Realitatea TV, lider maximo de alegeri, mai puțin prin părțile esențiale. TVR suflă și el cu trompeta-n gazon

Comunicat de la Realitatea TV, care spune că a fost cel mai urmărit post de știri în ziua alegerilor locale. 442 de mii de telespectatori la 21.00 și o serie întreagă de cifre îmbucurătoare. Câteva precizări:

– Realitatea TV a câștigat într-adevăr ziua în fața Antenei 3, cu 1,7 la 1,4 puncte de rating.
– Comunicatul de presă dă ceva numit “prime-time lărgit”, 18.00-01.00, pe care Realitatea a bătut iarăși, dar pe “prime-time-ul mai puțin lărgit”, 18.00-24.00, a înfrânt dușmanca Antena 3, cu 2,4 la 2,3.
– Sinteza zilei, în formula Gâdea-Cristoiu-Stan-Ciutacu-Stancu (Oana) l-a bătut în trei din cele patru sferturi pe Răzvan Dumitrescu (+Boda și Nistorescu), după ce a fost la egalitate în primul sfert (21.00-21.15), cu 4,5 puncte. 21.30-21.45 e chiar un sfert în care Sinteza a ajuns lider de piață, cu 5,6 puncte.
– postul care a avut cel mai mare rating la exit poll a fost nu Realitatea și nici Antena 3, ci… Pro TV, care a capitalizat banii cheltuiți de Realitatea și Antenă pe sondaje (INSOMAR și CCSB), cu un live în care a menționat sursele: 5,6 în primul sfert, față de 4,5 al rivalelor.
– Mai la vale, de la 23.00, Tatulici a cam preluat conducerea în fața lui Badea. Câștigătorul tronsonului a fost desigur TVR 1, cu meciul (peste 10 puncte în 23.30-23.45).

Cifrele mele sunt pe all urban, ca și cele din comunicatul Realității, cu care vă puteți delecta mai la vale.

UPDATE: Scroll down și pentru comunicatul TVR, care se laudă cu raportările la hectar teren fotbal. Ieri au fost alegeri și ar fi trebuit ca TVR 1 să ofere ceva de interes public, dar uite că piticii Antena 3 și Realitata TV le-au cam luat fața în materie. Ba chiar și hulitul Pro TV.

Realitatea TV a fost cel mai urmărit post de știri în ziua alegerilor locale

Realitatea TV fost cel mai urmărit post de știri în timpul zilei de 15 iunie, cu 155.000 de telespectatori (1,4% rating), în medie, la nivel urban. Astfel, Realitatea TV s-a clasat pe locul 4 în topul audiențelor la nivel urban din ziua de 15 iunie, după Pro TV, TVR 1 și Antena 1, dar în fața posturilor Acasă, Antena 3 și Național TV.

Momentul culminant al zilei de 15 iunie a fost la ora 21.00, când Realitatea TV a difuzat exit-poll-ul realizat de INSOMAR, care anunța rezultatele estimative ale alegerilor locale. La ora 20.59, 404.000 de telespectatori așteptau rezultatele prezentate de Realitatea TV. La ora 21.00, în momentul anunțării rezultatelor estimative, 442.000 de telespectatori urmăreau Realitatea TV pentru a afla care este viitorul primar al Capitalei (rating de 3,9% și cotă de piață de 9,1%), iar în minutul următor, numărul telespectatorilor care se uitau la Realitatea TV a crescut până la 553.000 (rating de 4,9% și cotă de piață de 11,3%).

Vârful de audiență a fost atins de Realitatea TV la ora 21.03, când 606.000 de telespectatori priveau la Realitatea TV reacțiile celor doi candidați la primăria Capitalei rămași în cursă după turul întâi (rating de 5,3% și cotă de piață de 12,4%).

Realitatea TV a fost cel mai urmărit post de știri și pe celelalte intervale orare importante. Între orele 16.00-18.00, când Andreea Crețulescu a analizat cu invitații săi potențialele urmări ale acestor alegeri locale (Crin Antonescu, Radu Berceanu și Mădălin Voicu), Realitatea TV a înregistrat, în medie, pe minut, un rating de 1,5% (4,9% cotă de piață).

