Rebranding Discovery

Aşa arată logo-urile noi, care încep să se vadă pe post de la 1 iulie.

Discovery Channel

Discovery Channel

Discovery Travel & Living

Discovery Travel & Living

Discovery HD

Discovery HD

Discovery Corporate

Discovery Corporate

Detalii:

DISCOVERY NETWORKS EUROPA CENTRALĂ

anunţă rebranding-ul Discovery Channel

şi relansarea Discovery Travel&Living şi Discovery HD

După modificările aduse anul trecut portofoliului său de canale (rebranding Discovery Science şi Animal Planet, lansarea Discovery World) precum şi lansarea recentă a canalelor ID Investigation Discovery şi Discovery HD în întreaga regiune, Discovery Networks Europa Centrală, o divizie Discovery Communications, anunţă noi schimbari în portofoliului său, prin rebranding-ul Discovery Channel şi relansarea posturilor Discovery Travel & Living şi Discovery HD.

Printre obiectivele acestor schimbări se numără: creşterea continuă a afacerii Discovery în întreaga regiune – prin dezvoltare şi comunicare bine poziţionată si printr-un portofoliu amplu de canale – precum şi menţinerea poziţiei de lider a companiei în rândul canalelor tematice, pe fiecare dintre pieţele competitive din Europa Centrală.

Schimbările actuale vor oferi companiei Discovery ocazia sa-şi dezvolte portofoliul în continuare, atrăgând un public mai larg şi mai bine echilibrat, de la telespectatori care caută divertisment până la cei care îşi doresc programe documentare consistente şi informaţii mai bogate, ajungând nu în ultimul rând la cei care caută mai mult conţinut lifestyle sau programe de cea mai bună calitate emise în format HD.

“Este extraordinar să vedem cum posturile noastre se dezvoltă în permanenţă, iar brand-ul Discovery evoluează astfel încât să răspundă eficient cerinţelor telespectatorilor şi partenerilor noştri de afaceri. Noi continuăm să ne inspirăm publicul şi să împărtăşim experienţe despre lumea din jur prin intermediul acestui portofoliu amplu, proaspăt şi dinamic. Obiectivul nostru este să lansăm provocări telespectatorilor şi să îi inspirăm să caute dincolo de lucrurile obisnuite şi să experimenteze extraordinarul – indemnul nostru este Live Life Large! Discovery întruchipează acest spirit care este acum vizibil atat in programele de cea mai buna calitate cat şi prin reprezentarea vizuală şi modul de abordare specifice fiecărui canal,” a comentat Katarzyna Kieli, General Manager, Discovery Networks Europa Centrală.

Re-branding pentru Discovery Channel

Your browser may not support display of this image.Ca un rezultat firesc al re-brandingului la nivel internaţional, dar şi pentru a sărbători 20 de ani de succes al Discovery Channel în Europa, Discovery Networks Europa Centrală anunţă azi un nou logo pentru canalul său emblematic. Noul logo va apărea în întreaga Europă Centrală pe 1 iulie 2009, în cadrul unui nou look distinctiv în emisie, care va continua să impulsioneze dezvoltarea brand-ului Discovery şi să atraga publicul telespectator.

Agenţia de creaţie Viewpoint Creative din Boston a primit misiunea de a crea un simbol revitalizat al brand-ului Discovery, care să continue să valorifice capitalul “globului pământesc” – însemnul distinctiv al companiei. Încastrând globul în litera “D” de la Discovery, noul logo aduce brand-ul mai aproape de întreaga lume, ilustrand mai bine spiritul Discovery.

Noul aspect on-air are acum la bază modul în care îşi înţelege Discovery publicul ţintă (bărbaţii tineri, 25-39 de ani), în urma studiului său de cercetare din 2008, Discovery Species – cel mai mare şi mai complex studiu realizat până în prezent asupra bărbaţilor tineri. Noul aspect on-air şi noile mesaje ale postului reprezintă o evoluţie naturală a mesajului Discovery ‘True to Life’ din ultimii ani şi vor rezona perfect cu segmentul de public format din bărbaţi tineri. Comunicarea on-air va insufla telespectatorilor energie, le va lansa provocări şi le va oferi surse de inspiraţie, pentru a căuta dincolo de banal şi a trăi extraordinarul – ‘Live Life Large’.

Globul pământesc stilizat, paleta cromatică actuală şi grafica împrospătată a logo-ului se combină pentru a alinia mai bine acest simbol la standardele actuale ale Discovery, ca o companie media globală. De asemenea, logo-ul poate să separe ca unică entitate “D-globul”, pentru a crea un simbol unic, dinamic. Acest simbol poate fi utilizat pe viitor ca element prescurtat de identificare.

