Reclame la Logan pentru piața italiană, vai, ce rușinos

Copy: “Isn’t it awful when things get crowded together? Renault Logan, the roomiest car in its category.”
Agenția: Exclam Comunicação, Curitiba, Brazil

Nu mi-a prea venit să cred, totuși sursa e bună. Google dă și confirmări (aici, de pildă, dar și în alte locuri). Domeniile “nerușinate” duc în bălării (penisland.com la o jucărie cu “related searches”). Dacă te uiți mai bine, au și înțelesuri cuminți, descifrate în rândulețele albe de sub domenii: Power Gen Italia în loc de Power Genitalia, Kids Exchange în loc de Kid Sex Change, Pen Island în loc de Penis Land.

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

5 thoughts on “Reclame la Logan pentru piața italiană, vai, ce rușinos”

  1. Tura de noapte: valoroasă trimiterea ta. Totuși, nu putem vorbi de lipsa de originalitate. Presupunând că brazilienii care promovează în Italia un brand franco-român au ajuns la linkul dat de tine, eu nu pot decât să îi apreciez pentru că au preluat ideea de domenii cacofonice ca să arate cu totul altceva. Raționamentul e: aglomerate (fără pauze), cuvintele produc confuzii scabroase, așa că e bine să ai spațiu. Spațiu ai în Logan.

    Și în același timp: Loganul nu e ce pare a fi, chiar dacă îl percepi într-o zonă neclar-promiscuă.

  2. @ Tura de noapte: super !!! dar sa-mi explice si mie cineva de ce primele comentarii de pe acel site apar ca fiind din… 1969 ??? Mii de draci, aveam cinci ani si ma jucam pe la butoanele unui vechi aparat de radio cu lampi dar nu credeam ca o sa fac prostii asa de mari !!!
    @ Iulian: in prima faza, cind am vazut doar pozele le-am luat in serios. Ma gindeam ca ideea e urmatoarea: daca tot iti bagi… ceva in el macar sa o faci pe un site corespunzator.
    @ Danutz: si daca imi vine vreo idee crezi ca ti-o spun tie sau dau fuga la rotld ? [ urmeaza emoticon cu looool dar n-avem ]

  3. Ideea e copiata? E inspirata, mah. Care e problema? Ala e un articol despre nume de site neinspirate, iar creativul respectiv s-a gandit “ce chestii naspa ies cand ingramadesti lucruri”…. What’s wrong with that? Un gand corect, cu o executie curajoasa, pentru o piata destupata la minte. Nu tre sa le analizezi cu familia. Te uit, te rAzi, si-a facut treaba. wtf?!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *