Realitatea-Caţavencu anunţă o investiţie de un milion în noul sediu Money Channel

Un comunicat de presă spune despre o investiţie de aproximativ un milion în integrarea redacţiilor The Money Channel, Business Standard şi Money Express. Mai la vale aflăm de mutarea The Money Channel şi studiouri noi.

Realitatea Catavencu investeste 1 milion de euro in integrarea diviziei de business

Realitatea Catavencu anunta o investitie de aproximativ un milion de euro in procesul de integrare a celor trei redactii The Money Channel, Business Standard si Money Express, brandurile Diviziei Business Media a grupului.

Mutarea celor trei redactii impreuna face parte din strategia de business a diviziei si are drept scop transformarea acesteia intr-o entitate complet integrata, pornind de la targetul comun caruia cele trei produse media se adreseaza.

Redactia The Money Channel a fost relocata in Casa Presei Libere, langa redactiile Business Standard si Money Express, postul de televiziune beneficiind, incepand cu aceasta aceasta saptamana, de un nou studio, dotat cu aparatura performanta, cu o acustica imbunatatita, noi grupuri de montaj si decoruri. Noul studio The Money Channel are 12 platouri de filmare, spatiul fiind astfel construit incat sa permita cadre variate si cat mai dinamice. Ecranele video se intind pe o suprafata de 20mp, pe care vor putea fi afisate o serie de transmisiuni in direct. astfel incat informatia sa ajunga cat mai repede la publicul interesat.

“ Integrarea celor trei redactii ale diviziei are drept scop in primul rand o eficientizare a fluxurilor operationale si de lucru. Noi functionam deja ca o echipa, dar in acest moment, cu toate redactiile in acelasi loc, suntem cu adevarat o forta, fapt ce se va vedea pe viitor atat la nivel de continut cat si la nivel de proiecte.Practic o redactie convergenta va oferi noi perspective editoriale, ceea ce va aduce beneficii in primul rand consumatorului. Si sa nu uitam ca vorbim de informatie de business unde viteza de reactie este esentiala. Aceasta formula nu a mai fost incercata in Romania, dar este implementata cu succes in strainatate. Practic suntem primii din Romania si singura divizie din trust care am reusit sa realizam acest lucru.Totodata, pot sa spun ca The Money Channel poate sa stea acum langa orice post similar din lume, din toate punctele de vedere, inclusiv din punct de vedere al dotarilor si functionalitatilor. Intreaga operatiune de mutare si investitiile s-au ridicat la aproximativ 1 milion de euro”, declara Sorin Freciu, Director Divizie Business Media Realitatea Catavencu.

In Divizia Business Media Realitatea Catavencu lucreaza in prezent 150 de jurnalisti, misiunea lor fiind sa ofere o acoperire de 360 de grade asupra mediului de afaceri romanesc si international. Integrarea televiziunii cu printul, dublata de dezvoltarea puternica a componentei online, va asigura succesul prin atingerea targetului dorit, spun oficialii trustului.

  1. vetanase Reply

    Mda…banii de la FNI… incep sa dea roade !

    Macar de s-ar pastra locurile de munca
    pt jurnalistii in cauza…

    Interesante ar fi opiniile din mediul de afaceri referitoare
    la aceste produse media…”convergente” si cu “acoperire de
    360 de grade “

  2. Kriss Reply

    Aiureli. Oricum oamenii aia sunt tratati ca niste sclavi iar chinuiala lor nu se materializeaza in vanzari sau audienta. Munca la Catavencu este cea mai injositoare din presa economica din Romania.

  3. Iulian Comanescu Reply

    Kriss: tot respectul, dar chestia asta cu “înjositoare” tocmai a enervat câteva sute de oameni. Crezi că merită? Şi chiar crezi că e o diferenţă absolută faţă de alte grupuri media?

  4. Marian S. Reply

    Cred ca n-au trecut decit citeva luni de cind discutam pe aici despre cit de rău o duce Money Channel si ce ar trebui sa facă pentru a trăi mai departe.
    Iar acum aflăm ca se mută in casă nouă si bine dotată.
    Cine sa mai inţeleagă ? Pentru unii criză, pentru altii mumă ?????

  5. dragstar Reply

    Pentru unii criza este subiect de senzatie. Oamenii nu ar mai fi fost asa reticenti si inhibati in ceea ce priveste consumul. Iar acei unii , mai sus amintiti, vor avea si ei de suferit financiar, Macar cei de la Catavencu fac haz de necaz, inca nu par comerciali.

