Reclamă pe Media lui Comanescu

De azi. Ofertă targetată, premium: 100 RON/mia de afişări. Vânzări prin ARBOmedia.

Nu vă mai dau detalii, că mi-a luat-o înainte myKinda.ro.

UPDATE: Am extras şi un tabel din Google Analytics, cu traficul pe reţele, ca să vedem cui se adresează oferta targetată. Se poate constata că:
– 7 din primele 22 de reţele, ca accesări, sunt mari instituţii de presă (Expres Ltd e o parte din Ringier, “Evenimentul zilei”). RCS-RDS, UPC-Astral şi Artelecom sunt provideri generici, dar la cel de-al doilea, de pildă, intră şi grupul controlat de familia Voiculescu.
– Fidelitatea e în jur de 62% (37,74% new visitors), ceea ce înseamnă din nou că sunt citit într-un grup determinat. Se vede că procentul de new visitors la reţelele de grupuri de presă e foarte mic, sub 10%, altfel spus, fidelitatea e de peste 90%.

Tabelul:
targetare_wp_hotnews.jpg

Cred că oricine are cifre de felul ăsta, fie pe media, fie pe alte domenii, îşi poate construi o ofertă pe baza lor.

  1. kristian Reply

    Cam mult.
    Banuiesc ca ai macar o mie pe zi, deci ai castiga cam 1000 euro pe luna. Si asta e mult 🙂

  2. Moshu49 Reply

    Stii ca-mi place, Imparate? Bravo!
    Ai luat cireasa de pe tort!

  3. Iulian Comanescu Reply

    Kristian, Moshu: mersi de încurajări. Poanta e să găsim clienţi targetaţi speciali pentru “Media lui Comanescu”. Traficul e relativ stabil, nu pe baza creşterii lui am luat această decizie. O să vedem ce se întâmplă, e un test.

Post your thoughts