Ringier răspunde CRP în problema acuzaţiilor Adevărul

Pe site-ul oficial. Nu se spune nici că cineva de la Ringier a luat fişiere de la Click!, nici că nu le-a luat, pe motiv că Adevarul a făcut publice acuzaţiile aici, înainte de verdictul Clubului Român de Presă:

In consecinta, Ringier Romania a decis sa nu mai comunice niciuna dintre concluziile investigatiei interne in ceea ce priveste primul punct mai sus mentionat.

Da, ştiu că nu pricepeţi nimic. Nu pot spune decât că acum mai bine de o săptămână Adevărul a prezentat documente până la proba contrarie convingătoare, referitoare la un număr de intrări şi descărcări de pe serverul ftp al Click!, de pe un IP alocat Ringier. Toată treaba a fost povestită de Adevărul la CRP, care a dat 10 zile Ringier pentru explicaţii. Ringier a venit cu raspunsul postat pe site.

Problema e acum care va fi reacţia CRP. Eu pariez pe faptul că va zice ceva. Iar reacţia Adevărul se scrie singură: “Faptul că Ringier nu vrea să dea publicităţii rezultatele anchetei privind documentele descărcate de pe serverul Click! probează adevărul acuzaţiilor” etc., etc.

Pont: Catalink.

  1. pandele Reply

    concluzii:

    -in primul rand e clar ca nu libertatea a copiat averea, ci poate invers.
    -in al doilea rand, laturile publicate de ambele ziare sunt copiate dupa buletine de stiri, otv, star, ciao sau reviste internationale
    -al treailea rand nu ar trebui sa existe, exact ca in comunicatul de presa al ringier, desi este anuntat. si totusi: fata aceasta de la pr de la ringier, parca popescu o cheama, este un munte de incompetenta daca a putut sa dea drumul la un asa “comunicat” de presa! asa o compunere dezlanata nu am mai citit de mult timp. e incredibil cum o companie mare ca ringier isi alege tot felul de neispraviti ca si colaboratori.

  2. trustman Reply

    slab, f. slab si dezamagitor. ma asteptam la altceva de la unul din trusturile de presa importante din romania. putin responsabilitate corporativa nu faze de genul “imi iau jucariile si plec”…

    pe de alta parte, conflicte de acest gen ar tb rezolvate in instanta, nu in clubul roman de presa.

  3. Christiansen Reply

    Susţin şi eu pe cei care au afirmat că vina aparţine exclusiv Grupului Ringier … Dacă cineva îţi sparge casa şi te fură, eşti vinovat că nu ţi-ai pus nu ştiu ce sistem de securitate??

  4. Florin Reply

    @Christiansen:
    Uneori da, ia da un search dupa TJX, se pare ca au fost si romani in echipa de hackeri care a adunat o gramada de numere de card de la astia, pentru ca aveau protectia sub orice critica.
    De exemplu aici:
    http://www.securityfocus.com/news/11455
    Am citit si articolul din WSJ, insa nu am cum sa-l dau si pe ala, accesul e limitat.

  5. ilinca Reply

    cu cateva exceptii, un comunicat de presa corect. si atat. se putea mai bine (din strict punctul asta de vedere). in rest… dap. chiar se putea mai bine!

  6. ginel Reply

    De fapt fraza cheie nu e cea subliniata de Iulian, ci precedenta:
    “Referitor la punctul 1, dorim sa subliniem ca in ciuda faptului ca s-a agreat in cadrul Consiliului de Onoare al Clubului Roman de Presa acordarea unui termen de zece zile companiei Ringier Romania, timp in care aceasta sa-si finalizeze investigatia inainte de formularea oricarei concluzii sau a oricaror declaratii publice, Adevarul Holding a continuat sa ne acuze public de furt (atasat, materialele ce probeaza aceste afirmatii).”

    Care in traducere libera inseamna, daca aia au fost carnati si nu ne-au dat timp sa aflam ce mama dracu s-a intamplat, ne vom proteja in justitie.

  7. Iulian Comanescu Reply

    Ginel: nuanţa pe care o pui e importantă, într-adevăr. Ringier s-a convins posibil că după CRP urmează oricum procesul şi, cum se spune, tot ce zici poate fi folosit împotriva ta.

Post your thoughts