Reduceri (de pagini) la Cotidianul

De luni, “Cotidianul” apare în 24 de pagini, în loc de 32. E vorba probabil de reducerile de costuri pe care unele surse le legau de apariția lui Mihnea Vasiliu în fruntea nou-înființatei divizii quality de la Realitatea-Cațavencu. Dacă mă întrebați pe mine, eu aș fi continuat să cresc calitatea editorială și aș fi mărit prețul. Așa cum stau lucurile, n-avem de unde ști dacă aș fi avut dreptate 🙂

8 thoughts on “Reduceri (de pagini) la Cotidianul”

  1. who cares? si cui ii pasa? poate sa apara in oricite pagini, in afara unei infime minoritati, pe nimeni nu intereseaza.

  2. “Cotidianul” e cu adevarat un ziar de calitate. Dar 32 de pagini sunt cam multe pentru un om ocupat, chiar daca nu citeste toate articolele, ci numai pe acelea a caror tema chiar il intereseaza. De aceea cred ca e o mutare buna.
    Depinde insa de ce vor contine cele 24 de pagini ramase.

  3. nu rezolvau nimic daca cresteau pretul. cotidianul e f bun pe sectiunile de baza: politic, social, justitie etc… (partea de stiri). daca aungi sa citesti un articol stiintific, sau o cronica de film (etc. iar), si in intamplare te mai si pricepi la domeniul ala, te doare mintea…
    daca ma intrebi pe mine, eu as fi continuat sa cresc calitatea editorala cumparand oameni competenti. nu as fi marit pretul. in timp, cotidianul poate sa devina foarte mare. dar asta costa.

  4. scuze de comment dupa comment. dar nu inteleg ce a fost in capul lor cand i-au luat pe dinescu, hurezeanu, ursu… oamenii chiar nu aduc nici un plus ziarului, si fac pariu ca au costat o groaza de bani.
    just my 2 cents

  5. Danutz, ziarele britanice quality, sau cele americane, tot pentru oameni ocupati teoretic, au si peste 60 de pagini in editiile zilnice… e chestie de lectura selectiva, pina la urma… Cred insa ca ziarul face treaba buna pe segmentul adultilor tineri, activi, iar o investitie in jurnalisti care sa-l mentina constant si consecvent, numar de numar, pe directia asta ar fi fost o treaba mai buna decit reducerea numarului de pagini.

  6. e greu de spus daca scumpirea ar fi fost o solutie – decizia asta se poate lua numai daca poate fi desenat profilul limpede (mai ales din perspectiva financiara) al cumparatorului de print; (doar academia catavencu isi poate permite scumpirea editiei printate, pentru ca la ei online-ul nu e la liber); ramane insa in picioare obs. cu imbunatatirea contentului, ca singura solutie de-a domoli frustrarea cumparatorului (abia apoi a cititorului) fidel – daca politica de inserturi din piata nu cumva l-a desfiintat. mai ales ca, din perspectiva vanzarii de informatie – multa si contextualizata – asistam la o rasturnare a ierarhiilor: observatorii pot evalua asta urmarindu-si propriile obiceiuri de citire a ziarelor. in alta (sau – cine stie? – aceeasi) ordine de idei: si gandul si-a redus numarul de pagini, ca anticamera la trecerea exclusiv pe online.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *