Rebranding Discovery

Așa arată logo-urile noi, care încep să se vadă pe post de la 1 iulie.

Discovery Channel

Discovery Channel

Discovery Travel & Living

Discovery Travel & Living

Discovery HD

Discovery HD

Discovery Corporate

Discovery Corporate

Detalii:

DISCOVERY NETWORKS EUROPA CENTRALĂ

anunță rebranding-ul Discovery Channel

și relansarea Discovery Travel&Living și Discovery HD

După modificările aduse anul trecut portofoliului său de canale (rebranding Discovery Science și Animal Planet, lansarea Discovery World) precum și lansarea recentă a canalelor ID Investigation Discovery și Discovery HD în întreaga regiune, Discovery Networks Europa Centrală, o divizie Discovery Communications, anunță noi schimbari în portofoliului său, prin rebranding-ul Discovery Channel și relansarea posturilor Discovery Travel & Living și Discovery HD.

Printre obiectivele acestor schimbări se numără: creșterea continuă a afacerii Discovery în întreaga regiune – prin dezvoltare și comunicare bine poziționată si printr-un portofoliu amplu de canale – precum și menținerea poziției de lider a companiei în rândul canalelor tematice, pe fiecare dintre piețele competitive din Europa Centrală.

Schimbările actuale vor oferi companiei Discovery ocazia sa-și dezvolte portofoliul în continuare, atrăgând un public mai larg și mai bine echilibrat, de la telespectatori care caută divertisment până la cei care își doresc programe documentare consistente și informații mai bogate, ajungând nu în ultimul rând la cei care caută mai mult conținut lifestyle sau programe de cea mai bună calitate emise în format HD.

“Este extraordinar să vedem cum posturile noastre se dezvoltă în permanență, iar brand-ul Discovery evoluează astfel încât să răspundă eficient cerințelor telespectatorilor și partenerilor noștri de afaceri. Noi continuăm să ne inspirăm publicul și să împărtășim experiențe despre lumea din jur prin intermediul acestui portofoliu amplu, proaspăt și dinamic. Obiectivul nostru este să lansăm provocări telespectatorilor și să îi inspirăm să caute dincolo de lucrurile obisnuite și să experimenteze extraordinarul – indemnul nostru este Live Life Large! Discovery întruchipează acest spirit care este acum vizibil atat in programele de cea mai buna calitate cat și prin reprezentarea vizuală și modul de abordare specifice fiecărui canal,” a comentat Katarzyna Kieli, General Manager, Discovery Networks Europa Centrală.

Re-branding pentru Discovery Channel

Your browser may not support display of this image.Ca un rezultat firesc al re-brandingului la nivel internațional, dar și pentru a sărbători 20 de ani de succes al Discovery Channel în Europa, Discovery Networks Europa Centrală anunță azi un nou logo pentru canalul său emblematic. Noul logo va apărea în întreaga Europă Centrală pe 1 iulie 2009, în cadrul unui nou look distinctiv în emisie, care va continua să impulsioneze dezvoltarea brand-ului Discovery și să atraga publicul telespectator.

Agenția de creație Viewpoint Creative din Boston a primit misiunea de a crea un simbol revitalizat al brand-ului Discovery, care să continue să valorifice capitalul “globului pământesc” – însemnul distinctiv al companiei. Încastrând globul în litera “D” de la Discovery, noul logo aduce brand-ul mai aproape de întreaga lume, ilustrand mai bine spiritul Discovery.

Noul aspect on-air are acum la bază modul în care își înțelege Discovery publicul țintă (bărbații tineri, 25-39 de ani), în urma studiului său de cercetare din 2008, Discovery Species – cel mai mare și mai complex studiu realizat până în prezent asupra bărbaților tineri. Noul aspect on-air și noile mesaje ale postului reprezintă o evoluție naturală a mesajului Discovery ‘True to Life’ din ultimii ani și vor rezona perfect cu segmentul de public format din bărbați tineri. Comunicarea on-air va insufla telespectatorilor energie, le va lansa provocări și le va oferi surse de inspirație, pentru a căuta dincolo de banal și a trăi extraordinarul – ‘Live Life Large’.

Globul pământesc stilizat, paleta cromatică actuală și grafica împrospătată a logo-ului se combină pentru a alinia mai bine acest simbol la standardele actuale ale Discovery, ca o companie media globală. De asemenea, logo-ul poate să separe ca unică entitate “D-globul”, pentru a crea un simbol unic, dinamic. Acest simbol poate fi utilizat pe viitor ca element prescurtat de identificare.