“Discovery informează şi fascinează telespectatorii din întreaga lume, de mai bine de 20 de ani. Niciun alt canal din lume nu satisface curiozitatea telespectatorului precum Discovery Channel. Vom rămâne în continuare fideli devizei noastre de a oferi conţinut de cea mai bună calitate şi de a ne aprofunda în egală măsură relaţia cu publicul, operatorii de cablu şi partenerii de publicitate”, a declarat Katarzyna Kieli, General Manager, DNCE.

Noul Discovery Channel prezintă viaţa plină de pasiune, aventură şi expansivitate. Informaţia şi cunoaşterea reprezintă doar punctul de început. Canalul oferă telespectatorilor şansa de “a acţiona”, după ce “cunosc şi experimentează”. Împărtăşeşte noi idei şi modalităţi de a-şi lărgi orizonturile şi de a-şi energiza viaţa. Îi încurajează să trăiască din plin, căci lumea e un loc mare, plin de posibilităţi, iar viaţa e scurtă.

În lunile următoare, Discovery Channel va prezenta câteva premiere importante, printre care: Los Angeles – portul Americii, seria care prezintă viaţa în portul Los Angeles, cel mai aglomerat port din America, unde pe o suprafaţă de 1 700 hectare lucrează 16 000 persoane, inclusiv echipele proprii de poliţie şi pompieri ale portului, trecând în revistă aproape jumătate din toate bunurile de larg consum care intră pe teritoriul SUA. În seria Aurul negru pătrundem în adâncurile lumii prospectorilor de ţiţei din vestul Texasului, unde miza este întotdeauna foarte mare. Urmărind timp de 50 de zile trei instalaţii de foraj, Aurul negru prezintă îndeaproape pericolele fizice mortale şi riscurile financiare cu care se confruntă cei implicaţi în această industrie fascinantă, dar periculoasă.

Relansarea Discovery Travel & Living

Your browser may not support display of this image.Pe 28 mai, Discovery Netwoks Europa Centrală a lansat deja noul logo pentru canalul său emblematic de lifestyle, Discovery Travel & Living. Având un nou aspect, o nouă grilă de programe şi mai multe premiere în 2009 ca oricând, Discovery Travel & Living vizează un public feminin, prezentând poveşti uluitoare despre vieţi extraordinare.

“Relansarea Discovery Travel & Living marchează o nouă etapă extraordinară pentru acest post, care se realiniază astfel la segmentul său de public ţintă”, a declarat Katarzyna Kieli, General Manager, DNCE. “Canalul a devenit un loc care să încurajeze creativitatea, să dea de gândit şi să ofere surse de inspiraţie, prin programe care demonstrează, motivează şi atrag publicul telespectator, transformându-i visele în realitate.”

Canalul, disponibil în 15 milioane locuinţe din întreaga regiune EMEA, va prezenta în premieră programe noi, care oferă divertisment şi discută subiecte precum carieră, sănătate şi familie. Noul aspect on-air include ident-uri, bump-uri şi un logo împrospătat, care completează grila de programe orientată către un segment de public ţintă alcătuit din femei cu vârste între 25-54 ani.

Printre cele mai importante premiere aduse de această relansare se numără: Rochia perfectă, un program care dezvăluie mecanismele interioare de funcţionare ale celui mai mare salon pentru mirese din lume, Kleinfeld Bridal; Take Home Nanny, care o prezintă pe bona Emma Jenner şi noua sa perspectivă asupra creşterii copiilor şi păstrării armoniei în familie; si Chirurgia obezităţii, un program despre pacienţi suferind de obezitate extremă, care apelează la Centrul Metodist Houston pentru Administrarea Greutăţii Corporale, ca la o ultimă soluţie ce le poate schimba viaţa.

Programele au fost selectate astfel încât să reflecte subiecte cu care se confruntă femeile ocupate: familie, muncă, relaţii, prietenii, modă şi petrecerea timpului liber. De la programe de renovare sau pregătiri pentru nuntă până la poveşti adevărate despre părinţi şi copii, decoraţiuni interioare şi artă culinară plină de inspiraţie, canalul prezintă divertisment non-ficţiune, conceput pentru a inspira publicul, adoptând un ton şi un mod de abordare practic dar plin de sentiment.

Relansarea Discovery HD

Your browser may not support display of this image.Din 15 iulie, Discovery HD, cea mai mare reţea TV High Definition din lume, care oferă divertisment folosind cea mai recentă tehnologie HD, se va bucura de un nou logo împrospătat, un aspect distinctiv on-air şi o abordare mai dinamică.