Postul de știri Realitatea TV și-a depășit concurența și în intervalul prime-time lărgit, 18.00-01.00, fiind urmărit, în medie, pe minut, de 250.000 de telespectatori (6,2% cotă de piață). În acest interval, Realitatea TV difuzat o ediție specială “Tu decizi”, prezentată de Răzvan Dumitrescu, care i-a avut printre invitați pe Cristian Diaconescu și Liviu Negoiță. Primele concluzii ale sondajului au fost analizate, după finalizarea votului, de Răzvan Dumitrescu împreună cu analiștii Iosif Boda și Cornel Nistorescu. A urmat apoi o ediție specială “Cap și pajură”, care i-a pus față în față pe Cristian Tudor Popescu și Emil Hurezeanu.

În intervalul 22.00-01.00, Mihai Tatulici i-a avut ca invitați, în studio, în cadrul unei alte ediții speciale “Tu decizi”, pe actualul primar al Capitalei, Adriean Videanu, Victor Ponta, Dan Radu Rușanu, foștii primari Viorel Lis și Victor Ciorbea, reprezentanții cetățenilor, Silviu Prigoană, Monica Tatoiu, Adriana Săftoiu, Cosmin Alexandru, Camil Roguski, precum și jurnaliștii Adrian Ursu, Corina Drăgotescu și Ion M. Ioniță. În timpul emisiunii au mai intervenit, în exclusivitate, Sorin Oprescu, Mircea Geoană și Bogdan Olteanu. În acest interval, Realitatea TV a fost urmărit, în medie, pe minut, de 227.000 de telespectatori (2% rating și 6% cotă de piață).

Comunicatul TVR:

Milioane de telespectatori au urmărit la TVR al doilea weekend de Euro 2008

Al doilea de weekend de meciuri din cadrul Campionatului European de Fotbal 2008 a fost urmărit la TVR 1 de mai multe milioane de telespectatori. Ziua de vineri, 13 iunie, a debutat în forță, cu audiențe uriașe la meciul România-Italia, conform datelor furnizate de GfK România și prelucrate de Colectivul Analiză și Cercetare al TVR (copyright: ARMA). Al doilea meci al naționalei noastre a fost urmărit de peste 4,2 milioane de telespectatori la nivel național și de aproape 3 milioane la nivel urban.
Partida Olanda-Franța, transmisă de TVR 1 vineri, în intervalul orar 21:45-23:34 a avut peste 2,4 milioane de telespectatori la nivel național (rating mediu 12,2%, cotă de piață medie 30,9%), iar la nivel urban, peste 1,6 milioane de telespectatori (rating mediu 14,1%, share mediu 34,3%). Vârful de audiență al transmisiunii a fost înregistrat la ora 22:19, când, la nivel național, aproape 3 milioane de oameni urmăreau TVR 1, iar la nivel urban, aproape 2 milioane.
Emisiunile de analiză și dezbatere Euro Staruri și Euro Show, transmise în direct de TVR 1 pe 13 iunie, după meciul României și, respectiv, după al doilea meci al zilei, au stârnit, de asemenea, interesul publicului telespectator. Euro Staruri (21:02-21:26) a avut, la nivel național, peste 2 milioane de telespectatori (rating mediu de 10,5%) și o cotă de piață medie de 27,5%, iar la nivel urban, aproape 1,5 milioane de telespectatori (rating 12,8%) și share de 30,1%. Emisiunea Euro Show (23:45-00:50) a avut, la nivel național, o audiență medie de 3,3% și o cotă de piață de 17%, iar la nivel urban, un rating de 4,2% și un share de 19,4%.
Primul meci al zilei de sâmbătă, 14 iunie, Suedia-Spania, transmis de TVR 1 în intervalul orar 19:00-20:51, a fost urmărit de aproape 1,5 milioane de oameni la nivel național, înregistrând un rating mediu de 7,4% și un share de 26,2%. La nivel urban, partida a avut peste 1 milion de telespectatori (rating 9,2%, share 27,5%). Minutul „de aur” al transmisiunii a fost 20:51, când, la nivel național, peste 2,2 milioane de telespectatori urmăreau TVR 1, iar la nivel urban, peste 1,5 milioane.
Grecia-Rusia, meciul transmis sâmbătă, în intervalul orar 21:45-23:34, a avut o audiență de aproape 1,4 milioane de telespectatori la nivel național (rating mediu 6,9%, share mediu 18,7%) și aproape 1 milion de telespectatori la nivel urban (rating mediu de 8,1%, share mediu de 20,9%). Cel mai urmărit minut a fost 22:24, când, la nivel național, 1.761.000 de telespectatori urmăreau partida, iar la nivel urban, 1.214.000 de telespectatori.
Emisiunea Euro Staruri, difuzată în direct de TVR 1 între cele două meciuri (21:00-21:26), a avut, la nivel național, o audiență medie de 4,1% și o cotă de piață medie de 11,9%. La nivel urban, emisiunea a avut un rating mediu de 5,3% și un share mediu de 13,8%.
Iubitorii de fotbal au urmărit cu interes și primele meciuri transmise în direct simultan, de TVR 1 și de TVR 2. Cele două partide de duminică, 15 iunie, au avut, în total, peste 1,5 milioane de telespectatori la nivel național și peste 1 milion la nivel urban. Turcia-Cehia, transmis de TVR 1 în intervalul orar 21:49-23:43, a avut, la nivel național, o audiență medie de 6,3% (peste 1,2 milioane de telespectatori) și o cotă de piață medie de 16,2%. La nivel urban, meciul a avut un rating de 7,6% și un share de 17,9%. Cel mai urmărit minut al partidei incendiare a fost, la nivel național, 23:43, când TVR 1 avea 1.826.000 de telespectatori, iar la nivel urban, 23:41, când 1.382.000 de oameni se uitau la principalul post al televiziunii publice.
Elveția-Portugalia, meciul transmis de TVR 2 între 21:46 și 23:36, a fost urmărit de aproape 300.000 de telespectatori la nivel național (rating 1,4%, share 3,6%) și de aproape 200.000 de telespectatori la nivel urban (rating 1,6%, share 3,6%). Minutul „de aur” al meciului a fost 23:16, când TVR 2 a avut un rating de 2,4% și un share de 6,9%, la nivel național, și un rating de 3,3% și un share de 8,6% la nivel urban.

