Romantica pe turaţie minimă până la preluare

O poveste despre care se ştia, dar nu i-am dat atenţie, fiindcă e încă la timpul viitor: Realitatea-Caţavencu vrea să preia pachetul majoritar de la Romantica TV, pachet deţinut de Chello Zone. Până ce Zone va răspunde ofertei, producţia proprie e trecută la foc mic. De unde şi reducerile care au fost făcute pe la sfârşitul lui noiembrie (a fost şi o petrecere de la revedere a plecaţilor).

O consemnez aici fiindcă a apărut şi un comunicat de presă pe tema asta:

Grupul Realitatea-Caţavencu a făcut o ofertă partenerului englez, Chello Zone, pentru preluarea pachetului majoritar al postului TV Romantica. Până la primirea unui răspuns ferm, conducerea GRC a decis să oprească temporar dezvoltarea staţiei şi investiţiile.

Postul de televiziune Romantica va renunţa la producţia de conţinut local pentru primul trimestu al anului 2009. O mare parte din personalul implicat acum în producţia locală va fi redistribuit în cadrul grupului.

Pe lângă personalul care va fi redistribuit, plecările – de ordinul câtorva persoane din redacţie, fiindcă oricum nu erau mulţi – s-au produs deja. N-o puneţi totuşi în contextul crizei, că nu prea e. Romantica nu avea o strategie de succes şi investiţiile nu aveau rost din punctul de vedere al Realitatea-Caţavencu pe actuala structură de proprietate.

  1. Tudor Reply

    Ar fi interesant de pus alaturi de comunicatul de acum 2-3 ani, cind GRC anunta cu mare emfaza asocierea si marile planuri de dezvoltare… in ce priveste comunicatul de acum, nu stiu cit de bine pica sub aspectul respectului fata de telespectator: “desi v-am promis acum doi ani ca rupem, facem, dregem pentru voi, trebuie sa stiti ca pina ce nu obtinem ce dorim o sa va tratam cu… spatele, adica va dam programe proaste si in care nu bagam nici un ban…”. Ca ratiune poate e corecta, ca mesaj public ma indoiesc. Noroc ca oricum nu se uita nimeni, dar ziceam si eu… 🙂

  2. Iulian Comanescu Reply

    Tudor: E clar că Romantica n-a mers până acum, şi-au luat de altfel bilele negre când cu Teo. În rest – toată lumea se laudă cu ce-o să facă şi ce-o să dreagă, mai ales în comunicate de PR 🙂

  3. Mircea Popescu Reply

    Teoretic cel putin, echipa de la creatie e una dintre chestiile ce te conving sa cumperi o proprietate media ca Romantica, pe langa portofoliu, brand, audienta. Portofoliu ei nu prea au, daca si-au expediat creativii practic ce le ramane, numele si cat au ei cifra de audienta ?

    Oferta asta o fi vre-o jdemi de para, atunci.

  4. omar Reply

    Pai, strategia a fost una de succes tipica grupului RC. Adica angajam 20 de directori, le dam 10 K pe luna si la restu le dam 300 de euro. bani in productii nu bagam ca nu mai raman. resurse 0, 2 grupuri de montaj ca inspiratie avem noi. regula e ca manageru gandeste grila chiar daca nu a mai lucrat in tv. rezultatele nu puteau intarzia. poate ca Vantu ar trebui sa mai treaca si prin tara sa vada ce fac baietii carora le da pe mana bugete de milioane. pacat de oamenii de acolo…sper sincer ca in 2010 sa apara vreo 20 de posturi tv pt ca sa plece toata lumea care stie meserie din rtv.

Post your thoughts