referitoare la publicitatea on-line, asa ca ar putea sa propuna advertiserilor sa nu mai strice ziua userilor/cititorilor.

O fi wishful thinking? Poate ca nu. Via Manafu am aflat ca IAB Romania face o adunare generala la sfarsitul lui noiembrie. Va puteti inscrie la ciprian.stavarATgmail.com, care Ciprian Stavar are nevoie la fel de putina prezentare ca Gmail, cel putin pentru Internetul romanesc. Asociatia IAB Romania are blog la Blogspot, puteti citi detaliile. Chestia e ca acelasi Ciprian Stavar sugereaza ca ar fi bine ca o asociatie, de pilda IAB Romania, sa faca si sa dreaga cu overlayerele alea, in blogul lui cred ca personal, tot de la Blogspot, “Despre mere“.

Mai ramane un singur aspect. Daca Asociatia IAB Romania are legatura cu IAB Europa sau IAB US. In statut scrie ca vrea sa se afilieze. O fi wishful thinking?

Eu zic ca daca ne inscriem toti in IAB Romania, nu e.

  1. Media lui Comanescu » IAB România, fără membri şi obiect de activitate Reply

    […] Acum câtăva vreme, Ciprian Stavăr a înfiinţat IAB România, o asociaţie privată care s-a vrut un soi de normator al publicităţii interactive autohtone. În statut scria că asociaţia IAB România vrea să se afilieze la cunoscuta organizaţie europeană omonimă (Interactive Advertising Bureau Europe), care formulează recomandări ce capătă aproape caracter de standard cu privire la publicitatea on-line. Aşa cum sugeram aici, povestea putea căpăta amploare dacă, pe lângă adunatul inocenţilor publisheri autohtoni, asociaţia IAB România s-ar fi ocupat şi de afilierea la IAB Europe, ceea ce a rămas doar la stadiul de wishful thinking în statut. Mai nou, însă, ea se ocupă cu demisii, printre care şi a lui Ciprian Stavăr – aflu de la Orlando -, ceea ce arată că scamatoria nu a reuşit. Iulian Toma scrie că demisia lui Stavăr vine din motive personale şi că IAB România a rămas deja fără doi membri ai Comitetului Director. […]

Post your thoughts