Redesenări la localele lui Sârbu

Andrei Aroneţ ne arată noul layout de la “Clujeanul”, una din cele mai profitabile publicaţii locale din Publi Media. Din ce ştiu eu, relansări vor avea loc şi la titluri de acest fel, controlate de Adrian Sârbu. Care posedă una din cele trei mari reţele locale din România, alături de mai nou-veniţii Inform Media şi EMI/ARBO. În ultimul SNA, se vede că localele au înregistrat mari creşteri de audienţă, dar e vorba mai mult de titlurile celor doi publisheri străini. Adrian Sârbu are motive să caute rezultate bune pe piaţa locală, fiindcă vânzarea asset-urilor de print, radio şi agenţie către CME a început, în timp ce operaţiunea e pe sfârşite la televiziuni.

clujeanul_300.jpg
  1. Scaevola Reply

    Da, layout inspirat de Ac. Catavencu, inclusiv portocaliul capului de ziar, dar fata e sigur luata la barter de la Libertatea. Garantia succesului! 😀

  2. alex popa Reply

    da, seamana cu Catavencu, dar si cu Gandul, probabil acelasi designer. ironia sortii face ca cel care a gandit si lansat Clujeanul in 1999 sau 2000, Dragos Stanca, a plecat de la MediaPro de un an sau doi, dupa ce a lansat Clujeanul si daca nu ma insel cam toate ziarele locale de la Sarbu. acum, Stanca e sef la grupul Catavencu… parte din Realitatea… cu care Catavencu (ziarul vechi) seamana Clujeanul (asta nou). nimic nou supt soare:):) deja vuuu!

  3. ANDO Reply

    Fara sa fiu un specialist in domeniu, intreb : dar continutul chiar nu mai conteaza ???

  4. Iulian Comanescu Reply

    ANDO: contează, bineînţeles. Fratele “Clujeanului”, “Ziarul clujeanului”, era acum câţiva ani un ziar serios, care vindea sub 1000 de exemplare. A avut loc o relansare – cu schimbare drastică de format şi transformarea în tabloid. Produsul n-a “prins” şi a fost închis. S-a spus că trece pe internet, iar acum ziarulclujeanului.ro forwardeaza la clujeanul.ro/cotidian

  5. mihai Reply

    un mic amanunt, strict informativ, cel care a desenat actualul layout de la Clujeanul a realizat si primul layout al Clujeanului, cel aparut pe piata in 2000;
    asemanarile cu Catavencu chiar imi scapa, dar, ma rog, poate eu sunt subiectiv;
    cu o amanare de vreo doua luni fata de data dorita initial (nimeni nu e perfect) se va relansa si online-ul promis in vara – dar despre asta e loc de vorbit (si de vazut) de luni incolo;
    si o precizare: cu o exceptie, si localele Publimedia au inregistrat cresteri in SNA (nu doar titlurile publisherilor straini)

  6. Iulian Comanescu Reply

    Mihai: da, n-am spus ca n-au crescut, ci că doar salturile cele mai mari se află la “duşmani”. Asta nu înseamnă că nu mi se pare f. interesant ce vrea să facă Sârbu pe locale. Am ţinut un training la Ziarul Clujeanului împreună cu un olandez. M-am trezit mai mult translator decât trainer, că nu prea era limbă comună, dar a fost foarte interesant şi ce-am aflat de la Peter (olandezul), şi despre planurile lui Sârbu pe locale (info. care desigur nu au un statut chiar public).

  7. mihai Reply

    s-or mai fi schimbat de atunci planurile lui Sarbu pe locale 🙂 ; asta nu inseamna ca informatiile respective devin publice 🙂

  8. Iulian Comanescu Reply

    Mihai: well, pacat că s-au schimbat. Problema era atunci că nu se ştia clar cine ce o să facă… dar să nu zicem mai mult, oricum, că nu-i frumos.

  9. mihai Reply

    ops! n-am zis ca s-au schimbat in rau, ci doar ca s-au schimbat 🙂 daca in rau sau in bine o sa vedem dupa refreshing-ul din decembrie, de fapt, cel mai probabil, anul viitor, cand se vor vedea efectele

Post your thoughts