Realitatea TV, lider maximo de alegeri, mai puţin prin părţile esenţiale. TVR suflă şi el cu trompeta-n gazon

Comunicat de la Realitatea TV, care spune că a fost cel mai urmărit post de ştiri în ziua alegerilor locale. 442 de mii de telespectatori la 21.00 şi o serie întreagă de cifre îmbucurătoare. Câteva precizări:

– Realitatea TV a câştigat într-adevăr ziua în faţa Antenei 3, cu 1,7 la 1,4 puncte de rating.
– Comunicatul de presă dă ceva numit “prime-time lărgit”, 18.00-01.00, pe care Realitatea a bătut iarăşi, dar pe “prime-time-ul mai puţin lărgit”, 18.00-24.00, a înfrânt duşmanca Antena 3, cu 2,4 la 2,3.
– Sinteza zilei, în formula Gâdea-Cristoiu-Stan-Ciutacu-Stancu (Oana) l-a bătut în trei din cele patru sferturi pe Răzvan Dumitrescu (+Boda şi Nistorescu), după ce a fost la egalitate în primul sfert (21.00-21.15), cu 4,5 puncte. 21.30-21.45 e chiar un sfert în care Sinteza a ajuns lider de piaţă, cu 5,6 puncte.
– postul care a avut cel mai mare rating la exit poll a fost nu Realitatea şi nici Antena 3, ci… Pro TV, care a capitalizat banii cheltuiţi de Realitatea şi Antenă pe sondaje (INSOMAR şi CCSB), cu un live în care a menţionat sursele: 5,6 în primul sfert, faţă de 4,5 al rivalelor.
– Mai la vale, de la 23.00, Tatulici a cam preluat conducerea în faţa lui Badea. Câştigătorul tronsonului a fost desigur TVR 1, cu meciul (peste 10 puncte în 23.30-23.45).

Cifrele mele sunt pe all urban, ca şi cele din comunicatul Realităţii, cu care vă puteţi delecta mai la vale.

UPDATE: Scroll down şi pentru comunicatul TVR, care se laudă cu raportările la hectar teren fotbal. Ieri au fost alegeri şi ar fi trebuit ca TVR 1 să ofere ceva de interes public, dar uite că piticii Antena 3 şi Realitata TV le-au cam luat faţa în materie. Ba chiar şi hulitul Pro TV.

Realitatea TV a fost cel mai urmărit post de ştiri în ziua alegerilor locale

Realitatea TV fost cel mai urmărit post de ştiri în timpul zilei de 15 iunie, cu 155.000 de telespectatori (1,4% rating), în medie, la nivel urban. Astfel, Realitatea TV s-a clasat pe locul 4 în topul audienţelor la nivel urban din ziua de 15 iunie, după Pro TV, TVR 1 şi Antena 1, dar în faţa posturilor Acasă, Antena 3 şi Naţional TV.

Momentul culminant al zilei de 15 iunie a fost la ora 21.00, când Realitatea TV a difuzat exit-poll-ul realizat de INSOMAR, care anunţa rezultatele estimative ale alegerilor locale. La ora 20.59, 404.000 de telespectatori aşteptau rezultatele prezentate de Realitatea TV. La ora 21.00, în momentul anunţării rezultatelor estimative, 442.000 de telespectatori urmăreau Realitatea TV pentru a afla care este viitorul primar al Capitalei (rating de 3,9% şi cotă de piaţă de 9,1%), iar în minutul următor, numărul telespectatorilor care se uitau la Realitatea TV a crescut până la 553.000 (rating de 4,9% şi cotă de piaţă de 11,3%).

Vârful de audienţă a fost atins de Realitatea TV la ora 21.03, când 606.000 de telespectatori priveau la Realitatea TV reacţiile celor doi candidaţi la primăria Capitalei rămaşi în cursă după turul întâi (rating de 5,3% şi cotă de piaţă de 12,4%).

Realitatea TV a fost cel mai urmărit post de ştiri şi pe celelalte intervale orare importante. Între orele 16.00-18.00, când Andreea Creţulescu a analizat cu invitaţii săi potenţialele urmări ale acestor alegeri locale (Crin Antonescu, Radu Berceanu şi Mădălin Voicu), Realitatea TV a înregistrat, în medie, pe minut, un rating de 1,5% (4,9% cotă de piaţă).

Postul de ştiri Realitatea TV şi-a depăşit concurenţa şi în intervalul prime-time lărgit, 18.00-01.00, fiind urmărit, în medie, pe minut, de 250.000 de telespectatori (6,2% cotă de piaţă). În acest interval, Realitatea TV difuzat o ediţie specială “Tu decizi”, prezentată de Răzvan Dumitrescu, care i-a avut printre invitaţi pe Cristian Diaconescu şi Liviu Negoiţă. Primele concluzii ale sondajului au fost analizate, după finalizarea votului, de Răzvan Dumitrescu împreună cu analiştii Iosif Boda şi Cornel Nistorescu. A urmat apoi o ediţie specială “Cap şi pajură”, care i-a pus faţă în faţă pe Cristian Tudor Popescu şi Emil Hurezeanu.

În intervalul 22.00-01.00, Mihai Tatulici i-a avut ca invitaţi, în studio, în cadrul unei alte ediţii speciale “Tu decizi”, pe actualul primar al Capitalei, Adriean Videanu, Victor Ponta, Dan Radu Ruşanu, foştii primari Viorel Lis şi Victor Ciorbea, reprezentanţii cetăţenilor, Silviu Prigoană, Monica Tatoiu, Adriana Săftoiu, Cosmin Alexandru, Camil Roguski, precum şi jurnaliştii Adrian Ursu, Corina Drăgotescu şi Ion M. Ioniţă. În timpul emisiunii au mai intervenit, în exclusivitate, Sorin Oprescu, Mircea Geoană şi Bogdan Olteanu. În acest interval, Realitatea TV a fost urmărit, în medie, pe minut, de 227.000 de telespectatori (2% rating şi 6% cotă de piaţă).

Comunicatul TVR:

Milioane de telespectatori au urmărit la TVR al doilea weekend de Euro 2008

Al doilea de weekend de meciuri din cadrul Campionatului European de Fotbal 2008 a fost urmărit la TVR 1 de mai multe milioane de telespectatori. Ziua de vineri, 13 iunie, a debutat în forţă, cu audienţe uriaşe la meciul România-Italia, conform datelor furnizate de GfK România şi prelucrate de Colectivul Analiză şi Cercetare al TVR (copyright: ARMA). Al doilea meci al naţionalei noastre a fost urmărit de peste 4,2 milioane de telespectatori la nivel naţional şi de aproape 3 milioane la nivel urban.
Partida Olanda-Franţa, transmisă de TVR 1 vineri, în intervalul orar 21:45-23:34 a avut peste 2,4 milioane de telespectatori la nivel naţional (rating mediu 12,2%, cotă de piaţă medie 30,9%), iar la nivel urban, peste 1,6 milioane de telespectatori (rating mediu 14,1%, share mediu 34,3%). Vârful de audienţă al transmisiunii a fost înregistrat la ora 22:19, când, la nivel naţional, aproape 3 milioane de oameni urmăreau TVR 1, iar la nivel urban, aproape 2 milioane.
Emisiunile de analiză şi dezbatere Euro Staruri şi Euro Show, transmise în direct de TVR 1 pe 13 iunie, după meciul României şi, respectiv, după al doilea meci al zilei, au stârnit, de asemenea, interesul publicului telespectator. Euro Staruri (21:02-21:26) a avut, la nivel naţional, peste 2 milioane de telespectatori (rating mediu de 10,5%) şi o cotă de piaţă medie de 27,5%, iar la nivel urban, aproape 1,5 milioane de telespectatori (rating 12,8%) şi share de 30,1%. Emisiunea Euro Show (23:45-00:50) a avut, la nivel naţional, o audienţă medie de 3,3% şi o cotă de piaţă de 17%, iar la nivel urban, un rating de 4,2% şi un share de 19,4%.
Primul meci al zilei de sâmbătă, 14 iunie, Suedia-Spania, transmis de TVR 1 în intervalul orar 19:00-20:51, a fost urmărit de aproape 1,5 milioane de oameni la nivel naţional, înregistrând un rating mediu de 7,4% şi un share de 26,2%. La nivel urban, partida a avut peste 1 milion de telespectatori (rating 9,2%, share 27,5%). Minutul „de aur” al transmisiunii a fost 20:51, când, la nivel naţional, peste 2,2 milioane de telespectatori urmăreau TVR 1, iar la nivel urban, peste 1,5 milioane.
Grecia-Rusia, meciul transmis sâmbătă, în intervalul orar 21:45-23:34, a avut o audienţă de aproape 1,4 milioane de telespectatori la nivel naţional (rating mediu 6,9%, share mediu 18,7%) şi aproape 1 milion de telespectatori la nivel urban (rating mediu de 8,1%, share mediu de 20,9%). Cel mai urmărit minut a fost 22:24, când, la nivel naţional, 1.761.000 de telespectatori urmăreau partida, iar la nivel urban, 1.214.000 de telespectatori.
Emisiunea Euro Staruri, difuzată în direct de TVR 1 între cele două meciuri (21:00-21:26), a avut, la nivel naţional, o audienţă medie de 4,1% şi o cotă de piaţă medie de 11,9%. La nivel urban, emisiunea a avut un rating mediu de 5,3% şi un share mediu de 13,8%.
Iubitorii de fotbal au urmărit cu interes şi primele meciuri transmise în direct simultan, de TVR 1 şi de TVR 2. Cele două partide de duminică, 15 iunie, au avut, în total, peste 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional şi peste 1 milion la nivel urban. Turcia-Cehia, transmis de TVR 1 în intervalul orar 21:49-23:43, a avut, la nivel naţional, o audienţă medie de 6,3% (peste 1,2 milioane de telespectatori) şi o cotă de piaţă medie de 16,2%. La nivel urban, meciul a avut un rating de 7,6% şi un share de 17,9%. Cel mai urmărit minut al partidei incendiare a fost, la nivel naţional, 23:43, când TVR 1 avea 1.826.000 de telespectatori, iar la nivel urban, 23:41, când 1.382.000 de oameni se uitau la principalul post al televiziunii publice.
Elveţia-Portugalia, meciul transmis de TVR 2 între 21:46 şi 23:36, a fost urmărit de aproape 300.000 de telespectatori la nivel naţional (rating 1,4%, share 3,6%) şi de aproape 200.000 de telespectatori la nivel urban (rating 1,6%, share 3,6%). Minutul „de aur” al meciului a fost 23:16, când TVR 2 a avut un rating de 2,4% şi un share de 6,9%, la nivel naţional, şi un rating de 3,3% şi un share de 8,6% la nivel urban.

