Sârbu a luat 51 % din Time Out

Adrian Sârbu a cumpărat, prin PubliMedia, 51 % din Ancor Publishing, societatea care deţine licenţa “Time Out” în România, zice cineva din redacţie. După ce scăzuse cu vreo patru titluri – Apropo (închis), Ziarul clujeanului (trecut pe Net) şi Playboy şi Maxim (trimise îndărăt la mamiţica lor, Attica Mondadori), divizia de print a lui Sârbu creşte la loc. Desigur, sunt şi bani pentru asta. Iar aglomeraţia de pe piaţa revistelor creşte.

  1. eL Lunes Reply

    Si ziar de sport? Cand isi face? De fapt nu… S-o spun altfel… Pe cand Sport.ro cotidianul de sport? Cei cinci ani in care avea interdictie au trecut, televiziunea merge bine, siteul la fel, e logic sa ne intrebam ce urmeaza? Sau nu ce, ci cand? 🙂

  2. Mircea M Reply

    Time Out Bucuresti este revista mea preferata dintre ghidurile de petrecere a timpului liber. Sper doar ca dupa trecerea la Publimedia sa nu se schimbe prea multe. Nu de alta dar echipa de acolo face o treaba buna, editorial vorbind. Nu stiu cat de bine stau la vanzari. Asta in conditiile in care vreau (si) calitate, nu doar “nr.1 in vanzari”. Nu de alta dar ceea ce se vinde foarte bine nu e neaparat si cel mai bun. Si asta se vede cel mai bine in mass-media.

Post your thoughts