Realitatea-Caţavencu caută parteneriate on-line

Realitatea-Caţavencu se deschide faţă de antreprenori români şi străini on-line, cu care vrea să dezvolte proiecte în parteneriat. E vorba de un nou proiect numit F5 (de la tasta refresh/reload, fiindcă sloganul este refresh:ideas). Modalităţile de asociere vor fi diferite de la caz la caz, însă Dragoş Stanca, omul care gestionează operaţiunile de New Media, insistă pe o relaţie “de parteneriat, nu de client-furnizor”.

Există şi un site pe nume F5Webcorp.com, care recoltează ideile de afaceri (nu sunt în mod special încântat de ce e acolo).

Nu putem şti în momentul de faţă ce se va alege de idee, însă premisele sunt corecte. Grupurile româneşti de media se mişcă foarte greu, mai ales pe net, şi au o gândire profund influenţată de business-urile clasice în care au realizat profit până acum. Asocierea cu companii internet-native are premise de succes. Iar forma de asociere ne lasă să credem că cineva a înţeles ceva din filozofia colectivă şi colaborativă a web-ului.

Comunicatul de presă:

Realitatea-Catavencu anunta noi investitii in online, prin proiectul F5

Bucuresti, 28 mai

Grupul Realitatea-Catavencu anunta astazi demararea unui nou proiect de business online: F5.

“Noua companie va evalua si finanta proiecte online pe care le consideram ca avand potential, intrand in parteneriat cu companii locale si straine, dar si cu antreprenori independenti. Modelul de business este diferit, in functie de particularitatile fiecarui proiect, insa principiile sunt aceleasi: investim in idei si proiecte si castigam impreuna pe termen lung, relatia fiind de parteneriat, nu de client – furnizor”, spune Dragos Stanca, managing director new media Realitatea-Catavencu.

F5 va functiona sub sloganul “re:fresh ideas” si va avea un site dedicat, www.f5webcorp.com.

“Credem in forta antreprenoriatului in online si, de asemenea, stim ca orice idee de business buna in domeniul acesta are nevoie de forta unui grup pentru a creste si a ajunge la maturitate mai rapid. Experienta parteneriatului IQads cu grupul Realitatea-Catavencu a stat, de fapt, la originea ideii”, spune Marius Cristea, project manager F5 si fondator IQads.ro.

Strategia online a grupului Realitatea-Catavencu implica, astfel, doua structuri aflate sub management unic (Dragos Stanca – managing director, Marius Cristea – new media manager, Cristina Cucuiu – business affairs manager). Realitatea-Catavencu Online cuprinde operatiunile pe web detinute 100% de grup, iar F5 Web Corp va fi compania de dezvoltare, in parteneriat, a proiectelor noi.

Totodata, in conformitate cu noua strategie online a grupului, incepand cu 1 iunie, toate spatiile publicitare ale Realitatea-Catavencu vor fi vandute numai in regie proprie, sub conducerea lui Sorel Radu, director vanzari online, publishing si radio al grupului.

Parteneriatul Realitatea-Catavencu cu AdEvolution pentru vanzarea reciproca a spatiilor publicitare a incetat, cu aceeasi data, prin acordul partilor.

  1. Marian S. Reply

    Pe bune daca inteleg cum o sa mearga chestia, se poate mai explicit ?
    Adica vine omu` , spune ideea si se trezeste apoi ca e folosita iar lui i se spune mai intii “sorry dar nu merge“ ?
    Nu se face un contract inainte, ceva ?
    Mai citeam eu comentariile de la IQ Ads si pe urma ma trezeam cu ditamai campania media inspirata de ideile bietilor adolescenti care postau acolo in ideea ca o sa-i ia si pe ei cineva in seama….

  2. Iulian Comanescu Reply

    Marian: de ce ai aşteptări aşa de nasoale? Sunt de acord ca în Ro. se fură idei. Însă dacă pornim mereu pe prezumţia de vinovăţie, n-ajungem niciodată departe. Am mai auzit de câteva ori discuţia asta. Există idei care au nevoie de bani şi forţa unui grup şi Realitatea-Caţavencu le are.

  3. Alin Reply

    Iulian, asteptarile is “nasoale” pentru ca precedentele is nasoale; mai mult decat atat, prezentarea acestei “idei” este “nasoala”. Slabuta, in cel mai bun caz.

    Am lecturat un comunicat de presa destul de trist care nu spune mai nimic desi pare sa spuna multe. M-am dus pe site-ul respectiv si am dat peste o animatie flash ce ma pune sa astept 5-6 secunde ca sa imi dezvaluie mesajul in intregime. Care mesaj, e completamente lame. Ai o idee, da-mi un email. Daca as pune un comentariu de genul asta pe blogul tau, mi-ai scrie vreodata? Niet.
    Pai daca un grup de talia Realitatea-Catavencu nu e in stare sa comunice asa cum trebuie un proiect de acest gen atunci ce asteptari sa mai avem pentru ceea ce ar reprezenta continuarea??

    Crezi ca daca eu am o idee de business si ajung pe acel site atunci o sa trimit extaziat un email la acea adresa? Asa, fara sa inteleg cu cine discut si despre ce e vorba? Tinerii astia cu F5-ul in cap se pare ca nu au inteles cine e target-ul lor, le-ar trebui un refresh pe ici pe colo.

  4. Marian S. Reply

    Uite ca nu sunt eu singurul “negativist“ de prin zona.
    Habar nu am cine este Alin si nici nu ne-am inteles sa scriem la fel.
    Exista o vorba: cind doi oameni iti spun ca esti beat…

    Deci asadar si prin urmare asteptam masuri reparatorii. Fraierii n-au decit sa puna botul, cam la fel merge si pescuitul.

  5. Marian Costache Reply

    Domnilor, domnilor,

    Eu sunt dintre aceia carora li se fura in mod constant idei si cu toate astea nu-s atat de negativist ca voi.

    Doua lucruri ma seaca in discutii de genul celei de mai sus :
    1. In Romania se fura si d-aia nu putem face nimic
    2. Lucruri destepte pot veni doar din “afara”

    Cei care au adevarat idei au in general multe idei. Prin urmare, chiar daca se bat ca sa le apere, pe fond nu-s chiar atat de suparati. Daca cineva le-a “furat” ideea asta inseamna pana la urma un compliment …

    Tehnic, juridic, exista cel putin o varianta prin care sa fiti protejati daca intrati intr-un jointventure cu grupul mentionat in comunicat.

    Va explic cu placere daca aveti nevoie.

  6. giorson Reply

    de exemplu puteti publica ideea dupa care sa transmiteti ideea de parteneriat.in acest caz aveti drepturile de autor aparate

Post your thoughts