BIROUL DE PRESĂ

  1. Petrisor Socol Reply

    Ok, pe bucatele, fiecare televiziune are cate o victorie, dar in prime-time, Antena 3 a avut ceva mai mult decat Realitatea TV. Si Antena 3, in intervalul 21.30-21.45 a avut 6,1 puncte rating, peste protv, antena 1, tvr 1

  2. CLaudia Reply

    N-am inteles cine draku se uita la stan&ciutacu&cristoiu??! Asa mai pestrita si mai manipulanta adunatura n-am mai vazut! Ca sa nu mai zic obositoare si expirata…un fel de Vacanta Mare in varianta talk-show! Tonomati pe banda…

  3. calin Reply

    Claudio, eu ma uitam la adunatura. Dar nu fi trista, eu nu cred ca sunt expirati, ca atare nu ne aflam pe aceeasi parte a… baricadei. Ce pot sa iti urez: baga tare in continuare la telenovele!

  4. Petrisor Socol Reply

    In orice caz, Realitatea TV este siu mai penibila, aseara lui Hurezeanu ii venea sa planga, am vrut sa ii dau un email sa-i recomand sa ia un distonocalm

  5. Iulian Comanescu Reply

    Ce pot spune decât că presa e divizată politic şi publicul se grupează după simpatii? Poate că e greu să acceptaţi, dar la emisiunea pe care o urâţi se uită şi unul din cei cu care aţi băut o bere în ultimele două săptămâni 🙂

    Singura mea concluzie e că ar trebui să fim mai toleranţi.

  6. nenea cosmos Reply

    tonomati sint toti de la toate televiziunile. asta e clar. ii prefer insa pe aia de la antene. sint o adunatura gigea.

  7. joj Reply

    Doamne , cat de penibile sunt comunicatele astea !
    Imi plac de cei de la Antene ..ei fac ( tocmai in “punctele esentiale” .. alea care conteaza ) si tac ( dupa modestia care caracterizeaza trustul asta ) !!!!

  8. Petrisor Socol Reply

    Nu, n-am zis asta, asta este realitatea 😆
    si pana la urma, care este prime-time-ul? in tot acest interval, antena 3 a castigat

  9. Catelu Reply

    Nu mai inteleg. Adica in ziua alegerilor oamenii au fost asa interesati de ele incat au stat toata ziua lipiti de televizor si nici macar nu au mers sa voteze?
    Nu ca nu s-ar potrivi cu mentalitatea mioritica, dar parca totusi inclin sa cred ca statisticile astea sunt apa de ploaie.

Post your thoughts