Reclamă pe Media lui Comanescu

De azi. Ofertă targetată, premium: 100 RON/mia de afișări. Vânzări prin ARBOmedia.

Nu vă mai dau detalii, că mi-a luat-o înainte myKinda.ro.

UPDATE: Am extras și un tabel din Google Analytics, cu traficul pe rețele, ca să vedem cui se adresează oferta targetată. Se poate constata că:
– 7 din primele 22 de rețele, ca accesări, sunt mari instituții de presă (Expres Ltd e o parte din Ringier, “Evenimentul zilei”). RCS-RDS, UPC-Astral și Artelecom sunt provideri generici, dar la cel de-al doilea, de pildă, intră și grupul controlat de familia Voiculescu.
– Fidelitatea e în jur de 62% (37,74% new visitors), ceea ce înseamnă din nou că sunt citit într-un grup determinat. Se vede că procentul de new visitors la rețelele de grupuri de presă e foarte mic, sub 10%, altfel spus, fidelitatea e de peste 90%.

Tabelul:
targetare_wp_hotnews.jpg

Cred că oricine are cifre de felul ăsta, fie pe media, fie pe alte domenii, își poate construi o ofertă pe baza lor.

5 thoughts on “Reclamă pe Media lui Comanescu”

  1. Kristian, Moshu: mersi de încurajări. Poanta e să găsim clienți targetați speciali pentru “Media lui Comanescu”. Traficul e relativ stabil, nu pe baza creșterii lui am luat această decizie. O să vedem ce se întâmplă, e un test.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *