RoNewMedia – bits and pieces

Cateva din ideile puse la bataie de Leon Levitt de la Cox Newspapers (scurt bio aici):

  • Agregarea e cuvintul cheie si nu neaparat crearea de continut nou.
  • Trebui sa ai intotdeauna un punct vedere. Apare, evident, riscul unor greseli dar e mai grav sa iti lipseasca atitudinea.
  • Online-ul e o forma de distributie nu un produs.
  • Coordonarea print-online it’s a must.
  • Ziarele din State au pierdut publicul tinar in urma cu aproximativ 30 de ani. Aparitia netului ii aduce inapoi. Overall (print si online), Cox Newspapers castiga public desi pe print s-au inregistrat pierderi.
  • Daca vrei sa iti pastrezi cititorii pe online ofera-le lucruri utile pe langa stiri. Ex.:Da-le posibilitatea sa isi cumpere bilete daca tocmai au citit despre un concert pe cale sa aiba loc.
  • Publicatiile locale sunt inca de neegalat in privinta calitatii stirilor si a fortei de vanzari la nivelul pietei pe care activeaza. Cu toate astea, parteneriatele cu jucatorii mari sunt recomandate. Cox a facut un altfel de parteneriat cu Yahoo! pentru a capata acces la mijloace tehnologice pe care nu si le-ar fi permis altfel.
  • Trebuie sa intelegi foarte bine de unde vine cresterea pe online. Levitt a remarcat ca daca excluzi slide-showurile cresterea traficului pe foarte multe situri e mult mai mica.

Post your thoughts