Ratingurile TV pe ianuarie

Din date GfK prelucrate de Realitatea TV, situația se prezintă cam așa:

1. Pro TV – 348.000
2. Antena 1 – 219.000
3. Acasă TV – 179.000
4. Realitatea TV – 129.000
5. TVR1 – 126.000
6. Prima TV – 110.000
7. Kanal D – 87.000
8. OTV – 80.000
9. Antena 3 – 74.000
10. TVR 2 – 68.000
11. National TV – 58.000
12. B1 TV – 37.000

E vorba de medii pe întreaga zi, în mii telespectatori. Dacă împărțiți la 100 de mii, obțineți situația cu aproximație în puncte de rating. GfK aduce ratinguri mai mari la televiziunile mici. De remarcat Realitatea TV, care bate TVR 1, iar OTV nu se mai situează peste Prima și Realitatea, ca într-una din lunile trecute, dar a început să conteze.

28 thoughts on “Ratingurile TV pe ianuarie”

  1. Interesant ar fi sa spui si audienta in prime-time. Pentru televiziunile de stiri de exemplu acolo sunt emisiunile care conteaza cu adevarat, in restul zilei se cam umple timpul de emisie cu ce o fi – mai ales reluari (sau emisiuni in care se spun aceleasi lucruri ca seara trecuta). Mircea Badea se tot lauda ca bate la fundul gol realitatea si zice ca la fel face si Gadea cu Turcescu. Care e situatia?

  2. Mihai: all urban cred, nu scrie în comunicat.

    Ionuț: La Badea nu știu care-i situația, dar Gâdea și Cristoiu îl mai bat pe Turcescu – alteori bate Turcescu. Scorurile sunt gen 1,7 la 1,4, chestii de-astea.

  3. Olix: Era chiar mai mult pe vremuri, în sezoanele cu “Lacrimi de iubire”.

    Biodo: Sunt date furnizate de Realitatea TV, Kanal D lipsește. Cred că e totuși în… top 11.

  4. Mai are putin acasa si depaseste antena. 😀 Asta ar fi foarte tare, oricum am inteles de mult ca noi suntem Pro TV.

    Totusi, mi se pare f f slab nivelul TVR – pentru un post national e la pamant. Si cred ca se vor duce tot in jos.

  5. Da, asa este. Targetul este Urban 4+ (including guests)

    OTV s-a intors la ratinguri mai normale pentru ca s-a saturat lumea de Elodia. Am graficul pe undeva, poate ar trebui sa-l postez, sa vedem faptu social la lucru.

    Kanal D: 87 mii.

    Prime Time? A zis cineva Prime Time?

    🙂

    Principala concluzie din toate cifrele astea este ca TVR-ul se face din ce in ce mai zdrentze. How hard fall the mighty ones… 🙁

  6. Cu aproximativ 5% din populatie privind la TVR1, cat de reprezentativ mai este acesta? TVR1+TVR2 ajung la vreo 12%: oare asta-i reteta, sa facem vreo 20 de televiziuni nationale pentru a obtine si televiziunile noastre nationale o oarece reprezentativitate? Cat de jos trebuie ca TVR sa cada pentru a putea pune cateva intrebari critice?

    Comparativ cu bugetele alocate, care este costul pe telespectator pentru fiecare televiziune – bugetul anual / nr. total de telespectatori? Poate exista niste sugestii interesante si aici 🙂

  7. In cazul asta topul e nerealist…(prin omisiune) daca Kanal D e in top 11 da nu e in topul celor de la Realitatea TV…. e singura omisiune sau mai sunt si altele? si atunci ce valoare are aceasta informatie daca nu reflecta intru totu realitatea. Se intampla oarecum ca la analiza media pe care o facusei cu ceva tip in urma in care tot asa se realizase un top pe date neconcludente de vanzari.

  8. Sunt convins ca TVR-ul rupe la sate. Nu de acolo se scot banii din publicitate dar nici nu cred ca asta e scopul TVR-ului.

  9. “Din date GfK prelucrate de Realitatea TV, situația se prezintă cam așa:”
    cum adica prelucrate????
    adica modificate in favoarea iRealitatii?
    ciudata exprimare. eu nu cred. ca iRealitatea TV bate TVR 1.
    Pe site-ul GfK e publicat sondajul? Putem fii manipulati foarte usor cu aceste sondaje. Realiatea o face cu brio cu stirile.

  10. Bbiodo, Vogel: Da, așa e, datele astea sunt periculoase și să nu ziceți la nimeni dar și eu, la rândul meu, sunt de o perfidie fără seamăn. Propun ca blogul meu, împreună cu altele care fac aceleași malversațiuni, să fie scos în piața publică și să i se dea foc.

  11. Sunt deranjante comunicatele astea care nu precizeaza exact target-ul si alte chestii esentiale. Daca ai datele brute, poti scoate ce informatie iti convine tie… sunt convins ca, luate pe intreaga tara, datele stau un pic altfel.

  12. Frumoasa crestere la Antena 3 ..bravo lor..
    Si cred ca si pe targetul comercial stau foarte bine ..se stie ca ei au un public tanar..viitorul va suna bine pt ei.. postul va creste odata cu ei
    In rest la unele canale multe programe care aduc mari ratinguri sunt inca in vacanta..nu prea e relevanta luna ianuarie la audiente..
    Cand se intorc greii de la fiecare televiziune( emisiuni de divertisment si meciuri Liga 1, Timisoreana , amicalele Nationalei ..etc..etc) ..atunci e de vazut !!..

  13. Cine lucreaza in media stie ca datele sunt scoase cu un programel numit infosys. Nimeni nu prelucreaza nimic, nimeni nu inseala pe nimeni. Sunt datele de audienta masurate si furnizate de cei de la gfk si obtinute din programul respectiv. Iar targetul este 4+ (including guests). Ciudat ca a fost sarit Kanal D din comunicat (se situeaza intre Prima si OTV, cu 87.000)

  14. Ma bucur ca cineva a clarificat cat de cat lucrurile privind provenienta datelor si modalitatea de prelucrare a acestora. Un lucru e clar – poti omite ceva doar daca vrei sa omiti caci programelul minune Infosys este foarte impartial.
    Este foarte ciudat ca cei de la Realitatea TV au omis Kanal D care este pe locul 7 in luna ianuarie pentru publicul all urban dar cel mai interesant este ca tot Kanal D este pe locul 5 pentru publicul comercial, unde Realitatea TV este pe locul 7.
    E important numarul de telespectatori la nivel all urban insa targetul comercial este cel care aduce banii – scopul final al fiecarui business.

  15. Stimabililor, nu cred că omisiunea cu Kanal D a fost intenționată. L-am pus la locul lui. Cât privește “prelucrarea”, e de mai multe feluri. La un moment dat Pro-ul dădea la presă medii pe all day, iar Antena, pe 7.00-26.00 sau 7.00-2.00, cum vreți s-o luați. Mențiunea “prelucrate de” e necesară în cazul unui ziar sau al meu – când nu ai cumpărat datele și nu le poți folosi după pofta inimii. Televiziunile, ca beneficiari plătitori, ți le pot da în schimb.

    E o situație care a stârnit ceva scandal acum câțiva ani, fiindcă prin mecanismul ăsta presa e cam tăiată de la porție și iată, când cutare omite ceva, eu n-am ce face decât să omit la rândul meu.

  16. eu cred ca ar trebui facut un calcul gen MEDIA PRO si restul lumii 🙂 iar la restul lumii sa se adune de le 2 luni ca sa poata concura cu PRO TV + ACASA TV 🙂

  17. Nu. In afara de Kanal D nu a mai fost nici o omisiune in ierarhia oferita de Realitatea. Cred pur shi simplu ca au uitat de el. Fiind un post mai recent, pur shi simplu nu s-a infipt cum trebuie, nu s-a impamantenit in mintea shi procedurile celor de la Realitatea. Solange, wave. Vezi ca te mushca ashtia mici shi rai de funduletz, fara sa fii de vina… 🙂

    Speaking of targeturi: TVR National // Urban // Rural

    Ratings000: 234 // 126 // 108
    Share%: 5.3% // 5.1% // 5.7%

    Dupa cum vedeti, contrar asteptarilor, TVR nu sta muuult mai bine pe rural (5.7%) decat pe urban (5.1%).

    Secretul? Simplu: intre timp, atat cablul cat si DTH-ul au cunoscut cresteri considerabile, ajungand sa domine impreuna tipul de receptie.

    Deci ruralii din rural nu mai sunt captivi receptiei terestre, unde era grosso modo un singur stapan: TVR, si au libertatea sa aleaga tot soiul de televiziuni comerciale, care de care mai captivante, mai fascinante si mai pline de emisiuni de trei lei kilu, numai bune de facut rating… 🙂

  18. Solange nu are nici o treaba cu povestea referitoare la Kanal D, nu ei ii apartine omisiunea. Toata povestea asta se datoreaza cuiva care a preluat datele din cercetare, a scris comunicatul de presa si a pastrat in top televiziunile pe care le-a considerat relevante, fara nici o intentie de a denatura sau a lovi in alte posturi TV. A scos Kanal D din top asa cum a scos si Cartoon (56.000), Etno (41.000) si Jetix (40.000), care se situeaza inaintea lui B1 pe “all urban”. Avand experienta mica in PR, asa a crezut de cuviinta sa procedeze.

  19. Omisiunea televiziunilor de nisa-nisa (that would nisa fara stiri si femei, care fac ratinguri comparabile cu unele generaliste) este destul de des intalnita, si in analizele back-office, si in comunicate. Desene animate, filme, sport, muzici de toate felurile, flori fete filme melodii sau cantaretzi alaturi de lista generalistelor – it kinda doesn’t make sense. E de inteles de ce a simtit nevoia sa sara direct la B1 TV, peste Cartoon, Etno si Jetix.

    Insa saritura peste Kanal D poate fi interpretata si in registru nocturn, paranoic, conspiratzional – chiar daca initzial, la sursa, nu a fost cazul de asha ceva.

    Iosife, mana pe iatagan shi da-i! Mama lor de ghiauri, care sar bunatate de kanal generalist…

    lol

  20. Interesanta mi se pare completarea Kanal D. Daca TVR1 e sub astia la urban 18 -49 e chiar nasoala treaba. Purceaua deja devine moarta in cotet si cu curu’ in usa.

    “Kanal D afirma ca in functie de numarul de telespectatori inregistrati in medie pe minut in mediul urban, cu varste intre 18-49 de ani, acest post se claseaza pe locul cinci in randul televiziunilor romanesti, in luna ianuarie.

    Potrivit datelor GfK prelucrate de postul detinut de grupul turc Dogan, dupa criteriile mentionate mai sus primul loc este ocupat de Pro TV (174.000 telespectatori/minut), urmat de Antena 1 (89.000), Acasa (76.000) si Prima TV (53.000) . Pe locul cinci se afla Kanal D (46.000), urmat de TVR1 (39.000), Realitatea TV (35.000), National TV (25.000), OTV (23.000) si TVR 2 (21.000).”

  21. Pingback: Aronet.ro

Leave a Reply to deleanu Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *