RoNewMedia. Ionut Oprea says:

In Romania nu avem bloguri tematice de succes cu exceptia bookblog.ro

Mai exista loc pentru crearea de noi comunitati: ex forumurile magazinelor de IT

Sunt peste 50 de bloguri romanesti cu trafic de peste 1000 de utilizatori pe zi.

Vor fi totusi bloguri tematice de succes. Termen: sfarsitul lui 2008

Plata pentru publicitatea pe blog se face in regim sponsorship.

marketonline.ro a crescut, in 2007, cu 60% dupa o campanie care a costat 10 mii de euro.

magazinuldecase.ro (devenit brusc celebru in ultimele zile) are in prezent o campanie care i-a crescut deja traficul cu peste 30 la suta

Cititorii de bloguri raspund mai bine la elementele de advertising integrate cu blogul.

  1. Marius Sescu Reply

    E axat pe muzica si filme, dar mai ales pe muzica comerciala, ceea ce se cauta. E normal pe de alta parte, daca ar fi un blog axat sa zicem pe hip-hop, nu ar avea acelasi succes.

    Cred ca sunt peste 100 de bloguri romanesti cu trafic peste 1000. Depinde mult si de cum privim lucrurile, si daca se tine cont doar de blogurile cu trafic romanesc 100%.

  2. Iulian Comanescu Reply

    Andrei: ionut a fost ca sa zic asa foarte sumar in problema blogurilor tematice, ar mai fi de pilda vreo 21 de bloguri inscrise la RoBlogFest la “muzica”, probabil ca cel putin cinci dintre ele conteaza, zic la ochi. Am ales sectiunea asta fiindca e ceva clar, tematic, nu “divertisment” sau “colectiv”. Si de fapt, blogul asta pe care vorbim noi aici e unul tematic si cu ceva audienta.

  3. Petrisor Socol Reply

    Este prea devreme sfarsitul anului 2008. ma mir ca nu ai zis nimic de Zoso 😆

    hai, veniti de ma injurati. Faceti-ma prost 😆

  4. Radu Reply

    Cred ca nu avem bloguri tematice de succes datorita caracterului distructiv al consumatorului. Intalnim prea des pe bloguri comentarii de genul “ba boule, tu vorbesti despre…”

  5. Petrisor Socol Reply

    @Radu: Perfect de acord cu tine. Avalanse de jigniri si injurii la adresa “patronilor” de bloguri. Spre exemplu, unu ma injurat ca de ce il am eu pe Ion Iliescu in blogroll

  6. 18centimetri Reply

    spuneam intr-o postare, acum cateva zile, despre bgolareala ca joaca, in general.
    Care este puterea reala de influentare a unui blogar considerat de top?
    Ce poate face cu adevarat?
    Ati vazut proiecte de lege propuse, sustinute si adoptate pornind de la ALIANTA catorva blogari?
    Ati vazut dezvaluiri extraordinare pe un blog? Ceva care sa determine demisia unei figuri importante?
    Ati vazut informatii secrete cumparate de blogari si scurse pe bloguri?
    Filmari cu camera ascunsa in care se vad niste grozavii din administratie si politic?
    Conteaza blogarii cu adevarat in media?

    astea cred ca sunt intrebarile.

  7. azd Reply

    Cred ca nu avem bloguri tematice de succes datorita caracterului distructiv al consumatorului.

  8. Rudotel Reply

    Sincer, daca e sa luam blogurile de top de la noi, ne dam seama de ce blogul tematic nu prinde. Ca sa faci un blog tematic iti trebuie un pachet destul de mare de cunostinte. Asa ca e mai simplu sa scrii despre multe, amestecate, fara sa scrii nimic de fapt. Nu dau exemple, ca nu am chef sa intru in polemici, dar cele mai elocvente sunt un el si o ea! 😉

  9. cynicalali.ro Reply

    @18centimetri: puterea reala e un zero barat. Proiecte de lege, demisii? Nici media traditionale nu mai au puterea asta. Bloggerii conteaza pentru ca mai genereaza un pic de trafic, pentru ca se inspira in general si din ziarele online si asta inseamna (OK, daca sint corecti) inbound links pentru ziare. Singurul blogger cu o actiune sociala coerenta a fost Vlad Petreanu (http://amardezi.blogspot.com) care a initiat un mic curent de sustinere a proiectului cu cititul de povesti pentru copii. Mai e un tip din Timisoara, nu stiu adresa lui, care a generat prin protestul impotriva Hertz pe fond de discriminare interpelari in PE. Ma rog, atita stiu, atita scriu, daca mai exista si alte exemple imi cer scuze ca nu stiu de ele.

  10. carmen Reply

    Nici ziare tematice nu sunt prea multe – de regula varza zilnica de barfa. Asa ca pana la bloguri tematice mai avem de mancat paine…

Post your thoughts