BIROUL DE PRESĂ

16 thoughts on “Realitatea TV, lider maximo de alegeri, mai puțin prin părțile esențiale. TVR suflă și el cu trompeta-n gazon”

  1. Ok, pe bucatele, fiecare televiziune are cate o victorie, dar in prime-time, Antena 3 a avut ceva mai mult decat Realitatea TV. Si Antena 3, in intervalul 21.30-21.45 a avut 6,1 puncte rating, peste protv, antena 1, tvr 1

  2. N-am inteles cine draku se uita la stan&ciutacu&cristoiu??! Asa mai pestrita si mai manipulanta adunatura n-am mai vazut! Ca sa nu mai zic obositoare si expirata…un fel de Vacanta Mare in varianta talk-show! Tonomati pe banda…

  3. Claudio, eu ma uitam la adunatura. Dar nu fi trista, eu nu cred ca sunt expirati, ca atare nu ne aflam pe aceeasi parte a… baricadei. Ce pot sa iti urez: baga tare in continuare la telenovele!

  4. Ce pot spune decât că presa e divizată politic și publicul se grupează după simpatii? Poate că e greu să acceptați, dar la emisiunea pe care o urâți se uită și unul din cei cu care ați băut o bere în ultimele două săptămâni 🙂

    Singura mea concluzie e că ar trebui să fim mai toleranți.

  5. Doamne , cat de penibile sunt comunicatele astea !
    Imi plac de cei de la Antene ..ei fac ( tocmai in “punctele esentiale” .. alea care conteaza ) si tac ( dupa modestia care caracterizeaza trustul asta ) !!!!

  6. Nu mai inteleg. Adica in ziua alegerilor oamenii au fost asa interesati de ele incat au stat toata ziua lipiti de televizor si nici macar nu au mers sa voteze?
    Nu ca nu s-ar potrivi cu mentalitatea mioritica, dar parca totusi inclin sa cred ca statisticile astea sunt apa de ploaie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *