Ratingurile TV pe iulie

Pentru că cifrele folosite în analiza de săptămâna trecută nu erau tocmai simetrice, am reluat problema pornind de la date pe all urban, furnizate de GfK România ARMA pentru iulie 2008. Concluziile cu privire la piață sunt cam aceleași – segmentare și căderea posturilor mici fără profil clar, dacă o să găsiți altceva în al doilea text, a fost numai fiindcă am încercat să nu mă repet. Iar topul televiziunilor pe iulie se înfățișează așa:

Post – Rtg (%)/Shr (%)/Rtg (000)
1 Pro TV: 2.3/14.3 /260.0
2 Antena 1: 1.4/9.0/163.0
3 Acasa: 1.1/6.8/122.0
4 OTV: 0.9/6.0/108.0
5 Realitatea TV: 0.8/5.3/97.0
6 TVR 1: 0.7/4.3/77.0
7 Antena 3: 0.6/3.6/66.0
8 Prima TV: 0.6/3.9/71.0
9 Kanal D: 0.5/3.2 /57.0
10 National: 0.4/2.2/40.0
11 JETIX: 0.3/2.1/39.0
12 Sport.ro: 0.3/2.2/39.0
13 Cartoon Network: 0.3/2.1/38.0
14 TVR 2: 0.3/1.9/35.0
15 Hallmark: 0.2/1.4/25.0
16 Minimax/A+: 0.2/1.4/25.0
17 Pro Cinema: 0.2/1.5/28.0
18 AXN: 0.2/0.9/17.0
19 B1TV: 0.2 /1.4/25.0
20 Antena 2: 0.2/1.0/18.0.

6 thoughts on “Ratingurile TV pe iulie”

  1. Intr-adevar…, concluziile sunt cam aceleasi.
    E, totusi, o luna din vara, concedii etc, mai ales in randul publicului urban potential (la sate, e munca in plin si/sau de “renascut” post-inundatii…).
    GSPtv? 0.000000000000000000000000000000000000000000001%?

  2. Moshu: da, se poate, desi situatia e putin mai incurcata, telespectatorii migreaza de la un minut la altul. In linii mari, totusi, e destul de corect sa faci suma.

    Babilonul imobiliar: GSPTV a intrat in emisie pe 26 iulie, ratingurile scazute din cele cateva zile cuprinse in masuratori nu au relevanta. Sa vedem ce se intampla mai departe.

  3. As fi curios ce modificari ar aduce , daca s-ar rezolva masurarea si a audientei in restaurante/aeroporturi/persoane juridice etc. , deci partea de audienta la care metodologia inca nu permite masurarea . Eu in general cand sunt in sali de asteptare sau locatii tip restaurant observ ca cel mai des este deschis la posturi de stiri , Realitatea de ex. …..Sper ca din 2009 se va gasi o solutie . Stiu ca implica costuri mai mari si pentru GfK , implicit si pentru clienti , dar cred ca nu se poate ignora aceasta audienta , mai ales in stilul de viata mai dinamic din era “newmedia” .

  4. Alexandru: cred că apar schimbări mai ales în timpul zilei, când multă lume ține televizorul deschis la serviciu. Nu știu însă când va începe să măsoare GfK altundeva decât acasă. De-abia a fost introdus în panel DTH-ul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *