Revista de business de la Realitatea-Cațavencu

Săptămânalul de business de la Vîntu:

550_Coperta-Money-Express.jpg

Nu arată rău, dar partea interesantă e că va fi convergent cu o emisiune de pe Realitatea TV, numită în proiect Money Express TV, și cu un portal de Internet, MoneyLine.ro.

Redactor-șef: Mona Dîrțu, adjunct: Ionuț Ancuțescu.

Cum mi se pare mie:

– brandurile sună bine
– cu convergența e bine. “Portal” de bani e ceva ambițios totuși, să vedem ce va ieși.
– din ce văd pe copertă, pare a fi o revistă orientată destul de mult spre consumer news și consum, ceea ce e iar mi se pare bine.

Vouă cum vi se pare?

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

21 thoughts on “Revista de business de la Realitatea-Cațavencu”

  1. Arata cool, proiectul iara suna bine. Succesul lui depinde mult de cine e in echipa editoriala. Sper sa nu sfarseasca in a o umple cu traduceri nereusite de prin reviste de afara – e plina piata de reviste de business banale. Looking forward..

    PS: cine isi schimba strategia, otp group? sandor whatever? strategia lui e diferita de cea a grupului? strategia personala? hi?
    PS1: iar asta cu best practices de rentabilitate – dealerii de electricitate – give me a break, is ziarele pline de alde seres si super managementul lor

  2. moneyeline.ro, nu moneyline.ro. sau cel putin asa vad eu pe coperta. joc de cuvinte cu money si eyeline.

    arata bine, dar nu ma ajuta imaginatia la ora asta sa-mi dau seama daca va arata la fel de bine si cu alte culori pe fundal. cu alb e ok.

    ce mi se pare mie tare interesant e ca se face convergenta cu o emisiune de pe realitatea tv si nu de pe the money channel. cu alte cuvinte oamenii sunt sinceri si nu risca sa aiba rating sub 0.1 😀 desi fontul folosit pentru “money”-ul de cap de coperta e identic cu cel folosit la the money channel…….

  3. Băi, v-am zis, sunteți pe o pistă falsă. moneyline.ro și money-line.ro sunt adjudecate de Realitatea-Cațavencu, în timp ce moneyeline.ro nu e al nimănui. Nu luați mot a mot coperta aia.

  4. Nu era vorba de un cotidian?
    Alegerea personajului pe prima pagina (respectabil dealtfel) si a titlului ma duce cu gandul ca va fi o revista doar pe jumatate de business. Dar sa vad continutul si pe urma ma pronunt.

  5. pai si-atunci ce sa luam?
    – culoarea? e misto
    – poza? bine aleasa pentru o coperta (sau si asta e pusa la misto?)
    – cum arata in ansamblu? foarte potrivit cu ideea de saptamanal de business
    – altceva?…. ce?

    foarte bine ca ies prima data cu saptamanalul si abia apoi cu cotidianul. pentru saptamanal au deja oameni, desi despre mona dirtu n-am auzit doar vorbe de bine.

    restul…. doar dupa ce vedem continutul, abordarea, orientarea, promovarea si… subiectele-tabu 😉

  6. Kakamaka: pai se poate discuta, da, de fonturi, poza, echilibrul titlurilor, bricolajul ala din spatele pozei… care chiar daca nu e aia care o sa apara pe piata, e edificatoare cu privire la linia grafica. Eu zic ca impresia artistica generala e f. buna. Peste “Target”, de pilda, care desi e lunar aduce vag…

  7. Nu am inteles foarte bine penultimul tau comentariu, mai ales comparatia cu Target. Cine cu cine aduce vag? Target cu Money Expres?

  8. pai daca e vorba de grafica, ca vad ca dl. comanescu insista:….este foarte slaba….fotografia este intr-adevar excelenta, sugestiva si incitanta, dar e de la grupul de pr virgin, nu facuta de catavencu…ce e facut de ei sufera din plin:
    logo-ul foloseste un font comun ce se poate descarca gratuit de pe site-urile specializate, faptul ca express este scris mic in cadrul cuvintului money va da de furca in cazul printurilor de mici dimensiuni (cum va arata pe o carte de vizita sau un pix?), in plus datorita corpului de litera subtire de la distanta se citeste MONLY, titlurile sunt aruncate ala-n-dala pe coperta dind un aspect neingrijit si de lucrare facuta pe fuga, nu se respecta regula “Z”de lectura (nu cred ca codul de bare e un element important, de aceea se puna intotdeauna in partea stanga, in plus nu se poate rupe din greseala)…in rest nu prea mai e nimic….cel putin grafic, caci despre titlu e indeajuns sa dai o cautare pe google sa vezi cite reviste, emisiuni (http://www.moneyexpress.de), firme financiare si site-uri exista cu numele acesta…deci slabut, imi pare rau.

  9. Nu inteleg, Iulian, de ce nu validezi toate comentariile? Am incercat sa postez de patru ori – nu injuram pe nimeni – si nu imi apare comentariul. De fapt, este o intrebare simpla: lamureste-ma si pe mine ce ai vrut sa spui cu “Peste Target,de pilda, care desi e lunar aduce vag…” Cu cine aduce? Sau ce aduce?

  10. Nico, Sentinero etc.: n-am validat fiindcă am fost plecat. Ai încredere că nu sterg decât măgăriile 🙂

    Orientarea către consumer aduce, atât cât ne putem da seama dintr-o copertă, cu Target. Sau, altfel spus, pare mai departe de Business Magazin, Business Week ș.a., săptămânale economice clasice.

    Cred că și Target, și noua revistă, sunt niște concepte un pic atipice față de piețele generale de afară, iar asta e bine. Au șanse să se scoată într-o lume în care se consumă din ce în ce mai mult.

    Desigur, verdicte nu putem da decât dacă avem ambele reviste, tipărite, în față. Și nici măcar în câte-un singur număr.

  11. Ca layout mi se pare ca arata OK-is, insa am o serie de intrebari:
    1. Mai are loc un saptamanal de business, cand deja exista 4 jucatori (Capital, BusinessWeek, Business magazin si Saptamana Financiara)? Un cotidian da, fiindca mai e doar un jucator important ZF-ul, dar pentru saptamanale pare destul de aglomerata piata.
    2. Daca tot voiau sa convinga, de ce nu au luat o licenta serioasa si pariaza pe o incropeala locala? Licenta de la The Economist era libera acum cateva luni, am negociat sa o cumpar eu. Le-a placut ce fac cu The Marketer, au agreat chiar si o licentiere partiala, dar e prea scumpa pentru un player independent, asa ca a trebuit sa renunt. Dar la SOV nu se pune problema de bani, cel putin in aparenta.
    3. De ce tot lanseaza brand-uri noi, cand toate cele vechi sunt in suferinta? Realitatea pare in cadere libera in fata A3, TMC are probleme si cu audienta si cu atractivitatea emisiunilor , Academia Catavencu nu mai e ce a fost. N-ar face mai mult sens sa sa concentreze sa le ridice pe celelalte? Ma rog, vrea share de piata, nu calitate… Sau poate o sa spuna ca face convergenta de continut? Sa vedem, pana acum TMC n-a prea facut convergenta cu Realitatea.
    4. Sumele directionate catre publicatiile de business nu mi se par atat de mari cat sa mai sustina inca doua titluri importante. Daca ne uitam in Business Week sau Business magazin, nu sunt chiar pagina si reclama, ca in revistele de femei, iar rate-card-ul e tot pe acolo, in timp ce vanzarea in retail e foarte scazuta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *