RoNewMedia: Ya…who?

Darren Patterson de la Yahoo! s-a lansat intr-o operatiune de prezentare a motivelor care au convins compania sa vina in Ro, a modelului de business si a avantajelor pe care le au advertiserii care aleg sa foloseasca reteaua lor.

Pe scurt: Yahoo s-a dezvoltat organic in Romania care, la randu-i, are un potential tremendous de dezvoltare. Din punctul asta de vedere e in aceeasi zona cu Polonia sau Turcia. Publicul romanesc e fidel serviciilor Yahoo iar advertiserii ar trebui sa priceapa ca daca aleg sa isi promoveze acolo produsele beneficiaza de capacitatea foarte mare a companiei de a-si cunoaste publicul. In cuvintele lui Patterson  “stim cine si la ce s-au uitat acum 4 luni, stim cine se uita si la ce in prezent, putem sa facem predictii bune despre ce vor face in viitorul previzibil”.

Un alt avantaj al Yahoo! ar fi, sustine Patterson, faptul ca prin Yahoo! Developers Network dezvoltatorii locali au posibilitatea de a dezvolta aplicatii adaptate publicului din .ro

Altfel, Yahoo! negociaza cu publisheri locali pentru diverse parteneriate privind content-ul viitorului yahoo.ro

Tot despre Yahoo a vorbit si Mihai Fanache de la mediacafe care a comis o mica mizanscena de tip Myth Busters referitoare la serviciile americanilor.  Am retinut ca utilizatorii Yahoo! nu sunt neaparat teenagers – 70 la suta dintre ei au peste 18 ani. Ca  publicitatea pe Yahoo e mai ieftina la rate-card cu pina la 40 la suta decat in cazul  concurentilor locali si altele asemenea. Intreaga  prezentare e de gasit aici.

Lasand Yahoo!, la o parte as aminti si de prezentarea  croatului expansiv Petar Pavic.  Cateva sfaturi de la el:

  • dublati numarul de oameni de vanzari pe online
  • editorii de stiri trebuie sa invete sa isi prezinte produsul
  • evitati canibalizarea print-online
  • create  networks, learn to recongnise channels
  • publish as many sites as possible

Post your thoughts