Ringier vinde ghidurile TV la Bauer. În România, e o mutare formală

Ringier vinde cele 12 ghiduri TV pe care le are la Bauer Publishing Group, liderul pieţei europene de ghiduri TV. Motivul: viitorul tot mai sumbru pe care îl au ediţiile tipărite ale acestor publicaţii, după apariţia ghidurilor electronice (Electronic Publishing Group pe televiziunea digitală). În toată manevra intră desigur şi “TV mania” şi “TV Satelit”, dar pe termen scurt sau mediu nu vor fi alte schimbări decât proprietarul, deoarece cele două titluri produc profit, spre deosebire de titlurile omoloage din ţări precum Cehia.

Editarea şi angajaţii vor trece pe o companie Bauer din România, care va fi înfiinţată în următoarele săptămâni, dar managementul va fi asigurat în continuare de Ringier, prin Dragoş Vărşăndan, publisher. E oarecum situaţia “Bravo”, care e pus pe piaţă de un joint venture Bauer-Ringier la noi.

Bauer cumpără nu pentru că ar fi fraier şi nu şi-ar da seama de schimbările de pe piaţa ghidurilor TV, ci fiindcă, spre deosebire de Ringier, a pus la punct deja, în parte, software-ul necesar pentru convertirea ghidurilor TV în publicaţii electronice. Ringier a făcut diferite calcule legate de o astfel de tranziţie, dar pornind de la zero, costurile sunt foarte mari.

  1. jurnalismonline.ro » Blog Archive » Ringier vinde ghidurile TV Reply

    […] O stire NewsIn preluata de Cotidianul anunta ca TV Satelit si TV Mania merg catre trustul Bauer Publishing, in cadrul unei tranzactii mai largi ce cuprinde instrainarea tuturor ghidurilor TV editate de Ringier in Europa. Iulian Comanescu precizeaza ca in Romania managementul va fi asigurat in continuare de Ringier, prin publisherul Dragoş Vărşăndan. […]

  2. iann Reply

    pe cele din elvetia i le da lui axel springer, caruia i-a dat si abonamentele in derulare de la fostul saptamanal cash.

  3. Adrian B Reply

    Eu n-am inteles niciodata care e diferenta de pozitionare intre cele doua… din cate am citit mai demult, au cam acelasi continut…

Post your thoughts