  6. Kriss Reply

    Nu se enerveaza mai nimeni pentru ca cei de acolo stiu foarte bine unde si cum lucreaza. Va dau doar un exercitiu simplu: sa numarati cati oameni au plecat de la Business Standard de la inceputuri pan acum. Si daca se poate sa se enumere si acele persoane. Sunt zeci de ziaristi buni si foarte buni pe domeniul economic. Oare de ce au plecat? Ce care sunt acum acolo stau ori ca nu isi gasesc altceva ori ca poate sunt platiti mai bine. Asta e realitatea.

  7. Iulian Comanescu Reply

    Marian: Păi tot rău e, deşi Sorin Freciu zicea că i-au crescut ratingurile pe criză, ceea ce pare verosimil. Vîntu e în continuare interesat de post, vrea să investească, deocamdată iese în pierdere, end of story.

    Kriss: Standard e într-adevăr un exemplu de lucru care nu a mers tocmai strălucit. La Money Express sau Cotidianul e mult mai bine – sunt oameni care stau acolo de la înfiinţare sau de la preluarea de către Vîntu. Academia Caţavencu e aceeaşi gaşcă de ani de zile. Pot să-ţi zic un lucru pe pielea mea, fiindcă am lucrat şi pentru Ringier, şi pentru Vîntu, şi pentru Patriciu (la colabo doar), şi pentru Sârbu: din punctul de vedere al angajatului ai un produs în care crezi şi nişte condiţii omeneşti (salariu, şefi, chestii cu care să-ţi faci treaba de la calculator la SNG). Cam asta atârnă în balanţă, mai tare decât faptul că Vîntu sau Patriciu au făcut ce-au făcut în anii ’90 sau, dimpotrivă, Ringier e ceva neimplicat politic şi aproape fără pată. Dacă e să socotim în “oameni plecaţi”, culmea, cel mai curat trust e cel mai văduvit, vorbesc tot de elveţieni.

    Ar fi frumos să alegem numai între patroni vizionari, umani cu angajaţii şi fără pată. Din păcate, cele trei condiţii nu sunt întrunite în niciun grup media cu activitate în România. Şi poate că nici de afară. Aşa că nu pot decât să-i înţeleg pe oamenii care continuă să îşi câştige existenţa într-un grup sau altul. Eu am avut norocul să-mi meargă ce-am încercat din 2006, adică să pornesc pe cont propriu. Ca dătător cu pixul în mass media am un picior la HotNews, un altul la Ringier, un altul la Sanoma şi un altul la Patriciu. Tentativa mea de independenţă îmi atrage totuşi, evident, acuzaţii că sunt vândut tuturor celor de mai sus şi multor altora 🙂

  8. thanatos Reply

    Din pacate trebuie sa ii dau dreptate lui Kriss. Ultimul lucru in care s-a investit la Divizia financiara a lui Vantu sunt oamenii. salariile la editorial sunt cel mult decente dar la tehnic si productie e jale. 500 E un producator care tine emisia in mana e ridicol. culmea ca e pana acum majorarile le erau refuzate pentru evident nu se gaseau bani, iar atunci cand se gaseau era vorba de sume pentru care un jurnalist cu experienta nu s-ar da jos din pat dimineata. acum s-a gasit 1 mil de euro pt logistica. cred ca asta spune totul

  9. YODA Reply

    doamne, de ce ;le place lor sa arunce banii pe fereastra. Absolut inutila aceasta miscare.

  10. thanatos Reply

    Sincer, ma indoiesc ca vor ajunge vreodata pe plus, mai ales ca au trecut doi ani de cand emit, si mai ales ca se adreseaza unui public extrem de nishat. ori agentiile care cumpara publicitate nu prea se inghesuie la o televizune cu target de 50,000 de oameni, oricat de premium ar fi ei. asta, ca sa nu mai pomenesc cuvantul ala obscen, de-i zice criza…

  11. Iulian Comanescu Reply

    Thanatos: corect. Modelul de succes pe nişe e global. Adică CPP jos, pe la 100-150 de euro în România, cu venituri din n pieţe. Asta înseamnă desene animate, canale de filme şi altele asemănătoare.

  12. corina Reply

    Poate ca nu as avea foarte multe de comentat impotriva excentricitatii de a face o astfel de investitie acum, fiecare face afaceri cum doreste, daca o parte din bani s-ar fi cheltuit pe training pt angajati. Presei de business de la noi ii lipseste asa ceva, asa ca daca tot avea acesti bani in plus, Vantu ar fi putut investi foarte bine in imbunatatirea produsului editorial trimitandu-si angajatii la cursuri de specializare – jurnalism, studii economice. Desigur, asta vine dupa chestiunea cu salarii, pentru cei din trust are intr-adevar au salarii mici.

Post your thoughts