Ringier în silenzio stampa – vin vremuri nasoale?

În ultimele câteva săptămâni, m-am dat de ceasul morţii ca să aduc la Întâlnirile Media HotNews pe cineva din Ringier, fie şi numai ca să realizez un echilibru între invitaţii din marile grupuri media. Astăzi am primit un refuz de la Marius Hagger, după mai multe amânări de la diferiţi oameni.

Sunt într-o situaţie destul de curioasă, fiindcă Ringier e a fost cel mai bun loc de muncă al meu, nu numai în sens sindical, ci şi o companie din care am învăţat foarte multe. Continuu să semnez o coloană, sâmbăta, în “Evenimentul zilei”. Promit că am să mai încerc să vă ţin la curent cu ce se-ntâmplă, mai am mâine de dat un telefon altcuiva.

În orice caz, acest gen de “închidere” pe comunicare înseamnă de regulă că vin timpuri grele şi ar putea apărea lucruri neplăcute de spus. Situaţia e cea care e, Cristina Simion de la Edipresse tocmai a anunţat ieri reducerea estimate-urilor pe publicitate cu 20 la sută.

Până atunci, vă las cu ceea ce a obţinut Petrişor: “Criza poate aduce şi măsuri nepopulare“. S-ar putea ca limbajul de PR să vă deranjeze, dar e singurul lucru pe care-l ştim.

P.S.: Sunt curios dacă după această postare apare vreun comunicat de presă-borhot 🙂

  1. Babilonul imobiliar Reply

    De ce ar mai fi o surpriza ca (si) in media, inclusiv in companiile de succes, solide, ar fi probleme in vremurile astea (“crizate”)?…
    Daca economia nu mai “duduie”… 🙂 , ce sa…
    Desi, la ce (ne/se) asteapta…

Post your thoughts