“Discovery informează și fascinează telespectatorii din întreaga lume, de mai bine de 20 de ani. Niciun alt canal din lume nu satisface curiozitatea telespectatorului precum Discovery Channel. Vom rămâne în continuare fideli devizei noastre de a oferi conținut de cea mai bună calitate și de a ne aprofunda în egală măsură relația cu publicul, operatorii de cablu și partenerii de publicitate”, a declarat Katarzyna Kieli, General Manager, DNCE.

Noul Discovery Channel prezintă viața plină de pasiune, aventură și expansivitate. Informația și cunoașterea reprezintă doar punctul de început. Canalul oferă telespectatorilor șansa de “a acționa”, după ce “cunosc și experimentează”. Împărtășește noi idei și modalități de a-și lărgi orizonturile și de a-și energiza viața. Îi încurajează să trăiască din plin, căci lumea e un loc mare, plin de posibilități, iar viața e scurtă.

În lunile următoare, Discovery Channel va prezenta câteva premiere importante, printre care: Los Angeles – portul Americii, seria care prezintă viața în portul Los Angeles, cel mai aglomerat port din America, unde pe o suprafață de 1 700 hectare lucrează 16 000 persoane, inclusiv echipele proprii de poliție și pompieri ale portului, trecând în revistă aproape jumătate din toate bunurile de larg consum care intră pe teritoriul SUA. În seria Aurul negru pătrundem în adâncurile lumii prospectorilor de țiței din vestul Texasului, unde miza este întotdeauna foarte mare. Urmărind timp de 50 de zile trei instalații de foraj, Aurul negru prezintă îndeaproape pericolele fizice mortale și riscurile financiare cu care se confruntă cei implicați în această industrie fascinantă, dar periculoasă.

Relansarea Discovery Travel & Living

Your browser may not support display of this image.Pe 28 mai, Discovery Netwoks Europa Centrală a lansat deja noul logo pentru canalul său emblematic de lifestyle, Discovery Travel & Living. Având un nou aspect, o nouă grilă de programe și mai multe premiere în 2009 ca oricând, Discovery Travel & Living vizează un public feminin, prezentând povești uluitoare despre vieți extraordinare.

“Relansarea Discovery Travel & Living marchează o nouă etapă extraordinară pentru acest post, care se realiniază astfel la segmentul său de public țintă”, a declarat Katarzyna Kieli, General Manager, DNCE. “Canalul a devenit un loc care să încurajeze creativitatea, să dea de gândit și să ofere surse de inspirație, prin programe care demonstrează, motivează și atrag publicul telespectator, transformându-i visele în realitate.”

Canalul, disponibil în 15 milioane locuințe din întreaga regiune EMEA, va prezenta în premieră programe noi, care oferă divertisment și discută subiecte precum carieră, sănătate și familie. Noul aspect on-air include ident-uri, bump-uri și un logo împrospătat, care completează grila de programe orientată către un segment de public țintă alcătuit din femei cu vârste între 25-54 ani.

Printre cele mai importante premiere aduse de această relansare se numără: Rochia perfectă, un program care dezvăluie mecanismele interioare de funcționare ale celui mai mare salon pentru mirese din lume, Kleinfeld Bridal; Take Home Nanny, care o prezintă pe bona Emma Jenner și noua sa perspectivă asupra creșterii copiilor și păstrării armoniei în familie; si Chirurgia obezității, un program despre pacienți suferind de obezitate extremă, care apelează la Centrul Metodist Houston pentru Administrarea Greutății Corporale, ca la o ultimă soluție ce le poate schimba viața.

Programele au fost selectate astfel încât să reflecte subiecte cu care se confruntă femeile ocupate: familie, muncă, relații, prietenii, modă și petrecerea timpului liber. De la programe de renovare sau pregătiri pentru nuntă până la povești adevărate despre părinți și copii, decorațiuni interioare și artă culinară plină de inspirație, canalul prezintă divertisment non-ficțiune, conceput pentru a inspira publicul, adoptând un ton și un mod de abordare practic dar plin de sentiment.

