Proiect nou: Lumea într-o farfurie

În ultimii ani, media tradițională sărăcește, iar marile branduri caută soluții diferite de publicitatea clasică (spoturi TV etc.) pentru a ajunge la comsumator. În audiovizual, product placementul e deja o practică frecventă și unanim acceptată, dar următorul pas este ceva numit branded content sau branded entertainment. E vorba de construcția conținutului în jurul valorilor și strategiei brandului, printr-o colaborare între producătorul de conținut și brand care de cele mai multe ori e directă, ne-mediată de agenție.

Un exemplu de așa ceva e pastila de cooking-travel pe care au făcut-o Ana-Maria și Răzvan în Asia de Sud-Est, pastilă care promovează Fairy, de la P&G și care s-a pus pe net acum câteva zile.

Miza unui asemenea format este, desigur, un conținut relevant și valoros pentru public, care în același timp să servească și brandului. Mie mi se pare că Lumea într-o farfurie se apropie de acest gen de aspirație destul de greu de realizat. Voi ce credeți?

O să fie mai multe episoade pe care le puteți găsi aici și aici.

Post your thoughts