Scapam de overlayere?

Sunt chestiile alea care ti se deschid peste jumate din ecran si nu te lasa sa citesti/sa dai click-uri. Overlayerele, nu IAB, care e Interactive Advertising Bureau. Interactive Advertising Bureau (IAB.net in SUA, IABEurope.ws in Europa) stipuleaza standarde si formuleaza recomandari referitoare la publicitatea on-line, asa ca ar putea sa propuna advertiserilor sa nu mai strice ziua userilor/cititorilor.

O fi wishful thinking? Poate ca nu. Via Manafu am aflat ca IAB Romania face o adunare generala la sfarsitul lui noiembrie. Va puteti inscrie la ciprian.stavarATgmail.com, care Ciprian Stavar are nevoie la fel de putina prezentare ca Gmail, cel putin pentru Internetul romanesc. Asociatia IAB Romania are blog la Blogspot, puteti citi detaliile. Chestia e ca acelasi Ciprian Stavar sugereaza ca ar fi bine ca o asociatie, de pilda IAB Romania, sa faca si sa dreaga cu overlayerele alea, in blogul lui cred ca personal, tot de la Blogspot, “Despre mere“.

Mai ramane un singur aspect. Daca Asociatia IAB Romania are legatura cu IAB Europa sau IAB US. In statut scrie ca vrea sa se afilieze. O fi wishful thinking?

Eu zic ca daca ne inscriem toti in IAB Romania, nu e.

Post your thoughts