“Reality show-uri” cu eroi de desene animate

Cartoon Network isi schimb sigla si introduce in program “reality show-uri” cu cativa dintre eroii de desene animate care pot fi vazuti frecvent pe post (Dexter, Fetitele Powerpuff, Samurai Jack). “Reality show-urile” arata ce “fac” eroii respectivi cand nu sunt… pe post.

Logo Cartoon Network
Logo-ul nou

Comunicatul de presa:

CARTOON NETWORK??€¦PUTIN DIFERIT!
26 aprile, Bucuresti: ?Žn aceasta primavara, canalul de desene animate Cartoon Network lanseaza o noua imagine si o noua modalitate de a interactiona cu telespectatorii, astfel fanii desenelor animate au sansa sa vada ce fac personajele preferate c??nd nu apar ?®n desene animate.
Fetitele Powerpuff, Dexter si Samurai Jack se numara printre “vedetele” din lumea animata ale caror vieti secrete vor fi dezvaluite publicului de catre Cartoon Network. Canalul adopta o abordare unica a conceptului de “reality TV”, permit??ndu-le telespectatorilor sa intre ?®n culisele universului animat si sa descopere lumea “adevarata” unde traiesc aceste personaje.
?Žn acelasi timp, Cartoon Network vine cu o noua imagine, ?®mbunatatita de o noua sigla ce poate fi vazuta deja pe ecran. Grila de programe a Cartoon Network nu va suferi modificari majore ?®nsa va fi ?®mbunatatita prin adaugarea acestor secvente ?®n premiera care prezinta personajele ?®n timp ce traiesc ?®n propria lor lume 3D.
Acest univers Cartoon Network creat cu ajutorul programelor de grafica pe computer, la 360 de grade, va include locatii familiare precum Laboratorul lui Dexter sau casuta construita ?®n copac de Klanul Nazdravanilor Deosebiti, ?®ntr-un oras care are case, magazine, strazi si cladiri publice, unde locuitorii pusi pe sotii se vor ?®nt??lni si vor interactiona liber.
Helen Lucy, Channel Manager & Marketing Director, a declarat: “Daca aveti impresia ca vedetele de cinema sau actorii din seriale pun la cale diverse trucuri c??nd camerele nu mai filmeaza, asteptati sa vedeti de ce sunt ?®n stare ai nostri! ?Ži purtam pe telespectatori ?®n inima Cartoon Network, pentru a vedea ce fac personajele noastre ?®n timpul lor liber. ?Žn scurt timp, publicul ?®si va da seama ca distractia nu se termina odata cu episodul respectiv din serial !”
Ea a adaugat: “?Žn acelasi timp, vom introduce ?®n premiera absoluta un logo suplimentar al canalului, care este alcatuit, foarte simplu, din doua cuburi negre si albe, ?®nscriptionate cu majusculele ??€Ë?C´ si ??€Ë?N´. Desi acest logo reaminteste ?®n mod intentionat de logo-ul nostru “?®n tabla de sah”, care se bucura de o uriasa recunoastere la nivel mondial si ram??ne logo-ul nostru de trademark, logo-ul suplimentar ne permite sa dam un aspect proaspat canalului. ?Žn plus, fiind o optiune cu un aer mai contemporan, mai flexibila si creata pe principii de design, poate fi utilizata creativ ?®n diverse moduri, at??t on air (?®n emisie), c??t si off air (?®n afara emisiei).”
Prin urmare, daca v-ati ?®ntrebat vreodata despre ce ar putea sporovai Samurai Jack si Johnny Bravo ?®n timp ce ?®si spala pantalonii scurti la spalatoria automata, urmariti Cartoon Network, fiindca, daca este posibil sa se ?®nt??mple ceva, probabil ca se va si ?®nt??mpla!

Post your thoughts