“Discovery HD este standardul High Definition de aur, care garantează telespectatorilor experienţe de vizionare deosebite. Prin această relansare, dorim să impulsionăm în continuare creşterea dinamică a acestui post în întreaga regiune şi să implicăm publicul într-o şi mai mare măsură”, a declarat Katarzyna Kieli, General Manager, DNCE.

Canalul va avea un aspect proaspăt, o nouă grilă de programe şi mai multe premiere în 2009, oferind divertisment şi o nouă perspectivă asupra unor domenii precum călătorii, lumi diverse şi culturile lor, ştiinţă, istoria naturii, specii sălbatice sau lifestyle. Noul aspect on-air include ident-uri, bump-uri şi un logo împrospătat, care completează grila de programe adresate unui segment de public masculin.

Discovery a fost prima companie TV din lume care a lansat un canal HD cu emisie non-stop în Statele Unite, în 2002. De atunci, Discovery HD s-a mai lansat pe 25 pieţe internaţionale. În SUA, canalul ajunge în aproape toate locuinţele HD, unde a devenit principalul serviciu HD, preferat de mulţi telespectatori care au televizoare compatibile.

Discovery HD s-a lansat în Romania la inceputul acestui an, fiind disponibil pe iNes IPTV iar Discovery lucrează in permanenta la extinderea distributiei.

Schimbarea logo-ului corporatist

Your browser may not support display of this image.În plus, odată cu schimbarea logo-urilor celor 3 posturi, se va modifica şi logo-ul corporatist, pentru a se alinia la noua identitate vizuală de ansamblu a companiei. Asadar, Discovery Networks Europa Centrală va continua să opereze cu numele său regional, dar sub un logo nou, împrospătat.

Schimbarea de logo reflectă consecvenţa companiei la nivel global în abordarea proceselor de comunicare şi branding. În acelaşi timp, păstrarea numelor regionale în denumirea comercială reprezintă un semn de recunoaştere a dezvoltării continue a acestei regiuni, care devine tot mai importantă în cadrul EMEA.

Discovery Networks Europa Centrală operează opt brand-uri de canal în regiune: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Travel & Living, Discovery World, Discovery Science, Discovery HD, ID Investigation Discovery şi Discovery Historia.

***

Despre Discovery Communications

Discovery Communications este compania numărul unu în lume în producţia de programe documentare, ajungând în casele a peste 1,5 miliarde de abonaţi, din peste 170 de ţări. Discovery îi îndeamnă pe oameni să exploreze lumea în care trăiesc şi să-şi urmeze curiozitatea, atât prin intermediul celor peste 100 de reţele globale, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD, cât şi prin intermediul produselor şi serviciilor comerciale şi educaţionale de top sau prin portofoliul diversificat de servicii media digitale, incluzând HowStuffWorks.com. În Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, există 14 mărci Discovery, disponibile unui număr de 210 milioane de abonaţi, din 105 ţări, oferind programe adaptate în 24 de limbi. Discovery Communications este proprietate a Discovery Holding Co. (NASDAQ: DISCA, DISCB), Advance/Newhouse Communications şi a domnului John S. Hendricks, fondatorul şi preşedintele Discovery.

  1. Turnofftheglory Reply

    E bine, arata clar, curat si mai ales actual. Logoul era usor prafuit si nuazecist. Nu ii gasesc bube, o spun ca un mare consumator de…

  2. vasilissa Reply

    am citit prezentarea si intentiile din spatele relansarii. grafic sint misto. sint moderne, sint stabile, sint percutante. cit priveste descrierea, de regula textele astea imi par gogosi din alea corporatiste pe care le vad in gura vreunui sef sugrumat de cravata care viseaza numai ixeluri. cind vine vorba insa de discovery totul se vede intr-o alta lumina. astia chiar par sa faca lucruri.

  3. Iulian Comanescu Reply

    Vasilissa: sunt nişte cetăţeni care ştiu să se poziţioneze. Din păcate, abordarea asta nouă, “factual entertainment”, nu e pe gustul meu, care-s bătrân şi cultural faţă de targetul pe care îl vizează. Mutarea Discovery pe un public mai tânăr şi masculin a lăsat nişte loc unde au intrat lucruri ca Da Vinci Channel, o chestie pe care n-o prind, dar am văzut-o pe port.ro la nu ştiu ce channel.

    Aştept cu nerăbdare cretinul care o să deducă din acest răspuns că sunt femeie…

Post your thoughts