De azi. Ofertă targetată, premium: 100 RON/mia de afișări. Vânzări prin ARBOmedia.
Nu vă mai dau detalii, că mi-a luat-o înainte myKinda.ro.
UPDATE: Am extras și un tabel din Google Analytics, cu traficul pe rețele, ca să vedem cui se adresează oferta targetată. Se poate constata că:
– 7 din primele 22 de rețele, ca accesări, sunt mari instituții de presă (Expres Ltd e o parte din Ringier, “Evenimentul zilei”). RCS-RDS, UPC-Astral și Artelecom sunt provideri generici, dar la cel de-al doilea, de pildă, intră și grupul controlat de familia Voiculescu.
– Fidelitatea e în jur de 62% (37,74% new visitors), ceea ce înseamnă din nou că sunt citit într-un grup determinat. Se vede că procentul de new visitors la rețelele de grupuri de presă e foarte mic, sub 10%, altfel spus, fidelitatea e de peste 90%.
Tabelul:
Cred că oricine are cifre de felul ăsta, fie pe media, fie pe alte domenii, își poate construi o ofertă pe baza lor.
Cam mult.
Banuiesc ca ai macar o mie pe zi, deci ai castiga cam 1000 euro pe luna. Si asta e mult 🙂
Stii ca-mi place, Imparate? Bravo!
Ai luat cireasa de pe tort!
Kristian, Moshu: mersi de încurajări. Poanta e să găsim clienți targetați speciali pentru “Media lui Comanescu”. Traficul e relativ stabil, nu pe baza creșterii lui am luat această decizie. O să vedem ce se întâmplă, e un test.
Felicitari! Deci se poa’ 🙂 .