Reclame la Logan pentru piaţa italiană, vai, ce ruşinos

Copy: “Isn’t it awful when things get crowded together? Renault Logan, the roomiest car in its category.”
Agenţia: Exclam Comunicação, Curitiba, Brazil

Nu mi-a prea venit să cred, totuşi sursa e bună. Google dă şi confirmări (aici, de pildă, dar şi în alte locuri). Domeniile “neruşinate” duc în bălării (penisland.com la o jucărie cu “related searches”). Dacă te uiţi mai bine, au şi înţelesuri cuminţi, descifrate în rânduleţele albe de sub domenii: Power Gen Italia în loc de Power Genitalia, Kids Exchange în loc de Kid Sex Change, Pen Island în loc de Penis Land.

  1. Danutz Reply

    fuck me, genial.
    Concurs instant: Ce nume de site-uri ar merge pentru o eventuala traducere in limba romana?

  2. Iulian Comanescu Reply

    Tura de noapte: valoroasă trimiterea ta. Totuşi, nu putem vorbi de lipsa de originalitate. Presupunând că brazilienii care promovează în Italia un brand franco-român au ajuns la linkul dat de tine, eu nu pot decât să îi apreciez pentru că au preluat ideea de domenii cacofonice ca să arate cu totul altceva. Raţionamentul e: aglomerate (fără pauze), cuvintele produc confuzii scabroase, aşa că e bine să ai spaţiu. Spaţiu ai în Logan.

    Şi în acelaşi timp: Loganul nu e ce pare a fi, chiar dacă îl percepi într-o zonă neclar-promiscuă.

  3. Marian S. Reply

    @ Tura de noapte: super !!! dar sa-mi explice si mie cineva de ce primele comentarii de pe acel site apar ca fiind din… 1969 ??? Mii de draci, aveam cinci ani si ma jucam pe la butoanele unui vechi aparat de radio cu lampi dar nu credeam ca o sa fac prostii asa de mari !!!
    @ Iulian: in prima faza, cind am vazut doar pozele le-am luat in serios. Ma gindeam ca ideea e urmatoarea: daca tot iti bagi… ceva in el macar sa o faci pe un site corespunzator.
    @ Danutz: si daca imi vine vreo idee crezi ca ti-o spun tie sau dau fuga la rotld ? [ urmeaza emoticon cu looool dar n-avem ]

  4. Unu Reply

    Ideea e copiata? E inspirata, mah. Care e problema? Ala e un articol despre nume de site neinspirate, iar creativul respectiv s-a gandit “ce chestii naspa ies cand ingramadesti lucruri”…. What’s wrong with that? Un gand corect, cu o executie curajoasa, pentru o piata destupata la minte. Nu tre sa le analizezi cu familia. Te uit, te rAzi, si-a facut treaba. wtf?!

Post your thoughts