Rebranding: Ioana, Copilul Meu >>> Ioana, Visul Copiilor

Cunoscuta si iubita revista Ioana, Copilul Meu se cheama de azi Ioana, Visul Copiilor. Cunoscuta si iubita avea 180 de mii de cititori/aparitie in ultimul SNA, iulie 2005-iulie 2006, si o medie de 9107 exemplare vandute/copie pe BRAT, ianuarie-iunie 2006. Ca de obicei in statisticile romanesti, reies vreo 20 de cititori pe copie (se poate face socoteala riguros, nu in functie de cifrele de mai sus).

ioana_visul_copiilor.jpg

UPDATE: EVZ zice ca rebrandingul s-a facut dupa un proces cu “Copilul meu”, marca a unei companii de consultanta, servicii financiare si transfer de bani pe nume Westaco. Mai spune acolo ca Burda ar avea “multe sute de mii de euro” de platit (?).

Comunicatul de presa:

Revista IOANA prezinta:

VISUL COPIILOR – revista pentru mama si pentru tata

Cunoscuta si iubita revista IOANA COPILUL MEU, editata de Burda Romania, imbraca haine noi pentru anul 2007. Ioana visul copiilor revista dedicata tinerilor parinti va aparea la chioscurile de ziare astazi, 30 noiembrie. Incepand de acum incolo revista Ioana copilul meu devine Ioana visul copiilor.

Un lucru este sigur: calitatea, interactivitatea, apropierea de cititorii sai raman neschimbate!

Special pentru editia de decembrie, cea care va fi pe piata de Sarbatori, echipa Ioana visul copiilor au pregatit articolele extrem de interesante, adaptate zilelor festive (Haine de sarbatoare, meniuri de Craciun pentru cei mici). Continutul editorial de exceptie si calitatea fotografiilor nu sufera nici o modificare!

Rubricile apreciate si cunoscute de catre cititorii fideli raman aceleasi. „Voi avea un copil�, „Tatici si pitici�, „Planeta familie�, „Am venit pe lume�, „dictionar medical�, „Scoala mamei� sau „Omuletul meu drag� trateaza in continuare subiecte de maxim interes pentru mamici si tatici.

Ioana visul copiilor – „Revista pentru mama si pentru tataâ€?, numarul lunii decembrie, apare astazi pe piata!

Post your thoughts