Relansarea Discovery HD

Your browser may not support display of this image.Din 15 iulie, Discovery HD, cea mai mare rețea TV High Definition din lume, care oferă divertisment folosind cea mai recentă tehnologie HD, se va bucura de un nou logo împrospătat, un aspect distinctiv on-air și o abordare mai dinamică.

“Discovery HD este standardul High Definition de aur, care garantează telespectatorilor experiențe de vizionare deosebite. Prin această relansare, dorim să impulsionăm în continuare creșterea dinamică a acestui post în întreaga regiune și să implicăm publicul într-o și mai mare măsură”, a declarat Katarzyna Kieli, General Manager, DNCE.

Canalul va avea un aspect proaspăt, o nouă grilă de programe și mai multe premiere în 2009, oferind divertisment și o nouă perspectivă asupra unor domenii precum călătorii, lumi diverse și culturile lor, știință, istoria naturii, specii sălbatice sau lifestyle. Noul aspect on-air include ident-uri, bump-uri și un logo împrospătat, care completează grila de programe adresate unui segment de public masculin.

Discovery a fost prima companie TV din lume care a lansat un canal HD cu emisie non-stop în Statele Unite, în 2002. De atunci, Discovery HD s-a mai lansat pe 25 piețe internaționale. În SUA, canalul ajunge în aproape toate locuințele HD, unde a devenit principalul serviciu HD, preferat de mulți telespectatori care au televizoare compatibile.

Discovery HD s-a lansat în Romania la inceputul acestui an, fiind disponibil pe iNes IPTV iar Discovery lucrează in permanenta la extinderea distributiei.

Schimbarea logo-ului corporatist

Your browser may not support display of this image.În plus, odată cu schimbarea logo-urilor celor 3 posturi, se va modifica și logo-ul corporatist, pentru a se alinia la noua identitate vizuală de ansamblu a companiei. Asadar, Discovery Networks Europa Centrală va continua să opereze cu numele său regional, dar sub un logo nou, împrospătat.

Schimbarea de logo reflectă consecvența companiei la nivel global în abordarea proceselor de comunicare și branding. În același timp, păstrarea numelor regionale în denumirea comercială reprezintă un semn de recunoaștere a dezvoltării continue a acestei regiuni, care devine tot mai importantă în cadrul EMEA.

Discovery Networks Europa Centrală operează opt brand-uri de canal în regiune: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Travel & Living, Discovery World, Discovery Science, Discovery HD, ID Investigation Discovery și Discovery Historia.

***

Despre Discovery Communications

Discovery Communications este compania numărul unu în lume în producția de programe documentare, ajungând în casele a peste 1,5 miliarde de abonați, din peste 170 de țări. Discovery îi îndeamnă pe oameni să exploreze lumea în care trăiesc și să-și urmeze curiozitatea, atât prin intermediul celor peste 100 de rețele globale, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science și Discovery HD, cât și prin intermediul produselor și serviciilor comerciale și educaționale de top sau prin portofoliul diversificat de servicii media digitale, incluzând HowStuffWorks.com. În Europa, Orientul Mijlociu și Africa, există 14 mărci Discovery, disponibile unui număr de 210 milioane de abonați, din 105 țări, oferind programe adaptate în 24 de limbi. Discovery Communications este proprietate a Discovery Holding Co. (NASDAQ: DISCA, DISCB), Advance/Newhouse Communications și a domnului John S. Hendricks, fondatorul și președintele Discovery.

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

6 thoughts on “Rebranding Discovery”

  1. am citit prezentarea si intentiile din spatele relansarii. grafic sint misto. sint moderne, sint stabile, sint percutante. cit priveste descrierea, de regula textele astea imi par gogosi din alea corporatiste pe care le vad in gura vreunui sef sugrumat de cravata care viseaza numai ixeluri. cind vine vorba insa de discovery totul se vede intr-o alta lumina. astia chiar par sa faca lucruri.

  2. Vasilissa: sunt niște cetățeni care știu să se poziționeze. Din păcate, abordarea asta nouă, “factual entertainment”, nu e pe gustul meu, care-s bătrân și cultural față de targetul pe care îl vizează. Mutarea Discovery pe un public mai tânăr și masculin a lăsat niște loc unde au intrat lucruri ca Da Vinci Channel, o chestie pe care n-o prind, dar am văzut-o pe port.ro la nu știu ce channel.

    Aștept cu nerăbdare cretinul care o să deducă din acest răspuns că sunt femeie…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *