Protv.ro s-a relansat marti

 

300_pro_tv_nou.jpg

 

Asta-i noul Protv.ro, lansat ieri (marti). Cum vi se pare? Eu n-am apucat sa ma uit prea mult, dar… Nu pot da decat un 6 la impresia artistica (din 10, nu in sistemul de notare de la patinaj artistic). Pare o structura functionala, dar necreativa si uratica. Rosul de la RSS nu e acelasi cu cel din logo-ul Pro TV. Asta e doar o privire superficiala. Oricum, ce se-ntampla acolo merita luat in seama, ca e legat de noua divizie de Internet a Pro-ului, MediaPro Interactiv. O seama de cetateni de la Boom/Netbridge au aterizat acolo in vara, in frunte cu gurul Orlando Nicoara. S-a vorbit de investitii colosale ale lui Adrian Sarbu, oricum, e o intreaga tectonica.

UPDATE: A doua privire – nu-mi place nici structura foarte tare. Sigur, e un pas inainte fata de forma perimata in care era prezent, dar e un fel de amestecatura de site de stiri serioase, cu site de infotainment (trademark-ul Pro TV-ului) si cu site TV (marketingul televiziunii). Exista destule modele ca NBC.com vs. MSNBC.com, din care poti deduce ca nu poti amesteca site-ul de prezentare a televiziunii cu cel de stiri. In plus, zona de divertisment ar fi trebuit acoperita nu printr-o structura clasica de stiri, ci printr-o jucarie gen Web 2.0. Blogurile despre care vorbeste Bradut Ulmanu pe Jurnalismonline.ro sunt o veste buna in sensul asta.

Concluzia mea: noul ProTV.ro e un fel de papa cu trei coroane, puse una peste alta. Problema e ca Internetul nu e prea catolic in chestiile astea, ci mai curand un ansamblu de secte (nise), unde more incepe sa devina less…

Oricum, nu pot decat sa le doresc celor de la Pro decat la mai mult si la mai bine.

ALT UPDATE: Orlando Nicoara scrie ca meritul nu apartine MediaPro Interactiv, ci “lui Robi si echipei Tree 100 %”. Ironie?

Post your thoughts