Redesenări la localele lui Sârbu

Andrei Aroneț ne arată noul layout de la “Clujeanul”, una din cele mai profitabile publicații locale din Publi Media. Din ce știu eu, relansări vor avea loc și la titluri de acest fel, controlate de Adrian Sârbu. Care posedă una din cele trei mari rețele locale din România, alături de mai nou-veniții Inform Media și EMI/ARBO. În ultimul SNA, se vede că localele au înregistrat mari creșteri de audiență, dar e vorba mai mult de titlurile celor doi publisheri străini. Adrian Sârbu are motive să caute rezultate bune pe piața locală, fiindcă vânzarea asset-urilor de print, radio și agenție către CME a început, în timp ce operațiunea e pe sfârșite la televiziuni.

clujeanul_300.jpg

12 thoughts on “Redesenări la localele lui Sârbu”

  1. da, seamana cu Catavencu, dar si cu Gandul, probabil acelasi designer. ironia sortii face ca cel care a gandit si lansat Clujeanul in 1999 sau 2000, Dragos Stanca, a plecat de la MediaPro de un an sau doi, dupa ce a lansat Clujeanul si daca nu ma insel cam toate ziarele locale de la Sarbu. acum, Stanca e sef la grupul Catavencu… parte din Realitatea… cu care Catavencu (ziarul vechi) seamana Clujeanul (asta nou). nimic nou supt soare:):) deja vuuu!

  2. ANDO: contează, bineînțeles. Fratele “Clujeanului”, “Ziarul clujeanului”, era acum câțiva ani un ziar serios, care vindea sub 1000 de exemplare. A avut loc o relansare – cu schimbare drastică de format și transformarea în tabloid. Produsul n-a “prins” și a fost închis. S-a spus că trece pe internet, iar acum ziarulclujeanului.ro forwardeaza la clujeanul.ro/cotidian

  3. un mic amanunt, strict informativ, cel care a desenat actualul layout de la Clujeanul a realizat si primul layout al Clujeanului, cel aparut pe piata in 2000;
    asemanarile cu Catavencu chiar imi scapa, dar, ma rog, poate eu sunt subiectiv;
    cu o amanare de vreo doua luni fata de data dorita initial (nimeni nu e perfect) se va relansa si online-ul promis in vara – dar despre asta e loc de vorbit (si de vazut) de luni incolo;
    si o precizare: cu o exceptie, si localele Publimedia au inregistrat cresteri in SNA (nu doar titlurile publisherilor straini)

  4. Mihai: da, n-am spus ca n-au crescut, ci că doar salturile cele mai mari se află la “dușmani”. Asta nu înseamnă că nu mi se pare f. interesant ce vrea să facă Sârbu pe locale. Am ținut un training la Ziarul Clujeanului împreună cu un olandez. M-am trezit mai mult translator decât trainer, că nu prea era limbă comună, dar a fost foarte interesant și ce-am aflat de la Peter (olandezul), și despre planurile lui Sârbu pe locale (info. care desigur nu au un statut chiar public).

  5. s-or mai fi schimbat de atunci planurile lui Sarbu pe locale 🙂 ; asta nu inseamna ca informatiile respective devin publice 🙂

  6. ops! n-am zis ca s-au schimbat in rau, ci doar ca s-au schimbat 🙂 daca in rau sau in bine o sa vedem dupa refreshing-ul din decembrie, de fapt, cel mai probabil, anul viitor, cand se vor vedea efectele

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *